Als ik shakshuka maak stollen die eieren nooit , hoe doen jullie dat?
Deksel erop! Of doe je dat al?
Wat lief van je, dankje!
Het gaat inderdaad beter
snelle tips voor een film op netflix zijn erg gewenst, kan niet kiezen
Update cadeau voor 4 en 7 jarige nichtjes:
We hebben gekozen playmobil kippenhok en een L.O.L. surprise pet bal! Thanks voor alle reacties!
Een uitje hadden we ook leuk gevonden, maar daar wonen ze iets te ver bij ons vandaan voor helaas.
Deze vind ik chill mocht je nog een variatie willen! Kan je ook alles voor in huis halen ooit als voorraad, dan ben je prepared als je geen zin hebt om te koken (want alles is lang houdbaar). Ik gooi er altijd gewoon groente door die ik in huis heb gewoon samen bij de linzen, scheelt weer afwas.
Samenvatting
Oh en als ik geen zin heb om rijst te koken (of gewoon geen zin in rijst) koop ik er gewoon voorverpakt naanbord bij
Ik ga morgen hardlopen⊠als je me langs de weg ziet liggen rol me even in de berm.
Ik heb vanaf gisteravond al last van vlagen buikpijn. Nu alweer een uur of 2 last dus maar weer in bed gaan liggen
Ik snap echt nooit wat dit met de randstad te maken heeft haha maar wel balen dat het geen leuke meiden zijn!
Ik dacht vorige week dat de harde wind afgelopen was, maar bijna weggeblazenđ
Ik heb al een week lang hoofdpijn. Heb mân nek al laten los masseren maar het zit er nog steeds. Vooral als ik opsta of loop dreunt het door mân hoofd. Als ik een tijdje zit of lig voel ik het niet. Iemand tips?
Hahaha die laatste zin is zo lekker limburgs <3
Omdat ze scheit hebben
Herkenbaar hoor haha. Ik sta soms ook echt volle minuten een beetje apathisch voor het vleesvervangersschap omdat ik echt geen idee heb wat ik nou wil. :")
Als ik niet zou weten wie je was zou ik trouwens echt gaan vermoeden dat je een specifieke vriendin van mij bent, jullie hebben dezelfde schrijfstijl en âissuesâ soms.
Voor de mensen die tele2 hebben, zijn jullie tevreden?
Ik wil een nieuwe telefoon, met sim only abonnement. Nu zit ik bij vodafone en ik ben erg tevreden maar ik vind hun sim only abonnementen echt nog te duur dus nu wil ik misschien overstappen maar ik vind het maar lastig.
Ik heb ook tele2 sim only, heel tevreden. Betaal iedere maand vast 25 euro. Had bij vodafone bijna altijd rekeningen van 100+
Ik heb Tele2 maar ben naar simpel gegaan. Dat is hetzelfde netwerk dacht ik, en vele malen goedkoper. Maar Tele2 is chill hoor!
DIT.
Enorm herkenbaar. Of ik doe het in een keer goed of ik doe het gewoon NIET
Na weken (maanden?) van scriptieontkenning heb ik eindelijk het document weer durven openen en ben ik best goed bezig. Ben ik echt blij mee. Jammer dat Word net is vastgelopen, maar je kunt niet alles hebben.