Wat je even kwijt wilt #18

Ja echt hoor
Dat je moet betalen voor maandverband tampons etc is ook echt belachelijk omdat je er letterlijk niks aan kunt doen dat je ongesteld wordt. Zelfs als je je laat steriliseren bloed je gewoon door.

Ga volgende week een cup halen, dan is t iig ff klaar met maandelijks geld uitgeven aan iets waar ik RECHT OP ZOU MOETEN HEBBEN

6 likes

Fucking sneaky Zalando. Met hun sale acties. Ze verhogen de originele prijzen gewoon :open_mouth:

2 likes

Uiteindelijk hebben we het kunnen verplaatsen naar vandaag! Dus geen bekenden haha en het was ook nog eens badkledingdag vandaag dus ik hoefde ook niet naakt :stuck_out_tongue: win win

En ik was snel uitgebrakt

4 likes

Ahhh na een druk weekend gevuld met allemaal huis & tuin klusjes nu lekker in een warm bad met een kopje thee en Lindt-ballen :two_hearts: Kijk stiekem een beetje op tegen de werkweek maar ik weet ook dat als ik morgen weer op mn werk ben ik er weer zin in heb

2 likes

Ik denk dat mijn portemonnee is gestolen in Barcelona. Pinpas is al geblokkeerd maar mijn rijbewijs en ID zitten er wel ook in :cold_sweat:

Tijdens een date of gewoon een vriend? :joy:

1 like

Of ik na een pizza meteen een hele reep chocolade naar binnen heb gewerkt? Jazéker! :see_no_evil:

5 likes

Pfff, hij kwam niet opdagen op de afgesproken tijd. Pas een uur nadat ik een berichtje had gestuurd, maar toen was ik al weer weg. Voel me echt even kut nu :persevere:

Wat geef ik mijn nichtjes die 4 & 7 worden voor hun verjaardag? Ze hebben werkelijk alles al. Kleding wordt niet gewaardeerd. :roll_eyes: Max €20 p.p.

Ja het was lowkey een date… Ben eerder met hem op date geweest. Die vriend deed ook echt van ‘uhm…weet je het zeker???’ omdat hij dus ook wel weet wie ik ben. Die vriend keek hem ook de hele tijd schuin aan van ‘gast, waar ben je nou mee bezig, je verpest het’. Laten we het er op houden dat hij echt gebrekkig is :slightly_smiling_face:

1 like

misschien een keer met ze naar een speeltuin, dierenpark of film gaan?

1 like

HAHAHAHA Spaanse zinnen vertalen op google translate en dan afspelen om te kijken hoe het word uitgesproken. Gaat prima tot je perongeluk op de Nederlandse geluidsopname klikt. Krijg je een soort van Rotterdams Spaans.

mehhhh hele dag in stad gesjouwd, niet een leuke top gescoord. Vind dit zo’n moeilijke periode, ik heb alleen truien of tshirts en niks er tussen in…

1 like

23 likes

Boeken (misschien al wat zelf-lees boekjes), spelletjes (zoals Junior Monopoly of Junior Scrabbel) & anders misschien een uitstapje samen? Met zn allen zwemmen, naar de bioscoop of museum. Vond ik als kind altijd de leukste cadeautjes.

1 like

Ja paspoort lag gelukkig in de hotelkamer! Weet alleen niet of ik nu aangifte moet doen hier

https://www.bol.com/nl/p/bedtijdverhalen-voor-rebelse-meisjes/9200000077291716/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=ghMBJGcduRxBKA4I1Y5L-Q.1.2.ProductTitle

https://www.bol.com/nl/p/bedtijdverhalen-voor-rebelse-meisjes-2/9200000097225965/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=ghMBJGcduRxBKA4I1Y5L-Q.1.3.ProductTitle

https://www.bol.com/nl/p/girlpower/9200000098563048/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=ghMBJGcduRxBKA4I1Y5L-Q.1.4.ProductTitle

4 likes

Daar aangifte doen!

Hmmmmm maar is dat de leidraad? Dat alles vergoed moet worden wat je nodig hebt maar waar je niks aan kunt doen?

1 like

Hoezo lees ik hier schimmelpik in :joy::joy::joy:

5 likes