Wat je even kwijt wilt #18

Normaal loop ik wervers op straat heel hard voorbij terwijl ik “iK bEN nOg GeEn 18!;)€&” roep. Maar. Ik kon voor slecht 6 eurootjes hét event van het jaar bijwonen. Krabbeltje was snel gezet. Volgend jaar gaat Skadi hangen met de boerenboysssss #nevergetafirstchanceatasecondimrpesjun

58 likes

Wie was er vroeger nog meer verlaaafd aan hoestdrank? Nee? Alleen ik? Die dorpsmaak die er in zat, zo heerlijk. Proeft net als een dropshotje.

Edit: Mn onderschrift is weer eens passend

24 likes

Jup dronk die gelijk op. Hielp geen flikker tegen de hoest maar oke

1 like

Ik haat drop. Dit is zoete meuk van Natterman, drink het omdat ik blaf als een zeehond hihahoooo

1 like

Eerlijk, zou zo’n flesje echt kunnen leeggieten over een stapel pannenkoeken en opvreten.

4 likes

Ik probeerde vroeger hoestdrank na te maken door dropjes te laten weken in water, dat was helaas geen succes :’( Heerlijk

6 likes

Hebben mensen hier een luchtbevochtiger? Ik heb er sinds vandaag een, ik hoop dat me helpt beter te slapen.

Omg ik ook! Lukte nooit :sob:

1 like

Doet me denken aan een of ander obesitas programma dat ik 10 jaar geleden een keer keek en toen was er een vrouw die serieus 10 dropjes elke keer ging oplossen in dr spa flesje op het werk, want normaal water vond ze niet lekker en zo was het toch gezond ofzo?!

4 likes

Ik wilde zeggen die van Fudge, totdat ik het laatste deel van je vraag las. Ik weet niet hoe erg andere zilvershampoos je haar uitdrogen maar ik vind dat Fudge dat ook wel doet dus.

1 like

Die van Ivy is fijn!

1 like

Ik heb deze bij de kapper gekocht en vind hem heel fijn, mijn haar blijft ook echt langer koel en verder vind ik het ook een goede shampoo. Ik hoef daarna niet nogmaals te wassen met een andere shampoo

1 like

Mijn vader was er vroeger van overtuigd dat hoestdrank goed voor je was, met als gevolg dat mijn broertje en ik elke avond, in maanden dat de r in de maand zat, een eetlepel hoestdrank kregen voordat we naar bed gingen.

Sloeg nergens op natuurlijk, maar oh wat was dat heerlijk

8 likes

Ja die is het, ik moest even kijken want ze hebben het design van de fles vernieuwd schijnbaar. En ook de samenstelling schijnbaar, dus durf het dan niet zeker te zeggen. Hij is wel heel heftig qua kleur, je wilt bijna plastic handschoentjes aan als je 'm gebruikt, zeker als je een beetje droge handen hebt.

1 like

Ja maar daar is ook een conditioner variant van!

1 like

Nee maar eerst een zilvershampoo en daarna nog gewone shampoo is ook een beetje contraproductief toch? Dan zou ik het andersom doen.

1 like

Keuringsdienst van waarde aan de telefoon: “Er staat ~zevenlettergrepig woord waar nog nooit iemand van heeft gehoord~ op deze verpakking. Wat is dit?”
Klantenservice medewerkster die aan de andere kant van het land werkt en die hele fabriek nog nooit gezien heeft:" Oh dat weet ik zo niet"
Keuringsdienst van waarde: “Oh dat is gek, u werkt er toch?”

12 likes

Fudge is hele goede inderdaad!

Voor conditoner kun je eens kijken online naar de ‘colorblaster’ in de kleur Lark van Indola. Die trekt ook het gele eruit. Wel oppassen want die is vrij sterk van kleur. Eventueel mengen met een andere conditoner of masker.

1 like

Ja die heb ik ook, maar vind ik zelf echt weinig functie hebben. Ik gebruik nu nog 1 keer per 3 wasbeurten de shampoo van fudge, en dan altijd de penetraitt conditioner van sebastian, die is echt hemels (geen zilverkleur ofzo maar maakt mijn haar zo zacht en supergoed doorkambaar)

2 likes

Sowieso! :drooling_face: