Wat je even kwijt wilt #18

Ohja ik wilde nog even kwijt dat ik superblij met met ons nieuwe appartement. Ipv allemaal studentikoze meubels opgepropt in een hele kleine ruimte hebben we nu wat nieuwe dingen gekocht en hebben we nu echt een normaal, leuk, fijn huis. Het is nog niet af maar het is al zo fijn! Wi-Fi en tv mis ik wel :frowning_face: nog 1,5 week.

15 likes

Ahh success nog even dan! Ik ben blij dat ik nog een paar dagen heb :blush:

1 like

Ja jezus meteen de woningbouw gebeld, staat er een teringchagrijnige monteur voor de deur dat hij degene is die dit slot vanochtend stuk heeft gemaakt omdat mensen problemen met hun sleutel hadden, en er over 2 weken een nieuwe komt. Ten eerste kan ik er niks aan doen en hadden ze me dat aan de telefoon kunnen zeggen (of hang een briefje op in de gang?), en ten tweede vind ik twee weken met een slot dat letterlijk iedereen open kan maken wat lang? Er wordt vet veel ingebroken hier in de buurt :unamused:

Ik zag net op straat iemand zijn hond schoppen. Ik word daar zo zo zo zo boos van. Een oudere vrouw zei daar wat van en toen ging die eigenaar tegen haar schreeuwen.

Ik kan je niet een pb sturen.

Als je naar nieuw bericht gaat, kun je iedereen een pb sturen. Gewoon de forumnaam daar intypen.

1 like

Mijn broer die zwaar slechtziend is en bijna uit de schuldsanering, zeur ik altijd dat hij ons dan uit eten moet nemen naar Jan Smink, en hij heeft het natuurlijk over De Librije :rofl:

Hij: Gister afspraak gehad met kredietbank
Ik: oke voor afrondning?
Hij: Ik heb alles al afbetaald
Ik: mooi op tijd
Ik: dus in april naar smink hahaha
Hij: Ja voor afronding en hoe we daarna verder gaan
Hij: Geen libraille?
Ik: HAHAHA zo onbedoeld grappig dit.
Hij: Haha
Hij: :rofl:
Ik: sterrenrestaurant voor slechtzienden
Ik: Li-braille
Hij: Hahaha snap hem nu pas :rofl:

26 likes

Leuk zo’n pokebowl maken, maar ik heb geen geschikte kom en nu eet ik uit een beslagkom :joy:

9 likes

Hahhaha zo doe eet ik het altijd, als ik het zelf maak. :joy:

1 like

Bah, daar zou ik ook echt boos en verdrietig van worden.

@Honey lekker, wat heb je erin gedaan? Ik had van de week ook zelf een pokebowl gemaakt en dat was vet lekker, misschien komende week één met andere ingrediënten proberen.

Haha ik weet wie je bedoelt :slight_smile: vind ook altijd dat zij zoveel emoties heeft en ik ben zelf al vrij emotioneel

1 like

Ik heb 'm ook, in 2 kleuren. Ook hier voor het eerst gezien
:grinning:

1 like

Er staat vandaag een artikel in de krant met een foto uit 1939 waar mijn (al 25 jaar geleden overleden) opa ook op staat. Ik vind dat gek genoeg best wel leuk, ook al gaat het artikel verder niet over hem. Het is toch apart om je opa op zo’n foto te zien uit die tijd en toen hij zelf pas 24 was.

20 likes

Ik heb krokante kipfilet er in gedaan met sojaboontjes, komkommer en avocado met wat gefrituurde uitjes! Was zeker voor herhaling vatbaar.

4 likes

Nederland verhuist is weer terug op tv! Gisteravond 22.30 op 1. Nu lekker terugkijken :heart_eyes:

2 likes

Een collega op kantoor kauwt dagelijks heel onsmakelijk kauwgom (smakkend) en ik durf er niks van te zeggen maar ondertussen vreet ik mezelf op van binnen :shushing_face:

Lijkt me leuk om te zien!

1 like

Ik voel me kut en heb daarom patat bestelt.

2 likes

Goeie reden.
Waarom voel je je kut?

Jeeej @Lentex gefeliciteerd!! :partying_face:

1 like