Wat je even kwijt wilt #18

Wat een mooi, moeilijk en lief verhaal <3

1 like

Hahah goor ook echt. Het komt toch uit je kinds mond. Ik weet niet, ik vind niet snel iets vies als het van je eigen baby is. Zelfs niet van baby’s die niet van mij zijn @vloeistof.
Er zijn dingen in het menselijk contact die ik veel ranziger vind als ik er over nadenk. Zoals op een pleebril zitten waar net een vreemde heeft lopen schijten, in het OV een stopknop indrukken en dan daarna je gezicht aanraken, tongzoenen en orale seks met een partner.

1 like

Lief dat je het vraagt! Het bleek een ‘gewoon’ werkoverleg te zijn, dus achteraf paniek om niks. Gelukkig maar natuurlijk, maar wel weer typisch dat ik meteen in de stress schiet en ga doemdenken. :sweat_smile:

Heb net mn gehemelte kapot gegeten met zure matten.

En geen trek meer in mn avondeten.

Succesfull adulting dit :grimacing:

10 likes

Ik zit een zak thai sweet chili van lays leeg te eten met hetzelfde effect op gehemelte en avondeten, maar hij is nu bijna op dus eet de rest dan ook nog wel even.

Wat fijn @Lentex en @Denna en wat een lief verhaal @Mgg!

5 likes

Ik ben trots op mijzelf. Ik wilde een fotolijst halen bij de IKEA. Ik ben via de kassa’s (tegenwoordig is daar zelfs een pad voor), via een zijweg van het magazijn bij de lijsten uitgekomen. Binnen 5 min. stond ik weer buiten en niets teveel gekocht.

20 likes

Hahaha ik zat echt net naar het babygirafje van @Evenveel te kijken en toen las ik jouw post.

3 likes

Gefeliciteerd @Denna

1 like

Ben 24 kitchen aan het kijken en de kok maakt gnocchi, maar ze maakt er geen structuur in??!! Haal ze langs zo’n gnocchi plankje of een vork :sob:. Nu komt de saus niet in de kiertjes.

Heb wel duidelijk al iets geleerd tijdens mm 24kitchen obsessie.

12 likes

Ik kijk de comedyshow van Amy Shumer en daar zit een stukje in over dat haar moeder zei dat je maar tot je knie hoeft te scheren en ik doe dat ook altijd. Is dat raar? :flushed:
(Beenhaar is natuurlijk sowieso niet echt meer heel raar maar mijn bovenbeenhaar is super blond dus waarom zou ik dat weghalen?)

Dit is met omg reacties.

10 likes

Wilde naar de “tijdelijke” Lidl die al een jaar op een locatie zit, half uur gelopen ervoor, is die sinds vandaag weer terug verhuisd naar de oude locatie, dus nu moest ik naar de jumbo en de Turk en was echt 10 euro meer kwijt dan normaal voor mn boodschappen omdat er alleen dure amerken waren. Best veel voor drie dagen eten voor 1 persoon.

1 like

@Mgg zo lieef je mag zeker trots op haar zijn :heart:

1 like

Ik heb er ook één. Ik kan vrij gemakkelijk met mijn heupen naar rechts draaien, maar de andere kant op is niet te doen. :stuck_out_tongue:

1 like

Doe ik ook. Heb een tijd Mn hele been geschoren maar de tijd kwaliteit verhouding daarvan vond ik nier de moeite waard.

5 likes

Nee, ik vind het niet raar. Ik heb ook blonde, korte haren op mijn bovenbenen en ik vind het niet de moeite om dat weg te scheren. Was ook niet in mij opgekomen totdat het inderdaad een keer benoemd werd in een programma op televisie, jaren geleden. :sweat_smile:

1 like

Mijn dijen zijn de size van Rusland, dus ik ga die nooit van mijn leven scheren, seks of niet.

9 likes

Ik scheer ook nooit mn bovenbenen. Ben ook bang dat daar dan ook stugge stoppels gaan groeien als het terug groeit. Nu zijn het echt dunne lichte haartjes en is mn huid daar gewoon zacht.

1 like

Ik heb niet eens haar op mijn bovenbeen

2 likes

Omg er is een kat gespot, 1 km van mijn huis, die voldoet aan de kenmerken van mijn kat. Dat was alleen gisteravond en net kon ik niks vinden maar het is bij het winkelcentrum dus ik probeer vanavond weer. Er staan brokjes en de kat heeft er gisteravond ook van gegeten dus hopelijk komt hij/zij terug.

Ik heb ook een foto gezien en het ziet er wel uit als een hongerige versie van mijn kat maar ik ben ook wel realistisch… Veel zwarte katten lijken op elkaar en tot nu toe was zij het steeds niet.

20 likes

Ik had laatst tijdens een werkoverleg laten vallen dat ik voorlopig geen scholing wilde doen omdat er privé wat bij mij speelde. Heb niet gezegd wat. Nu vraagt een collega heel lief of het weer een beetje gaat en dat ze verder niet hoeft te weten wat er is. Heb haar toch verteld wat er is (dat ik twijfels heb over mijn werk blabla) en of ze het niet aan de rest van de collega’s wil vertellen. En nu reageert ze ineens niet meer?!:anguished: