Wat je even kwijt wilt #18

Heb je foto’s van het water?

3 likes

Is vies bh water jouw fetish?

3 likes

Getverthierry

21 likes

@sunmoonstars ik wilde eigenlijk komen posten dat het hele erg lang geleden is dat ik me zo intens verdrietig heb gevoeld. Sterkte <3

Maar echt nooit? Nooit nooit? Als in, je kan een bh al 3 jaar hebben en hij heeft nog nooit een wasmachine van binnen gezien?

Ik draag mijn bh’s ook niet maar 1 dag, maar ze gaan na een paar dagen toch echt wel in de wasmachine :laughing:

Nee, dat niet. Was ze wel om de twee maanden ofzo, maar ik heb er vaak een een week aan, dan pak ik een ander, dan weer een ander en dan ligt die eerste weer ongewassen in de kast en dan doe ik die weer een week aan tot ik denk hmmmmmmm is dit wel oké. Maar door dat steeds te doen worden ze dus kennelijk niet helemaal schoon als je ze wast.

4 likes

Oh dan valt het nog wel mee haha. Soms gaan ze bij mij een week mee, maar ik gooi alles in de wasmand als ik er klaar mee ben. Helpt wel.

1 like

Ik zelf niet, maar collega’s bij het bedrijf waar ik wel! Dus het is zeker mogelijk.

Jij ook <3

1 like

Veel sterkte lieverds @anon42289517 en @sunmoonstars. Ik voel helaas met jullie mee

2 likes

Nee :sweat_smile:

Help, ik ben met die gozer uit eten, loopt er een vriend van hem binnen. Die eet nu met ons mee

:kissing_heart::kissing_heart:

1 like

Hahahah wat kut
Ga je m wegkijken?

1 like

Ik draag tenminste schone bh’s

2 likes

Wel oke. Leven gaat door… Dat is alles wat ik er van kan maken nu. :see_no_evil: Maar het gaat langzaam wel wat beter. Lief dat je vraagt. Ik wil ze nog steeds wel ja. :blush:

‘Het openbare profiel van deze gebruiker is verborgen.’ :sweat_smile:

Stop er een kiwi in dan houd hij wel op

1 like

Haha nee hij is super aardig dus hij mocht blijven :joy:

1 like