Wat je even kwijt wilt #18

Ahhhh ik heb morgen een spannende observatie & beoordeling op mn werk. Ik sta voor de klas (kleuters) dus hoe goed ik het ook voorbereid, het kan altijd anders lopen dan ik wil. Ik hoop dat ik door de zenuwen niet allemaal dingen vergeet en dat de beoordeling gewoon goed is want dan kan ik misschien blijven volgend schooljaar :tada:

11 likes

Succes!

@Geo @Juuldie Haha ik denk dat ik gewoon maar 2 keer naar de film ga en dan last minute zeggen van, “Hmm nee deze film lijkt me toch leuker!” :innocent:

3 likes

Succes! Komt vast goed! Ze zullen er heus ook wel rekening mee houden dat kleuters onvoorspelbaar kunnen zijn :blush:

Wow dit is al 10 jaar geleden
7 likes

Ja dat ongetwijfeld! Maar het zorgt wel voor een wat minder zeker gevoel omdat je daar niet volledig de controle over hebt.

Omg dit had ik ook!! En we hebben 't zelfde bed besteld volgens mij. Had jij mijn matras?? Misschien heb ik de jouwe!

1 like

Oh haha nee dan niet, zou ook wel echt te toevallig zijn. Ik heb de Dunvik boxspring van 1.60 bij 2.00 met het Hovag matras, maar ik had wel dat matras gekregen, alleen dan van 1.40 bij 2.00
Super logisch :+1: gelukkig komen ze 'm bij mij aanstaande woensdag al omwisselen. Weet jij al wanneer ze komen? Irritant he dat je daar in de wacht hangt zonder indicatie, duurde bij mij uiteindelijk 20 minuten ofzo

Ja er zit ook een code op qua artikel en die is natuurlijk heel anders dan wat besteld is, dus snap niet waar het dan mis gaat.
Overigens konden ze zelfs vandaag al langskomen! En ik belde gisteren. Dat kwam mij alleen niet zo goed uit dus vroeg of woensdag ook kan maar ik heb dus goeie hoop dat ze snel bij je langs komen :tada:

1 like

Ja begrijp ik, maar komt wel goed hoor. Je kunt het!

Wat betreft de avg discussie;

Mijn avg :blush: runderbeef burgers ( goddelijk) aardappeltjes gebakken en spruitjes.

Maak ook nog een kleine salade erbij.

Aardappeltjes zometeen nog met kruiden

Vriend vind dit het aller lekkerste

14 likes

Succes! En dingen vergeten is totaal niet erg, die los je toch gewoon op. Meegaan met de kinderen is juist goed! Komt goed :heart:

Als ik er echt geen zin in heb doe ik meestal gewoon een simpele pasta, saus van een blik tomaten + peper + zout + iets van oregano/basilicum en een combinatie van dingen als spinazie/zongedroogde tomaatjes/olijven/etc.

1 like

Ik herken dit heel erg. Als ik wel redelijk wat tijd heb (of een weekenddag) maak ik dan een grote pan rodelinzensoep (je kan op de Greone Meisjes een goed recept vinden) omdat dat ook heel makkelijk eet daarna en weinig afwas geeft, zodat ik dat een paar dagen kan eten.
Oh of pitabroodjes met falafel + rauwkost of pitabroodjes met wortel en kikkererwten (iets als dit https://eetlekker.blogspot.com/2013/09/pitabroodje-met-pittige-wortel-en.html)
Of ik eet gewoon tosti’s.

2 likes

Altijd als ik thuiskom na werk dan is m’n favoriete momentje om even te forummen en alles bij te lezen. Echt alsof ik ‘thuiskom’ en mensen weer spreek enzo.

17 likes

Ja Dhal is ook een goeie!
maar het is ook gewoon een kwestie van accepteren soms denk ik, zolang je maar wat te eten binnen krijgt is het ook niet erg als dat een paar dagen gewoon een boterham is of soep uit zak.

1 like

Iemand in mijn instalijst heeft zo’n veel betekende quote bij haar foto (not) maar heeft tot overmaat van ramp ook nog de filosoof verkeerd geschreven. dubbele “facepalm” waardig.

2 likes

Een grote pan bolognese (al dan niet vegetarisch) aan het begin van de week maken zodat we daar meerdere keren van kunnen eten en dan ook wat groenten erin verstoppen (wortel, paprika, klein gesneden boontjes ofzo).
Of een curry met een pasta van Patak’s.

1 like

Haha precies! Zodra ik thuis ben, verruil ik mijn jeans meteen met een pyjamabroek. Ik ga komende week die broeken eens passen die je noemde! Dankje!

1 like

Bij de lidl heb je van die zakken met bonen schotels. Binnen een paar min klaar. Ik had er zelf nog quac bij gedaan en het gegeten met van dje ronde nacho chips. Joe joe