Mijn schoonouders komen morgen en ik verheug me nu al op de lelijke plant die ze vast meenemen.
Ik heb je een pm gestuurd
Ik zit bij tele2 en helemaal prima! Eigenlijk zo goed als overal bereik en geen gekke dingen verder.
Oeh dahl! Heb je misschien een recept? Ik zie vaak zoveel recepten, dat ik gewoon niet welke ik moet volgen en dan maar niks maak haha.
Oh beter als dat zo is!
Ik vind het echt jammer dat het luchtalarm op den duur gaat verdwijnen Zoveel sentiment
Ik zit nu sinds 4(?) maanden ongeveer bij Tele2 en heb geen klachten. Zat hiervoor bij T-mobile en merk niet dat ik ben overgestapt.
Willen jullie morgen allemaal voor me duimen dat de uitslag van mn scan goed is?
Natuurlijk! Hoop op goed nieuws
Ik had dit niet meegekregen, maar zie het nieuws nu inderdaad ook.
Ik vraag me met dit soort dingen dan wel altijd af hoe ze mensen willen bereiken die geen social media of mobiele telefoon heeft. Mn oma (want in mijn gedachten zijn dit bijna altijd bejaarden) gaat het dan echt niet meekrijgen.
Heel tevreden! Prima service ook.
Ik eet niet super ongezond maar er kunnen wel wat tussendoortjes worden geschrapt zeg maar (voornamelijk chocolade en koek). Dus nu wilde ik vanaf deze week minder snacken maar het enige waar ik aan kan denken is chocolade en koek (gevulde koeken omg).
Pfff ik kan nergens een bikini topje vinden in mij maat. Grote cup redelijk smalle omvang.
Iemand…? 75E/F
Mormonen kunnen zo overdreven vriendelijk zijn dat je er (bijna) intrapt en doen online ook heel veel om zieltjes te winnen. Heel veel blogs met foto’s van hun kinderen in perfecte kleurrijke outfit’s die zo in een hip tijdschrift hadden gekund.
Uiteraard!!’ Heel veel succes!!! We duimen allemaal mee met je
Gaat maar tot D
Hebben ze idd een paar… ben alleen geen 55.
Maar weet niet of ik nog in positie ben om eisen te stellen.
Beachlife! Via wehkamp, livera heeft ook wel wat ervan
Esprit en Livera
Al besteld ging maar tot maat D en veel te klein.