Ik heb opeens honger. Lig al een half uur in bed te lezen en forummen.
En geen idee wat ik wil eten, waar ik zin in heb… first world problems ja
Winston van Miljoenenjacht ging net naar de thuiswinnaar, zegt ie ja jullie wonen hier echt mooi bladiebla hebben jullie kindjes? Dus ze zeggen nee. Oh willen jullie ze binnenkort wel? Okeeee ik zou er nou niet echt blij van worden om mijn kinderwens te bespreken op tv
Ja dacht ook al, niet zo handig.
Trouwens ook typisch dat ze altijd met 4+ ton bij bejaarden komen en dan is er een keertje een karige prijs en komt het bij een jong stel. Sneu (ook al blijft het leuk)
Mijn trein is superdruk? Normaal heb ik altijd een vierzits voor mezelf op dit tijdstip.
Volgens mij kun je nu gratis reizen met je boekenweekgeschek, dus denk vandaar.
Ja klopt idd! Na belasting zal er al helemaal niet heel veel over blijven. Als Winston aan de deur komt hoop ik toch wel op een ton of meer .
Lol suprise me me bal voor die van 7
En die van 4 zou ik een boek geven of iets om te knutselen
Is dat niet volgende week pas? Aan het einde van de boekenweek? Mijn vorige trein was ook helemaal niet zo druk eigenlijk…
Heb 2 crackers op, nu heb ik alleen maar meer honger. Heb zin in chips. Of paaseieren
29k
Hallo wat doen jullie deze avond? Ik kijk zit in een internet deepdive en ben aangekomen in Seks voor de Buch van Veronica jaren 90 en die shit is Wild. Ik sta op het punt te kijken hoe een man na met een cementklopper bruine bonen t hebben gemengd er nu lekker naakt in gaat glibberen.
Tis me het avondje wel.
Ik ben op dit moment naakt in een bad met bonen aan het glibberen. Groetjes Bert
Pfff mijn oor doet echt weer super irritant de laatste tijd. Alles klinkt een beetje fucked en ook heb ik al 3 keer een redelijk harde piep gehoord vandaag Denk dat het aan mijn kaak ligt. Ben ook blij dat ik weer naar de kaakfysio kan morgen.
Wat klote. Ik ben zelf een keer beroofd in Barcelona en ik hoor zo vaak van anderen die het daar is overkomen of waarvan iets gestolen is. Die stad staat er echt bekend om. Ik vond de politie ook niet zo behulpzaam toen ik aangifte ging doen.
Wat heb jij toch een spannend leven.
Misschien een beetje saai, maar kun je het niet op hun spaarrekening storten voor “later”? Of ze meenemen naar de film of iets dergelijks.
Nee je kunt niet eens meer aangifte doen van diefstal bij de politie in het centrum en ik heb verder ook geen reisverzekering waar ik het aan op zou kunnen geven dus denk dat ik gewoon in NL aangifte ga doen van verlies
Dat moet zelfs als je een nieuw rijbewijs gaat aanvragen… helaas ook ervaring mee in Barcelona.
Ik had de staafmixer en gewone mixer van mijn moeder geleend dus ging die vandaag terug brengen. Toen zat ik door het Lidl krantje te bladeren en zag ik die set met een mixer, staafmixer en een hakmachine dus ik zei dat ik die wilde halen want dan heb ik alles gewoon en hoef ik niks meer te lenen. Mijn moeder stond op, liep naar de keuken en pakte die van haar, “hier, ik gebruik ‘m niet want ik heb alles los”. De halve inhoud van mijn keuken komt uit haar keuken hoor, zij heeft (of nouja had) alles dubbel. Wel super handig.
Dus nu zoek ik een recept voor morgen om te mixen, hakken of staafmixen.
Is dat heel raar?