Wat je even kwijt wilt #18

Deze is echt goed man

Ahh vandaag redelijk spontaan drie sociale activiteiten gehad, heel gezellig hoor, maar nu heb ik eigenlijk helemaal geen zin in de vierde die nu komt. Moet ook nog voor dr koken want ze had geen zin in pizza. Maar ja heb deze vriendin eerder deze week ook al afgezegd

2 likes

Vandaag gewoon van half 1 tot 5 buiten doorgebracht met mijn nichtje. Energielevel is nu echt -3, maar was zo fiiijjn.

6 likes

Ja zoals @Rozevarken al zegt; Canada!

1 like

Ik word blij van je bericht. Ik houd ook van dit weer (alhoewel iets te koud voor mij)

Na dagen vol migraine begin ik me eindelijk weer een beetje mens te voelen :roll_eyes: wat een ellende zeg. Dieptepuntje was wel toen ik op stage een aanval kreeg, halsoverkop met een uber naar huis ben gegaan en bij het uitstappen precies naast zijn auto kotste :thumbsup:

2 likes

Heeft de action schoenenrekjes? ( mn google doet het nog maar die site van hun heeft er niet alles op staan)

Hahahaah dankjewel❤

Je kunt er vast wel allemaal spullen vinden om er zelf een te bouwen.

2 likes

Pff jezus ik ben zo geschrokken, ik wilde net van de bank opstaan en ik ga gewoon op mijn rat staan :sweat: Gelukkig niet met m’n volle gewicht ofzo maar ze piepte en rende weg dus in m’n paniek heb ik haar onder de bank vanuit getrokken en gelijk overal gevoeld maar ze piepte niet en leek geen pijn te hebben en ze zit nu in d’r kooi wat te knagen maar ik voel me zooo lullig :frowning_face:

2 likes

Vanmiddag condoleance gehad van een buurvrouwtje bij Mn ouders in de straat.
Kende haar ook al 20 jaar.
Kanker, al 20 jaar aan het vechten, vanaf haar 30e alleen maar chemo.
20 jaar overleefd, laatste 6 jaar schoon.

Nu 3 weken terug last van haar longen, uitgezaaide kanker, 2,5 week later gewoon dood.

Ze lag er zo mooi bij, zo knap ook…

Haar man helemaal kapot van verdriet,
Zo ontzettend gemeen dit :disappointed_relieved: vind het echt onwijs ruk!
Weet even niet wat ik er mee moet, het is zo ontzettend confronterend…

Ook gewoon gemeen dat ze 20 jaar ziek was, ene kankersoort na de ander, af en toe beter en dan weer terug.

1 like

Omgg jongens mijn leven is zo spannend. Ik heb zojuist met een kiwi gezoent…

Samenvatting

74 likes

Ik heb dit weekend Mn bh’s uitgezocht en allemaal gewassen, want ik ben een ranspeuk die dat dus nooit doet. De ergste exemplaren heb ik weggetyft, van andere alle losse draadjes en pluisjes geknipt en ze toen allemaal gewassen in de wasmachine. De huidkleurigen heb ik daarna nog een nacht in de biotex gezet. Echt dat water wat er afkwam :open_mouth::open_mouth::open_mouth:. Ik was ze dus gewoon nooit en draag ze veel te lang. Heb ook 16 bh’s nu nog en draag er 4 ongeveer. Dus ik doe nu een “elke dag een andere Bh” actie, om te kijken of het helpt. Echt raar eigenlijk want ondergoed verwissel ik elke dag en nacht en bh’s heb in ongeveer eindeloos aan.

Ik vind mezelf over het algemeen echt een redelijk schoon persoon, maar dit? Gadvur.
Anyway, Mn vraag is of jullie beige of lichte bh’s dragen en of die ook ooit zo ranzig zijn? Zo erg dat na de wasmachine een emmer biotexwater nog helemaal ranzig ervan wordt. Of kijk je gewoon nooit naar de binnenste randjes van je Bh?

Tot zover Mn Bh verhaal.

12 likes

Wat naar! Heftig zeg!
En inderdaad zo kut en oneerlijk gewoon!

:heart::heart::heart: ik denk dat het logisch is om je zo te voelen als je ineens alleen bent. Ga je morgen weer werken? Misschien kan je je favoriete film opzetten en iets lekkers halen en als je moet janken gewoon lekker doen. Sorry ik ben slecht met advies, maar bij mij helpt dat meestal.

1 like

Nee dit was zn kleine broertje. Maar ik ga wel vreemd want eigenlijk is dit mn vriend…

Samenvatting

14 likes

Ah oké, Persoonlijk kijk ik als ik down ben het liefst dingen die ik al 100x gezien heb of intens vrolijke dingen, dus snap je helemaal.

1 like

Groetjes aan Tom!

3 likes

Een aantal jaar terug wist ik niet eens wat artisjokharten waren, maar mijn hemel wat is dat lekker. Pleur het nu in zo veel mogelijk gerechten als kan.

9 likes

image

8 likes