Wat je even kwijt wilt #18

Oh helpt dat goed? Dan ga ik dat ook maar eens proberen!

Ik heb deze ochtend vrij genomen van werk omdat ik het erg druk heb gehad de laatste tijd, maar ook om aan nog wat andere dingen te werken. Nu baal ik dat ik vanmiddag niet ook vrij heb genomen. Ik heb vanmiddag helaas een afspraak staan. Stiekem hoop ik op een storing bij de NS.

Stoelnummer!
Dan doe ik dat gewoon! Thanks, ook @evenveel en @Evi-lena

3 likes

Ik merk echt hoeveel mensen om mij geven de laatste paar weken. Doet me echt goed. :heart: Soms sta ik er te weinig bij stil hoe tof mijn vrienden eigenlijk zijn.

31 likes

Heel lief, thanks!!

Ja, helaas werkte dat niet super goed. Denk dat ik het gewoon als haarmasker ga gebruiken en het na was met normale shampoo =/

Ga je naar Florence and the Machine?

Ja :D:D
Opeens ben ik trouwens helemaal bang dat mijn kaartje, gekocht via ticketswap, niet geldig is :S

1 like

Ah leuk, ik ook :grin:

2 likes

Krijg ik een testertje van de dermatoloog mee “speciaal ontwikkeld voor mensen die acne behandelingen krijgen”. Ja, vertel dat tegen de allergische reactie op mijn gezicht :face_with_raised_eyebrow:

Echt een tomaat nu, het brandt ontzettend en m’n huid voelt helemaal strak. Wat een verdriet.

Ik heb ook via ticketswap gekocht haha, komt vast goed! En anders kunnen we meeten als we allebei buitengesloten zijn van t concert :joy:

1 like

Ik heb gisteren ein-de-lijk Infinity War gekeken (Captain Marvel al wel gezien). Ben stiekem best blij dat ik zolang gewacht heb, want nu nog maar eventjes tot End Game.

1 like

57

Youtube denkt dat ik een vrouw ben die zsm kinderen wil (of juist niet) i.v.m. morning after pill reclames en kraamzorg-en zwangerschapstestreclames. En dat terwijl Reddit denkt dat ik een man ben die geinteresseerd is in dit soort onderkleding. Schijnbaar gaat er bij die trackingcookies toch iets verkeerd. :’)

18 likes

M’n vriend is baardhaar aan het opsparen zodat we het voordat hij het afscheert kunnen bleken en verven in een hip kleurtje. Dit was zijn idee en ik ben echt heel enthousiast. Nu heb ik ook zin om iets te verven, m’n beenhaar of schaamhaar of zo.

16 likes

Okselhaar

8 likes

Heb nog wel wat stras liggen dus dit is zeker een optie!

1 like

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar heb het meermaals als tip voorbij zien komen, muggen schijnen niet van de geur van citroen te houden. Is het proberen waard. :sweat_smile:

Vast niet heel toevallig in 010? :sweat_smile:

Pff ik ben een heel weekend weggeweest en voelde me helemaal zen. Maar nu moet ik deze week weer werken en duizend dingen voorbereiden en heb er zo. geen. zin in.

Ohh cool! Ik ga er naar kijken. Past niet per se bij mijn opleiding maar dat maakt me niet uit. Zit ook te kijken of ik eventueel geschiedenis kan doen (uva) of iets met ethiek.

1 like

Dat is helemaal niet dom, je hebt best wel wat heftigs meegemaakt en ik kan me goed voorstellen dat dat impact heeft. Is het een optie om op korte termijn met een psycholoog oid te gaan praten? Sterkte! Hoop dat het snel beter gaat!