Ah oké, Persoonlijk kijk ik als ik down ben het liefst dingen die ik al 100x gezien heb of intens vrolijke dingen, dus snap je helemaal.
Groetjes aan Tom!
Een aantal jaar terug wist ik niet eens wat artisjokharten waren, maar mijn hemel wat is dat lekker. Pleur het nu in zo veel mogelijk gerechten als kan.
Heb je foto’s van het water?
Is vies bh water jouw fetish?
Getverthierry
@sunmoonstars ik wilde eigenlijk komen posten dat het hele erg lang geleden is dat ik me zo intens verdrietig heb gevoeld. Sterkte <3
Maar echt nooit? Nooit nooit? Als in, je kan een bh al 3 jaar hebben en hij heeft nog nooit een wasmachine van binnen gezien?
Ik draag mijn bh’s ook niet maar 1 dag, maar ze gaan na een paar dagen toch echt wel in de wasmachine
Nee, dat niet. Was ze wel om de twee maanden ofzo, maar ik heb er vaak een een week aan, dan pak ik een ander, dan weer een ander en dan ligt die eerste weer ongewassen in de kast en dan doe ik die weer een week aan tot ik denk hmmmmmmm is dit wel oké. Maar door dat steeds te doen worden ze dus kennelijk niet helemaal schoon als je ze wast.
Oh dan valt het nog wel mee haha. Soms gaan ze bij mij een week mee, maar ik gooi alles in de wasmand als ik er klaar mee ben. Helpt wel.
Ik zelf niet, maar collega’s bij het bedrijf waar ik wel! Dus het is zeker mogelijk.
Jij ook <3
Nee
Help, ik ben met die gozer uit eten, loopt er een vriend van hem binnen. Die eet nu met ons mee
Hahahah wat kut
Ga je m wegkijken?
Ik draag tenminste schone bh’s