Wat je even kwijt wilt #18

Ik moet morgen voor mijn werk in een andere stad blijven slapen en ik heb een hotel met bad geboekt :heart_eyes: Ik denk dat ik morgenmiddag eerst bij de lush een bruisbal ga kopen, dan eten en wijn en dan de rest van de avond dat bad in met al mijn aankopen.

Eerst uiteraard een dagje werken. Oh, hier plaatste ik trouwens laatst ook een poll over, maar ik ga vanaf komende maand 4 uur verlof per week sparen en ik heb er zon zin in. Zoveel tripjes, spontane dagen vrij, en lange verre vakantie

18 likes

Ik heb opeens honger. Lig al een half uur in bed te lezen en forummen.
En geen idee wat ik wil eten, waar ik zin in hebā€¦ first world problems ja

1 like

Winston van Miljoenenjacht ging net naar de thuiswinnaar, zegt ie ja jullie wonen hier echt mooi bladiebla hebben jullie kindjes? Dus ze zeggen nee. Oh willen jullie ze binnenkort wel? Okeeee ik zou er nou niet echt blij van worden om mijn kinderwens te bespreken op tv :expressionless:

14 likes

Ja dacht ook al, niet zo handig.
Trouwens ook typisch dat ze altijd met 4+ ton bij bejaarden komen en dan is er een keertje een karige prijs en komt het bij een jong stel. Sneu (ook al blijft het leuk)

3 likes

Mijn trein is superdruk? Normaal heb ik altijd een vierzits voor mezelf op dit tijdstip. :pensive:

Volgens mij kun je nu gratis reizen met je boekenweekgeschek, dus denk vandaar.

Ja klopt idd! Na belasting zal er al helemaal niet heel veel over blijven. Als Winston aan de deur komt hoop ik toch wel op een ton of meer :see_no_evil:.

1 like

Lol suprise me me bal voor die van 7
En die van 4 zou ik een boek geven of iets om te knutselen

1 like

Is dat niet volgende week pas? Aan het einde van de boekenweek? Mijn vorige trein was ook helemaal niet zo druk eigenlijkā€¦

Heb 2 crackers op, nu heb ik alleen maar meer honger. Heb zin in chips. Of paaseieren

1 like

29k

Hallo wat doen jullie deze avond? Ik kijk zit in een internet deepdive en ben aangekomen in Seks voor de Buch van Veronica jaren 90 en die shit is Wild. Ik sta op het punt te kijken hoe een man na met een cementklopper bruine bonen t hebben gemengd er nu lekker naakt in gaat glibberen.

Tis me het avondje wel.

12 likes

Ik ben op dit moment naakt in een bad met bonen aan het glibberen. Groetjes Bert

8 likes

Pfff mijn oor doet echt weer super irritant de laatste tijd. Alles klinkt een beetje fucked en ook heb ik al 3 keer een redelijk harde piep gehoord vandaag :frowning_face: Denk dat het aan mijn kaak ligt. Ben ook blij dat ik weer naar de kaakfysio kan morgen.

Wat klote. Ik ben zelf een keer beroofd in Barcelona en ik hoor zo vaak van anderen die het daar is overkomen of waarvan iets gestolen is. Die stad staat er echt bekend om. Ik vond de politie ook niet zo behulpzaam toen ik aangifte ging doen.

Hahahhahaha:

'Van de Keuken pakt zijn telefoon en belt met de klantenservice. ā€œHallo, spreek ik met meneer Durex? Vinden jullie het normaal dat jullie condooms tot aan de nok toe gevuld zijn met pik? ā€™

19 likes

Wat heb jij toch een spannend leven.

1 like

Misschien een beetje saai, maar kun je het niet op hun spaarrekening storten voor ā€œlaterā€? Of ze meenemen naar de film of iets dergelijks.

1 like

Nee je kunt niet eens meer aangifte doen van diefstal bij de politie in het centrum :dizzy_face: en ik heb verder ook geen reisverzekering waar ik het aan op zou kunnen geven dus denk dat ik gewoon in NL aangifte ga doen van verlies

Dat moet zelfs als je een nieuw rijbewijs gaat aanvragenā€¦ helaas ook ervaring mee in Barcelona.