Wat je even kwijt wilt #18

Ja het was lowkey een date… Ben eerder met hem op date geweest. Die vriend deed ook echt van ‘uhm…weet je het zeker???’ omdat hij dus ook wel weet wie ik ben. Die vriend keek hem ook de hele tijd schuin aan van ‘gast, waar ben je nou mee bezig, je verpest het’. Laten we het er op houden dat hij echt gebrekkig is :slightly_smiling_face:

1 like

misschien een keer met ze naar een speeltuin, dierenpark of film gaan?

1 like

HAHAHAHA Spaanse zinnen vertalen op google translate en dan afspelen om te kijken hoe het word uitgesproken. Gaat prima tot je perongeluk op de Nederlandse geluidsopname klikt. Krijg je een soort van Rotterdams Spaans.

mehhhh hele dag in stad gesjouwd, niet een leuke top gescoord. Vind dit zo’n moeilijke periode, ik heb alleen truien of tshirts en niks er tussen in…

1 like

23 likes

Boeken (misschien al wat zelf-lees boekjes), spelletjes (zoals Junior Monopoly of Junior Scrabbel) & anders misschien een uitstapje samen? Met zn allen zwemmen, naar de bioscoop of museum. Vond ik als kind altijd de leukste cadeautjes.

1 like

Ja paspoort lag gelukkig in de hotelkamer! Weet alleen niet of ik nu aangifte moet doen hier

https://www.bol.com/nl/p/bedtijdverhalen-voor-rebelse-meisjes/9200000077291716/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=ghMBJGcduRxBKA4I1Y5L-Q.1.2.ProductTitle

https://www.bol.com/nl/p/bedtijdverhalen-voor-rebelse-meisjes-2/9200000097225965/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=ghMBJGcduRxBKA4I1Y5L-Q.1.3.ProductTitle

https://www.bol.com/nl/p/girlpower/9200000098563048/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=ghMBJGcduRxBKA4I1Y5L-Q.1.4.ProductTitle

4 likes

Daar aangifte doen!

Hmmmmm maar is dat de leidraad? Dat alles vergoed moet worden wat je nodig hebt maar waar je niks aan kunt doen?

1 like

Hoezo lees ik hier schimmelpik in :joy::joy::joy:

5 likes

Ik moet morgen voor mijn werk in een andere stad blijven slapen en ik heb een hotel met bad geboekt :heart_eyes: Ik denk dat ik morgenmiddag eerst bij de lush een bruisbal ga kopen, dan eten en wijn en dan de rest van de avond dat bad in met al mijn aankopen.

Eerst uiteraard een dagje werken. Oh, hier plaatste ik trouwens laatst ook een poll over, maar ik ga vanaf komende maand 4 uur verlof per week sparen en ik heb er zon zin in. Zoveel tripjes, spontane dagen vrij, en lange verre vakantie

18 likes

Ik heb opeens honger. Lig al een half uur in bed te lezen en forummen.
En geen idee wat ik wil eten, waar ik zin in heb… first world problems ja

1 like

Winston van Miljoenenjacht ging net naar de thuiswinnaar, zegt ie ja jullie wonen hier echt mooi bladiebla hebben jullie kindjes? Dus ze zeggen nee. Oh willen jullie ze binnenkort wel? Okeeee ik zou er nou niet echt blij van worden om mijn kinderwens te bespreken op tv :expressionless:

14 likes

Ja dacht ook al, niet zo handig.
Trouwens ook typisch dat ze altijd met 4+ ton bij bejaarden komen en dan is er een keertje een karige prijs en komt het bij een jong stel. Sneu (ook al blijft het leuk)

3 likes

Mijn trein is superdruk? Normaal heb ik altijd een vierzits voor mezelf op dit tijdstip. :pensive:

Volgens mij kun je nu gratis reizen met je boekenweekgeschek, dus denk vandaar.

Ja klopt idd! Na belasting zal er al helemaal niet heel veel over blijven. Als Winston aan de deur komt hoop ik toch wel op een ton of meer :see_no_evil:.

1 like

Lol suprise me me bal voor die van 7
En die van 4 zou ik een boek geven of iets om te knutselen

1 like

Is dat niet volgende week pas? Aan het einde van de boekenweek? Mijn vorige trein was ook helemaal niet zo druk eigenlijk…