Wat je even kwijt wilt #18

Ja je hebt helemaal gelijk haha. Ik was het zelf ook gewoon alleen met zilvershampoo, maar ik bedoelde eigenlijk dat het ook een fijne voedende shampoo is.

1 like

Ja is die wat meer lila? Ik heb ook zo’n masker van blondME en die is niet paars, maar lila en doet ook niet echt iets. Behalve mn haar glad maken dan

1 like

Ja die conditioner van Fudge is lila ja. Qua kleur doet hij volgens mij weinig/niks, en qua verzorging ook echt niet genoeg. Mijn geblondeerde haar heeft iig echt meer verzorging nodig dan dat.

1 like

Wow ik herinner me dit nog! Welk programma was dit ook alweer? Ik vond die guy die het presenteerde altijd heel aardig overkomen

@Karl_Lagerfeld @Junebug85 even in spoiler want foto. Gaat over zilver conditioner.

Summary

als jullie een gepigmenteerde én verzorgende conditioner zoeken zou ik ook deze aanraden. Wel opletten want zit echt zoveel pigment in als dat het lijkt. Die blauwe streep die je op de achtergrond ziet, zo blauw komt het ook echt uit het potje. Dus ik zou beginnen met mengen met je eigen masker of conditoner. Maar deze gebruiken wij in de salon zelfs ooit als toner, dus deze doet echt wel wat voor je kleur.

4 likes

Ja dat zou ik dan ook doen, vooral als je echt besluit deze aan te schaffen. Gewoon eerst je eigen conditoner met een mini beetje deze erbij. Geen resultaat? Wat meer erbij. En zo door. Ik zou niet ineens puur deze er op smeren. Of even een klein plukje uitproberen.

1 like

Op natuurlijk grijs haar? Daar pakt hij niet op als het goed is. Ik heb hem zelf alleen op helemaal gekleurd/geblondeerd haar gebruikt dus ik kan niet garanderen dat dat ook echt zo is🙈

1 like

Ik wou dat ik allergisch was voor chocolade,zou zoveel schelen.

4 likes

Hahah ja erg he die typische gloed. Je had toen ook echt een zilvere watergolf versteviging die zo’n lila gloed gaf. Maar als je echt zo’n gloed zou krijgen als de watergolf oma’s moet je gewoon even een paar keer achter elkaar je haren wassen en dan is het al een stuk minder. Komt vast goed!

2 likes

Ik vind het soms best vervelend dat uitstelgedrag bijna verheerlijkt wordt om me heen en dat super gedisciplineerde mensen zo graag willen laten merken dat ook zij uitstellen!!! Terwijl het bij mij zo ernstig is en ten koste gaat van zoveel dingen (zowel studie als (mentale) gezondheid) dat ik een beetje verdrietig en gefrustreerd wordt als mensen er zo lacherig over praten.

5 likes

Heb je ook ervaring met deze? :no_mouth:

1 like

Mijn collega zei dat er iets verrot rook, it was me :sweat_smile:
Dus even geen eieren eten.

5 likes

Hahaha yes dit was bij een van mijn collega’s denk ik!

Snel de goede standen doorgeven en hopen dat ze snel met de correcte jaarafrekening komen!

1 like

Ik voel me zo zo zo ellendig, za niet te veel in details treden maar mijn spijsverteringssysteem heeft nogal wat te verduren op dit moment. Hoop zo dat het geen buikgriep is, dat kan ik niet gebruiken :sob:

Ik heb morgen een belangrijk gesprek en ik ben ZO zenuwachtig. Heb het al 100 keer in mijn hoofd afgespeeld met elke keer een andere afloop en ik heb zo’n buikpijn en ben misselijk. Hoop echt dat ik zo kan slapen.

1 like

Oh man, zo vies.

Kokken boven de wasbak. Mn moeder vond t zo zielig dat ik meestal niet de drie aanbevolen lepels hoefde van haar omdat ik er zo veel moeite mee had.

Ik heb geen zin om te werken. Ik heb zin om te twerken.

10 likes

Stuur vandaag even al je positieve energie naar @Lovepink en denk aan haar, het is een super spannende dag voor haar

17 likes

Omg waar kijk ik naar, op het ontbijt nieuws gaat het over kaasmakers die hun kaas blootstellen aan muziek. De hiphop kaas doet het goed. Ok dan.

7 likes