Wat je even kwijt wilt #18

Heb 2 crackers op, nu heb ik alleen maar meer honger. Heb zin in chips. Of paaseieren

1 like

29k

Hallo wat doen jullie deze avond? Ik kijk zit in een internet deepdive en ben aangekomen in Seks voor de Buch van Veronica jaren 90 en die shit is Wild. Ik sta op het punt te kijken hoe een man na met een cementklopper bruine bonen t hebben gemengd er nu lekker naakt in gaat glibberen.

Tis me het avondje wel.

12 likes

Ik ben op dit moment naakt in een bad met bonen aan het glibberen. Groetjes Bert

8 likes

Pfff mijn oor doet echt weer super irritant de laatste tijd. Alles klinkt een beetje fucked en ook heb ik al 3 keer een redelijk harde piep gehoord vandaag :frowning_face: Denk dat het aan mijn kaak ligt. Ben ook blij dat ik weer naar de kaakfysio kan morgen.

Wat klote. Ik ben zelf een keer beroofd in Barcelona en ik hoor zo vaak van anderen die het daar is overkomen of waarvan iets gestolen is. Die stad staat er echt bekend om. Ik vond de politie ook niet zo behulpzaam toen ik aangifte ging doen.

Wat heb jij toch een spannend leven.

1 like

Misschien een beetje saai, maar kun je het niet op hun spaarrekening storten voor “later”? Of ze meenemen naar de film of iets dergelijks.

1 like

Nee je kunt niet eens meer aangifte doen van diefstal bij de politie in het centrum :dizzy_face: en ik heb verder ook geen reisverzekering waar ik het aan op zou kunnen geven dus denk dat ik gewoon in NL aangifte ga doen van verlies

Dat moet zelfs als je een nieuw rijbewijs gaat aanvragen
 helaas ook ervaring mee in Barcelona.

Ik had de staafmixer en gewone mixer van mijn moeder geleend dus ging die vandaag terug brengen. Toen zat ik door het Lidl krantje te bladeren en zag ik die set met een mixer, staafmixer en een hakmachine dus ik zei dat ik die wilde halen want dan heb ik alles gewoon en hoef ik niks meer te lenen. Mijn moeder stond op, liep naar de keuken en pakte die van haar, “hier, ik gebruik ‘m niet want ik heb alles los”. De halve inhoud van mijn keuken komt uit haar keuken hoor, zij heeft (of nouja had) alles dubbel. Wel super handig.

Dus nu zoek ik een recept voor morgen om te mixen, hakken of staafmixen. :grin:

13 likes

Is dat heel raar?

Gewoon in NL bedoel je?

Als je aangifte doet van verlies krijg je zelf een boete. Toen mijn id was gestolen heeft de politie bij aangifte (omdat ik het niet had gezien toen het werd gestolen) opgeschreven dat ik hem was kwijtgeraakt en mocht ik ook nog leuk een boete betalen, dus ik zou je aanraden het aan te merken als diefstal.

Ja, was bij mij wel zo tenminste. Ze accepteerden toen zelfs de Spaanse aangifte niet.

Is dat niet afgeschaft? Ik heb aantal maanden geleden nieuw paspoort aangevraagd omdat ik mijn oude kwijt was en hoefde alleen voor nieuw paspoort te betalen.

Er zou vanaf april een directe trein tussen Rotterdam en Londen komen, maar ik zie het verder nergens staan
 Zal wel weer uitgesteld zijn. :disappointed:

Ik wil die verbinding gebruiken voor mijn allereerste solo reisavontuur :tada:

1 like

Nee is pas later, maar op de terugweg kan je wel rechtstreeks en de heenweg is alleen één overstap in Brussel! Dus valt mee :slight_smile:

Morgen op gesprek bij bedrijf waar ik gesolliciteerd heb in een opwelling. Ga erin met een yolo instelling, maar vind het toch spannend.:nerd_face:

16 likes

Veel succes alvast. Misschien levert het wel een leuke banaan op. :smiley:

4 likes