Inderdaad, wat @Evenveel zegt
LOL Bal
Tekenen met Jill
Topmodel spullen
Iets met eenhoorns
Wat ben ik - spel
Playmobil prinsessen/paarden
SES knutselspul
Zoiets?
*spuit elf zie ik al⦠Nu willen we natuurlijk wel weten wat je met onze tips hebt gedaan! *
Ik ben steeds opnieuw aan het inloggen op mijn bankapp om te zien of ik al salaris heb, nog steeds niet. Mijn financiele situatie is een beetje zielig nu
Heb je bepaalde stoelnummers of is het vrij zitten? In het eerste geval kun je lekker laat komen
Zo herkenbaar! Duimen dat t er snel is.
Ik ken hem van vroeger . Hij is vaak bij ons over de vloer geweest. Vond hem toen al een kwal(letje, met zān 1,30) en nu nog steeds. Alleen grappig hoe hij over Baudet praat.
I feel you. Heb het gelukkig wel.
Dag geld inmiddels
Ik werd op LinkedIn benaderd door een recruiter en die spreekt me aan met een afkorting van mijn naam? Haha Wtf. Ik heet bv Danique (zo heet ik niet) en hij begint met: Hey Daan! Lekker professioneel.
Ja, ik zag er gisteren alweer eentje vliegen in huis. Ik overweeg dit jaar planten zoals de citroenmelisse of -geranium in de slaapkamer neer te zetten, gezien ik vorig jaar door zoān mormel onder andere op mijn ooglid geprikt ben.
Ik had een haarzeep gekocht met calendula. Mijn hoofdhuid lijkt er heel goed op te reageren, maar mijn haar wordt er vetter dan een frietpan van .
De minor die ik heeel graag wilde doen zit vol dus nu moet ik op zoek naar iets nieuws. Iemand toevallig nog een tip voor een leuke minor in Amsterdam? Mag van alles zijn (ik doe hbo maar kan volgensmij wel bepaalde dingen volgen op UvA bijvoorbeeld)
Score! Ik vind ineens een wand rek dat nog in verpakking zit en ik prima als schoenen rek kan gebruiken. Is het leven niet magisch
Nu alleen Bruno nog
Bruno?
Ik heb 'n evaluatie ontvangen van iets en ben echt een beetje perplex over hoe positief het allemaal was?
Heb je al geprobeerd na te spoelen met een azijnspoeling? (ben er verder ook geen fan van)
Arabische taal en cultuur! Ik zou die heel graag willen volgen volgend jaar maar HvA studenten hebben voorrang en ik weet nog niet of ik er zelf ruimte voor heb. En geen idee of dit bij je opleiding past?
Ik heb vrijdag gesolliciteerd op zooooo een leuke functie bij gemeente ⦠Nu lees ik mijn motivatiebrief terug en zie ik 2 taal fouten. Kan wel janken!!! Waarom doe ik dat ook!
Lieve marie kondo,
Opruimen is hartstikke leuk. Tot het moment dat je 3 volle zakken met jassen hebt. En je die niet alle 3 tegelijk op je fiets krijgt. Nja dan maar 3 x op en neer goed voor de lijn. Maar dan sta je voor de kleding bak en begint het keihard te regenen. En je krijgt voor geen meter die bak open dus propt met je kleine handjes die veel te grote zak erin. Je schuilt even in de super markt en gaat daarna door weekt en koud naar huis. En precies als je thuis bent schijnt de zon.
Nou Marie⦠DAT SPARKT GEEN JOY.