Ja die is er! Maar het is een members only topic, daar kan je hier meer over vinden:
Goede samenwerking dit haha!
Google eens op âpink taxâ
Er wordt op verschillende âvrouwendingenâ meer btw gerekend omdat het als âluxegoederenâ gezien worden
Ja dat concept ken ik wel! Maar ik wist niet dat dit ook gold voor iets als fucking deo in Nederland.
Goeie vraag!
Tampons en maandverband vielen er tot voor kort ook nog onder. Echt fucked up. Mân sociologie prof gaf als verklaring dat er veel mannen in het parlement zitten en het niet eens door hun hoofd gaat om die btw te verminderen omdat ze het niet moeten kopen en er dus ook niet bij stilstaan hoe dom die btw taks is
Bedankt! Hoera, er is dus nog een nieuw stukje forum te ontdekken? Kan ik zien hoeveel berichten ik heb geplaatst?
Dus we verdienen minder en betalen meer. Mannen er is een reden waarom we âzeikenâ wij hebben tenminste wat te zeiken
oh ik heb het al gevonden, nog 29
Yes! Als je naar je profiel gaat (via je pf rechtsboven) kan je dat zien onder âsamenvattingâ (waarschijnlijk staat hij standaard op âactiviteitâ maar dat kan je aanpassen). Je hebt er nu 20!
Edit: spuit elf
Tegelijkertijd, lief van je!
Ik heb zoân honger. Was kapot na een werkweekend. Wilde lekker simpel een pizza die ik nog had ingevroren eten. Vergeten op de oven te letten. Verkoolde pizza. Nu een nieuwe pizza in de oven maar hongerrrr. Kan het zo slecht hebben dat ik dan zoân pizza verkloot. Was ook nog een echte van zoân pizzawinkel. Balen.
Ja echt hoor
Dat je moet betalen voor maandverband tampons etc is ook echt belachelijk omdat je er letterlijk niks aan kunt doen dat je ongesteld wordt. Zelfs als je je laat steriliseren bloed je gewoon door.
Ga volgende week een cup halen, dan is t iig ff klaar met maandelijks geld uitgeven aan iets waar ik RECHT OP ZOU MOETEN HEBBEN
Fucking sneaky Zalando. Met hun sale acties. Ze verhogen de originele prijzen gewoon
Uiteindelijk hebben we het kunnen verplaatsen naar vandaag! Dus geen bekenden haha en het was ook nog eens badkledingdag vandaag dus ik hoefde ook niet naakt win win
En ik was snel uitgebrakt
Ahhh na een druk weekend gevuld met allemaal huis & tuin klusjes nu lekker in een warm bad met een kopje thee en Lindt-ballen Kijk stiekem een beetje op tegen de werkweek maar ik weet ook dat als ik morgen weer op mn werk ben ik er weer zin in heb
Ik denk dat mijn portemonnee is gestolen in Barcelona. Pinpas is al geblokkeerd maar mijn rijbewijs en ID zitten er wel ook in
Tijdens een date of gewoon een vriend?
Of ik na een pizza meteen een hele reep chocolade naar binnen heb gewerkt? Jazéker!
Pfff, hij kwam niet opdagen op de afgesproken tijd. Pas een uur nadat ik een berichtje had gestuurd, maar toen was ik al weer weg. Voel me echt even kut nu
Wat geef ik mijn nichtjes die 4 & 7 worden voor hun verjaardag? Ze hebben werkelijk alles al. Kleding wordt niet gewaardeerd. Max âŹ20 p.p.