Oh god ja dit zag ik sterkte xxxxxxxxx
Oh komt goed hoor. Ik heb nu bad bunny
Mijn vriend kan dus echt niet met geld omgaan…
Na de vaste lasten houden we ongeveer 600 over voor overige dingen en elke keer is dat zo op aan iets wat hij koopt.
Het verdwijnt gewoon.
@ellegirltalk Ik had ook zo’n lijst gemaakt en staat hier nu ook aan! had het nieuwe album nog niet echt geluisterd, dus had die vorige week al maar even paar keer aangezet, maar ik ken die liedjes toch nog niet zo goed eigenlijk.
Ik denk ook bij The Gamekeeper in Amsterdam!
Ze komen trouwens met een nieuw spel, een combinatie van een kaartspel en trefbal: https://www.kickstarter.com/projects/elanlee/throw-throw-burrito
Waarom moeten medewerkers bij makeup merken altijd een creme proberen aan te smeren? Ik kwam vandaag voor een blush en wou het even uitproberen, haalt ze al mijn makeup er af zodat ze er een creme onder kan smeren ‘Dit is de nieuwe creme, helemaal fijn voor onder blushes blablabla’ En vervolgens ook nog verbaasd zijn als ik het afwijs.
Bij ticketswap maakt de naam helemaal niet uit. De naam verandert ook nooit als je een kaartje koopt via ticketswap.
Ik probeer altijd mijn kansen te spreiden, nu heb ik besloten dat ik naar een bepaalde film wil en heb ik dat aan twee mannen voorgelegd en ze zeggen nu allebei ja en daar had ik even niet op gerekend
Iene miene mutte of twee keer naar de film?
Ik weet dat het in feite niets uitmaakt, maar dat betekent wel dat het ticket al eens eerder is doorverkocht en dat maakt het wel spannend vind ik. Oh en ik vind het jammer dat de naam op het ticket niet echt traceerbaar is
Oh dit herken ik! Zo irritant. Ik heb best een brede taille en daardoor zitten broeken vaak goed op mijn kont, maar te strak in mijn middel :S Heb nu een broek aan die ook vervelend in mijn buik zit te porren.
De jeans van Weekday body high en die van Vero moda high rise skinny zijn niet zo smal in de taille! In tegendeel, ze staan zelfs een beetje open bij mijn middel en dat herken ik helemaal niet.
Ahhhh ik heb morgen een spannende observatie & beoordeling op mn werk. Ik sta voor de klas (kleuters) dus hoe goed ik het ook voorbereid, het kan altijd anders lopen dan ik wil. Ik hoop dat ik door de zenuwen niet allemaal dingen vergeet en dat de beoordeling gewoon goed is want dan kan ik misschien blijven volgend schooljaar
Succes!
@Geo @Juuldie Haha ik denk dat ik gewoon maar 2 keer naar de film ga en dan last minute zeggen van, “Hmm nee deze film lijkt me toch leuker!”
Succes! Komt vast goed! Ze zullen er heus ook wel rekening mee houden dat kleuters onvoorspelbaar kunnen zijn
Wow dit is al 10 jaar geleden
Ja dat ongetwijfeld! Maar het zorgt wel voor een wat minder zeker gevoel omdat je daar niet volledig de controle over hebt.
Omg dit had ik ook!! En we hebben 't zelfde bed besteld volgens mij. Had jij mijn matras?? Misschien heb ik de jouwe!
Oh haha nee dan niet, zou ook wel echt te toevallig zijn. Ik heb de Dunvik boxspring van 1.60 bij 2.00 met het Hovag matras, maar ik had wel dat matras gekregen, alleen dan van 1.40 bij 2.00
Super logisch gelukkig komen ze 'm bij mij aanstaande woensdag al omwisselen. Weet jij al wanneer ze komen? Irritant he dat je daar in de wacht hangt zonder indicatie, duurde bij mij uiteindelijk 20 minuten ofzo
Ja er zit ook een code op qua artikel en die is natuurlijk heel anders dan wat besteld is, dus snap niet waar het dan mis gaat.
Overigens konden ze zelfs vandaag al langskomen! En ik belde gisteren. Dat kwam mij alleen niet zo goed uit dus vroeg of woensdag ook kan maar ik heb dus goeie hoop dat ze snel bij je langs komen