Er is een girafje geboren in Blijdorp en ik heb vandaag en gister denk ik al 80 keer naar deze foto gekeken
Ik vind het zooooooo aandoenlijk die kleine schat
Er is een girafje geboren in Blijdorp en ik heb vandaag en gister denk ik al 80 keer naar deze foto gekeken
Misschien struikelde hij/bezeerde hij zich en is hij weer in de auto gestapt? Wel gek!
Ik heb net buiten een uur hardgelopen en durf nu al 2 uur niet te douchen omdat er een pakketje aankomt. Maar ik stink en heb het koud en wil schoon zijn, maar zal je net zien dat ie dan aanbeltâŠ
Ze voelen zich vast cool tussen de studenten ofzo. Haha wel irritant als allerlei buitenstaanders de uni overspoelen, ik had dat laatst met een groepje rondgeleide toeristen
Ik ben vandaag weer voor het eerst écht ongesteld (na aannemelijk een ovulatie te hebben gehad en hormoonschommelingen, enzo) sinds ik vorige maand stopte met de pil en ik vind mezelf ZOOO zielig, ik heb ZO veel pijn en ik voel me ZO moe en ik werd wakker in een GIGANTISCHE plas bloed terwijl ik het bed zondag had verschoond met mijn favo dekbed en ik wil alleen maar in een hoekje liggen met een dekentje en huilen, maar dat kan natuurlijk niet.
(Ik ben wel blij dat ik ondanks mijn PCOS blijkbaar gewoon heb geovuleerd binnen enkele weken na het stoppen van de pil en vooral dat ik deze maand geen migraine heb gehad , maar toch.)
Ik wilde vandaag van alles doen. Mijn dag begon zĂł goed. Om 8u al in de sportschool, daarna een uurtje spa en daarna naar huis gelopen. GelunchtâŠ
Eeeeven op bed gaan liggen. Net wakker.
Heb een hoelahoop voor volwassenen gekocht, want ik moet meer bewegen van mezelf. Had alleen niet verwacht dat het nog best wel lastig is hahah. Daarbij doet die hoepel ook best zeer tijdens het hoepelen, maar dat had ik wel gelezen.
Ben ja van de trap gevallen?
Thanks voor het duimen iedereen, heeft geholpen. Controle was goed. Mri was goed, niks geen afwijkingen te zien
Dat is inderdaad echt heel raar! Ik wil niet gelijk van slechte intenties uitgaan, maar ik heb weleens gehoord dat dit een truc kan zijn om mensen te overvallen. Dat iemand doet alsof hij gewond is en als iemand dan komt helpen ze diegene beroven. Dus dat diegene zag dat jij niet reageerde en daarom weer wegging. Maar dat lijkt me ook weer zo sterk op een klaarlichte dinsdagmiddag?
Wat fijn zeg! Nu lekker ontspannend!
Ik volg een vrij strikt dieet en het ging me zooo goed af. Maar heb echt zo veel zin in een avondje borrelen met wijn en brood en kaas en allerlei hapjes en shit. Maar dat mag ik allemaal niet eten eigenlijk, moest soort van 80% gezond en 20% cheaten aanhouden maar ik weet nu al als ik dus ga cheaten ik daarna baal
Een lerares vroeg dat een keer aan een mede-leerling toen ik op de middelbare zat en toen zei hij: âNee mijn vader is uitgeschoten met de grasmaaier.â
Pfff vreselijk zeg. Super leuk huisje bekeken net, eigenaar was ook heel vriendelijk. Hij zei dat hij een goed gevoel over mij had maar toch even moest overleggen omdat er nog andere mensen kwamen kijken.
Vind dat zoân kut gevoel want ik wil daar gewoon wonen
Het moment dat je thuis komt na je werk, en je vriend (die al naar huis is) je hele benedenverdieping heeft gestofzuigd en gedweild, keuken heeft gepoetst en kattenbak heeft verschoond
Ik had een mascha planner gekocht, was er eerst heel blij mee maar ik merk dat ik veeeel te lui ben om alles in te vullen de hele tijd haha. Weken/dagen/maanden⊠Ben er niet precies genoeg voor.
Dus, heeft iemand tips voor een goede agenda? Ik heb wisselende roosters dus vind het fijn om het allemaal op te schrijven. Stukje erbij voor notes is ook fijn!
Ik ben heel blij met mijn agenda van Junique! Links de week, rechts notities (zelfde indeling als Moleskine heb ik me laten vertellen). Ik kreeg toentertijd hier te horen dat het boekje steeds uit zichzelf dichtvalt (zachte kaft), maar ik gebruik hem veel en hij blijft wel openliggen dus ik heb hier geen last van. En je kan kiezen uit heel veel leuke voorkantjes, binnenkant is neutraal maar ik vind dat juist fijn. Nou dit was mijn spreekbeurt.
Oké ik geef t op wou het plaatje in spoiler zetten maar krijg het op een of andere manier niet voor elkaar. Dit is dus die van mij
Ik heb net 2 tattoos laten zetten en ik ben er zo blij mee! En mân been gloeit helemaal door mân broek heen maar dat is wel fijn want ik heb koude handen.
Top nieuws!
Wat goed, gefeliciteerd!