Wat je even kwijt wilt #18

Nee hoor, maar het hoeft niet zo achterlijk duur te zijn, zeker voor iets wat maandelijks terugkomt. Heb zo het idee dat die prijzen er heel anders uit zouden zien als mannen iedere maand meerdere dagen ongesteld waren (puur afgaand op wat ik hierboven zei over die belastingen)

1 like

Ik heb echt zwetende tieten want mijn beha ruikt meestal wel na een paar dagen dragen, zeker als ik dus veel/hard heb gefietst. Die vieze randjes herken ik wel van vroeger, vind huidskleurige/lichte beha’s heel lelijk dus die koop ik nu nooit meer en op zwart zie je de ranzigheid niet zo. Wat er bij mij met wassen ook gewoon in blijft trouwens, ook met onderbroeken. Die komen ook niet als nieuw uit de supermarkt.
Leuk vind ik altijd om kleding die ik tijdens het sporten heb aangehad in een emmertje te stoppen. Vraag me dan wel af of het niet van de kleurstof afkomt, soms komt er zoveel kleur vanaf, kan toch niet allemaal huisresten/zweet zijn?

edit; supermarkt= wasmachine. hahah ik merk dat ik moe word, ga allemaal woorden door elkaar gebruiken en kan geen normale zinnen meer maken

4 likes

Ja van die groene bananen waarvan het heel lang duurt voordat ze rijp zijn. :nauseated_face:

5 likes

Ik kan niet slapen… en ik moet echt slapen want over 7 uur gaat de wekker. En nee deze gedachten zijn niet helpend

Het is dat ik achter mijn bureau zit. Anders was je zo in slaap gevallen als ik een powerpoint presentatie had gehouden over Afrikaanse Wilde honden of waarom je tong prikt na het eten van veel ananas.

2 likes

WTF ik kom er net achter dat er rond de maker van Ren and Stimpy allemaal controversiele sexual harassment zaken zijn met meiden van 14 jaar oud?!?!. Omg wtf Ren and Stimpy was altijd me leve :sob: echt wat erg dit!

Beetje random berichtje, maar Florence (de zangeres) deelde vandaag op Instagram een foto van 2 jurken en die rechter lijkt zo erg op de trouwjurk van mijn mama! Zo leuk om te zien! (was niet echt een standaard jurk voor die begin jaren 80)

Voor de nieuwsgierigen onder ons

jurk2

26 likes

Mooi :smiley: Sowieso vind ik haar kledingstijl en uitstraling zo mooi. Ook al zou ik het zelf nooit dragen. Ze is echt een ethereal goddess.

3 likes

Ja he! Dat je denkt ja zie mezelf er niet in, maar het staat haar super mooi! Zo’n uitgesproken smaak.

1 like

Zijn er al weer muggen? :exploding_head::exploding_head: 2 jeukende bultjes die lijkt op muggenbulten. Ik haaaattt muggenbulten. :disappointed_relieved:

Neem ze mee naar de bios?

1 like

Gewoon allerlei knutselspullen? Of houden ze daar niet van? Of ‘bonnen’ om iets leuks met jou te doen? Samen iets maken, naar de film, dat soort dingen?

1 like

Ik wil écht niet:(.

Weet iemand een leuke baan in het noorden?
Ik zou zo graag willen zeggen: toedels. Ik werk niet meer voor jullie.

1 like

Ja maar ik had het over de boete. Die heb ik niet betaald.

Speelt er iemand nog de slimste mens en heeft zin om tegen mij een potje te spelen? :smile:

Ik wil ook stoppen! Als Mn pakje leeg is zeg ik steeds, maar heb ondertussen al een nieuwe gekocht :expressionless:

Wil echt stoppen maar zit aan te hikken tegen de dagen dat je wilt roken maar niet mag

1 like

Je mag altijd roken, je wil alleen niet meer roken toch? Heb zelf gemerkt hoe minder ik mezelf dat moeten op leg hoe beter het stoppen gaat!

1 like

Op mijn vrije dag mijn wekker vroeg gezet om een stuk te gaan wandelen, regent het pijpenstelen… En volgens buien radar blijft dat voorlopig nog wel even zo… Dan nog maar lekker in bed chillen he, het is niet anders :relaxed:

Oh heeft iemand misschien voor mij de linkjes van de laatste twee afleveringen van de Mol België? Ik ben bang dat als ik op de site kijk, ik meteen weet wie er uit is… :grimacing:

Als je een zitplek hebt voor een concert, kun je dan gewoon komen wanneer je wilt?
Ik ken alleen staanplekken en dat je dan vroeg komt voor een goede plek, maar ik heb nu niet veel tijd vandaag en het voorprogramma hoef ik niet per se helemaal te zien. Kan ik later binnen komen? Of gaan de deuren dicht als het voorprogramma begint? Ik heb geen idee hoe dit werkt.

1 like

Je kan gewoon later komen! Doe ik ook vaak genoeg als ik niet per se vooraan hoef en niks verwacht van het voorprogramma.

1 like