Wat je even kwijt wilt #18

Ik wil jullie deze actie toch niet ontzeggen, 20% korting op de billenbroek


(wat the fuck is dit joh)

12 likes

Wel handig voor als je moet schijten

7 likes

Ik ben in Barcelona maar omdat ik heel georganiseerd ben moet ik vanavond de iq test van mijn sollicitatie procedure nog maken :dizzy_face:

10 likes

@Lentex gefeliciteerd! Hoop dat je een fijne dag had vandaag :slight_smile:
@Madrid sterkte vandaag <3

Mehhh mijn plannen voor vanvond zijn niet afgezegd, zo stom. Ik zie echt te weinig mensen in het weekend hier joh.

2 likes

Ben vandaag bij een hypotheker geweest om te berekenen hoeveel ik kan lenen (weet niet of ik nou blij moet zijn met het bedrag).
En nu wil ik eigenlijk meteen een huis kopen. Niet dat er ook maar iets te koop staat in mijn prijscategorie wat ik zou willen kopen. Maar ik heb hier gewoon geen geduld voor het idee dat het nog maanden kan duren voor het lukt. Ik wil nu een huis kopen

5 likes

Ik ben nieuw op dit forum, hoi!

Dus ik fiets, wil oversteken, maar het stoplicht staat op rood. Het is echt kneiterdruk, rond vieren. Ik kan me onhandig tussen de andere fietsers wurmen. Ik sta een klein beetje onhandig, een beetje schuin. Kan niet anders. Maar het is zover ik weet niet zo dat ik de andere fietsers hinder.

Het stoplicht springt op groen, ik fiets weg en ik hoor opeens achter me een vrouw krijsen. ‘Ja
 Trut die je bent!’. Ik denk: is dit voor mij bedoeld? Ik besluit het te negeren.

Bij het volgende oversteekpunt, gaat er opeens een vrouw op een elektrische fiets naast mij staan. (Ze heeft een kortpittig kapsel). Ze kijkt me vuil aan. ‘Je sneed me de pas af’ snauwt ze. Ik zeg meteen; ‘Sorry, ik had u niet gezien, het was druk’. Die vrouw kijkt mij aan alsof ik een grap maak en zegt vervolgens: ‘Jullie vormen een gevaar voor het verkeer’. Ze doelt dus op de jeugd. Het stoplicht springt op groen en ze racet weg met 25 km/u op haar fietsje.

Ik had haar zoveel dingen na willen roepen, over dat ik wel kan fietsen en dat ze een zure pruim is. Ik heb in mijn hoofd echt minstens 50 geweldige comebacks, maar helaas. Wat een stom wijf was dat zeg.

25 likes

Aargh ik vind die elektrische fietsers ZO irritant! Snap je frustratie.

En welkom!

1 like

Zo tof! Leuk artikel ook, heb het even gelezen, interessant :slight_smile:

1 like

@Eddie
Lief dat jullie aan me dachten!

Ik ben tijdje bewust even weggebleven van forum. Zat heel slecht in m’n vel en vond het even moeilijk om op het forum te lezen over de stabiliteit/‘t geluk van anderen, hoe naar dat ook klinkt. Zat mezelf continu te vergelijken etc.
Hopelijk heb ik geen relletjes gemist.

11 likes

Ik ben enorm aan het mealpreppen, wie ben ik? 3 gerechten in de vriezer en nu nog pastasaus aan het maken.

@Vloeistof misschien heb ik het gemist, maar zijn jullie nog naar de sauna geweest terwijl die vriend er ook heen ging? Zo ja, hoe was het?

1 like

Wat lief! <3
Het gaat eigenlijk elke dag beter! Had ook echt weer zin vanavond om op het forum te kijken!
Hopelijk gaat het ook goed met jou (en je gezondheid)

1 like

Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een bamischijf gegeten en het was echt heel lekker.

15 likes

Ik ga naar de theatershow van Bianca Del Rio <3 <3 <3 <3 <3 <3

17 likes

Ik ben Riverdale aan het kijken. Waarom doe ik mezelf dit aan? ZO SLECHT DIT, niet normaal.

3 likes

Zo irritant, ook herkenbaar dat je later allemaal goede comebacks bedenkt. Blijf het echt bijzonder vinden dat sommige mensen ineens zo reageren op iets wat ook niet echt aso klinkt. Ik had ook een keer een vrouw die me afsneed bij een rotonde omdat ze rechtsaf ging en toen ik verontwaardigd reageerde me uit ging schelden omdat ik mijn hand niet uitstak, terwijl ik dus rechtdoor ging.

1 like

Ik heb de hele dag en nacht al migraine en het is nu eindelijk beetje aan het zakken, heb de hele dag op bed gelegen en lig net weer. 5 keer overgegeven in totaal en geen eten meer gehad. Kan eindelijk wat water binnen houden. Ik voel me zo kut. Wilde vanmorgen mijn hoofd er wel afhakken zoveel pijn. :sob:

2 likes

Ik ben net terug van een concert en ik realiseerde me dat dit de eerste band ooit was waar ik handtekeningen van kreeg en mee op de foto sta, ik was toen 13. Werd er bijna een beetje emotioneel van, ze speelden ook aardig wat oude nummers die ze toen dus ook speelden. En ze waren ook gewoon erg goed, fijne avond :ok_hand:

10 likes

Ik ben verkouden en ondanks dat ik m’n verstopte neus heel irritant vind, vind ik een goede nies altijd lekker opluchten :ghost:

2 likes

Ik kreeg vandaag de referentie die mijn thesis supervisor voor me schreef voor mijn master en hij is ZO goed en positief. Sta er echt van versteld :cry:

30 likes