Wat je even kwijt wilt #18

Ik wil sinds kort heel graag een kat als ik op mezelf ga wonen, maar ik vind katten stinken en nu weet ik niet wat ik moet doen :frowning: Ze kosten ook veel geld en dat heb ik ook niet en ik ben juist blij dat, als ik ooit uit huis ga, geen last meer heb van hondenharen.
Ik neem maar een goudvis

3 likes

Ahh ik moet zo weg maar ik heb zoooo geen zin :sweat_smile:

Heuu ik ook. Vanavond wel een verjaardag

1 like

Katten stinken niet HOOR!!! Alleen hun doodoo maar ligt er ook wel een beetje aan welk voer je geeft

4 likes

Vind je? Ik vind huizen waar katten leven echt niet fris ruiken. Misschien ben ik wel bij de verkeerde mensen die de verkeerde grind gebruiken geweest, maar het heeft me wel getraumatiseerd.

2 likes

Ik vind honden juist stinken en katten niet.

11 likes

Denk ik ook eigenlijk, heb vrienden waar je ze ook echt ruikt bah. Maar ik gebruik sinds kort van die Peewee houtkorrels voor de kattenbak en het ruikt naar nieuwe meubels van Ikea

2 likes

Het scheelt echt wat je kat eet, welk grind er gebruikt wordt en hoe vaak dat wordt schoongemaakt. Als dat allemaal in orde is dan ruik je de kat eigenlijk niet.

2 likes

Ooh nu begin je me wel over te halen :blush:

1 like

Ik moet wel zeggen @Vaiana dat ik bijna elke dag drolletjes en plas uit de kattenbak schep dus dat scheelt ook wel.

2 likes

Catlady for life jwz

4 likes

In onze vorige woning wel, mijn bank zag er niet uit

Maar toen we nieuwe meubels hadden gekocht hebben we in het begin op elke hoek van die krabstukken gezet en sindsdien hebben ze serieus nooit meer aan de meubels gekrabt

1 like

Ik ook, ik heb een vriendin met een (jonge) hond en het stinkt daar echt, maar ze woont ook best klein dus dat zal ook niet helpen. Ik wen er ook niet aan als ik er langere tijd zit ofzo. Maar kattenbakken kunnen ook flink stinken.

1 like

Ik ga mijn nieuwe kitten het vanaf dag 1 proberen af te leren en ik merkte bij mijn vorige kat dat het wel werkte als ik haar mee nam naar de krabpaal en daar haar voorpootjes tegen aanzette :rofl: Ging ze daar verder en ze gebruikte ook steeds vaker de krabpaal.

Mijn vorige huis was te groot en chaotisch om de kat echt iets af te leren want allemaal huisgenoten die zich ermee bemoeide enz.

2 likes

Ik had net even mn nieuwe roze teddy jas aan. Op mn lila corduroy broek. En ik heb gele nagels. Voelde me even verbonden met mn inner 5 year old me

26 likes

Ik vind dit nooit tellen als argument :stuck_out_tongue:. Denk niet dat iemand snel gaat zeggen hey jouw huis ruikt naar kat. En ik denk ook niet dat je het in je eigen huis nog ruikt. Dat gezegd hebbende ben ik het er wel mee eens dat niet elk kattenhuishouden stinkt naar kat :grimacing:

5 likes

Chilly gel schijnt te helpen voor als je poes stinkt!

18 likes

He godver, iemand heeft geprobeerd het slot van de voordeur van het gebouw kapot te maken. Zo te zien niet gelukt maar het is helemaal glad geslepen.

Nee gewoon je kattenbak vaker verschonen

1 like

Dank voor je reactie, ik stuur m dan terug (helaas)