Wat je even kwijt wilt #18

Ik moet wéér werken zo, 16 tot 21u. 200% betaald maar ik haat me lefe :weary: Ik kijk nu al uit naar volgende wee zondag, heb vrij gevraagd om ajax te kijken

1 like

@Krabsalade vind het ineens niet meer zo raar dat jouw vriend ze met schil eet.

19 likes

Oh wist ik niet wat fijn dat je eindelijk je post uit legd. Snap er normaal geen snars van :innocent:

1 like

Ik ben me al vier uur aan het klaarmaken om met opdrachten te beginnen.

Zit vooral vier uur lang al te kloten op youtube. Waarom ben ik zo.

3 likes

Er was trouwens gister een gevalletje op mijn werk waar de ambulance voor gebeld moest worden. Gevalletje: compleet eigen schuld, dikke bult if you know what i mean. Maar er kwamen meteen 2 ambulances, met elk drie broeders en apparatuur en weet ik wat allemaal. Ik werd er gewoon emo van, zo lief. Zoveel mensen (ons personeel, onze beveiliging, de ambulancebroeders, er kwam politie bij) die zo hun best doen voor een totaal vreemde die ook nog eens door eigen toedoen er zo bij ligt. :heart::heart:

6 likes

Kun je niet een avonturen in Nieuw-Zeeland topic maken? Ik ben je berichtjes hier niet zat hoor… Integendeel… :smiley: Lijkt me leuk om ook wat foto’s te zien enz als je wil delen natuurlijk.

4 likes

Ik ben in tijden niet zo productief geweest op zondag. Opgeruimd, boodschappen gedaan, een was gedraaid en opgehangen, alvast een lasagne gemaakt voor vanavond en twee(!) dingen gebakken (bananenbrood en bananenbrownie met pindakaas). Nu lekker niks meer doen.

4 likes

Hahaha nu krijg ik er nog zin in ook! Vergeet niet hardlopen 's ochtends met een oranje outfit aan (voor jou ook een leuke optie :blush:). En dan vlaggen tellen.

2 likes

Ja! Ik werd een keer op mijn werk aangesproken door iemand die ik niet kende met: “wat heb jíj voor een vreselijk parfum op? Ik krijg er enorme hoofdpijn van!”. Heel vriendelijk :joy:

Voor de rest alleen maar complimentjes van zowel bekenden als onbekenden, dus ik denk dat de haters wel in de minderheid zijn, haha.

2 likes

Waar haal jij al die rare mannen toch altijd vandaan joh :smile: Wel bewonderenswaardig dat je het geduld had om het gesprek aan te gaan!

1 like

Ik word net mee uit eten gevraagd door een gozer die ik een half jaar geleden echt enorm leuk vond (leuke vriend van een collega van mij) maar nu denk ik echt meeeeeeh too little too late en stiekem hoopte ik dat m’n ex vanavond wat wilde gaan eten dus nu stel ik het ja zeggen uit in de hoop dat hij wat laat horen :roll_eyes::zipper_mouth_face:

Ik ga wel snel even mijn haar doen.

4 likes

Dit weer mag het van mij iedere dag zijn. 13 graden en een zonnetje, ik vind het ZO lekker dat ik naar de supermarkt ben gelopen, en ik woon achteraf, dus dat is een dik half uur enkel. Dus een dik uur gewandeld (lees: still wandeling :stuck_out_tongue:). Lekker muziekje in. Goed voor het strak in m’n zwempak project. Heerlijke dag!

16 likes

Hahaha. Hij stuurt jou uit het niets een bericht op Instagram na een match van een maand geleden, maar jij bent de aandachtshoer, nee oké :thinking:
Goed dat je 'm geblokt hebt!

1 like

Ik wreef langs mijn neus en toen kwamen er velletjes vanaf. Zoals ik wel eens heb als ik aan mijn hoofd jeuk :’) Droge huid door het vele snuiten maar had niet verwacht dat het een soort roos-effect zou geven.

Afgelopen vrijdag ongeveer 200 meter hardgelopen om de trein te halen. Resultaat: enorme spierpijn aan de bovenkant van mijn voet tot aan mijn scheenbeen. Ik ben echt niks gewend :sweat_smile:

3 likes

Jongens ik heb de gerookte zalm met dille van de Lidl en dar sausje wat er bij zit lijkt op een Mc Donalds sausje.

5 likes

Mijn vriend heeft als verrassing voor mij een bmw i8 gehuurd. Good boy

37 likes

Zoek op de voorste 2 woorden misschien krijg je dan een vietnameese namen lijst.

1 like

Ik zag de folderaanbieding, maar zijn ze echt?
Er lagen namelijk ook Allstars bij de Lidl van de week en die zagen er best nep uit

Echt of nep ze lopen allemaal even kut.

Maar als het logo er op staat zijn ze echt

4 likes