Wat je even kwijt wilt #18

Ik heb zo mijn gesprek voor mijn targets dit jaar. Ik hoop dat mijn baas mijn targets goed keurt.

Ik vind dit zo grappig want ik heb precies zo’n bestelling gedaan
We lopen gelijk!

Ga je 'm in je eentje in elkaar zetten trouwens? Ik vond het nog best een klus! En mijn vader hielp me

1 like

VRESELIJK. Ik kijk echt never Koffietijd dus weet niet of het altijd zo kut is maar ik erger me nu al kapot. Is zo’n gast aanwezig die 2 kinderen heeft. Zegt die presentatrice “oh wat een knapperd , die gaat later voor veel problemen zorgen!” “Hij mag elk meisje ontvangen”. En dat hij dan wel zorgde voor goede faciliteiten thuis zodat hij ze allemaal kan ontvangen. Ook heeft hij een dochter “Nee, die gaat aan de ketting tot haar 20e”. Ook bloedserieus. Jezus gast :nauseated_face:

9 likes

Naast een molton en 2 hoezen voor m’n topper heb ik een roze dekbedovertrek, die zo doorloopt naar wit en aan de andere kant ook wit is
Ik heb een groene muur dus vond roze wel mooi erbij

Welk bed had je ook alweer? Bij mij was het vooral het keren van die dingen, want 2 bedden moeten aan elkaar en dan moest je 'm omdraaien en ik heb ook zo’n hoofdbord erbij. Dat waren de lastigste dingen maar je kan vandaag in je eentje vast alvast een start maken!

1 like

Ik wilde zeggen ‘tandjes op elkaar en doorzetten’ maar dat is niet zo van toepassing. Nee zonder gekheid, sterkte en komt goed vanmiddag! Waterijsjes ingeslagen?

Er zijn hier meerdere openbare bibliotheken vlakbij :smile:

Ik voel me echt zo bad ass, zit te eten in de bieb. Je mag alleen eten wat je hier in het restaurant koopt. Ik ben normaal altijd zo braaf, dus dit is echt een stap. Maar misschien asociaal?

5 likes

Meer stress = bloed gaat sneller stromen = haar groeit sneller? Klinkt logisch, maar geen idee eigenlijk.

1 like

Het maakt me altijd blij als mensen zeggen dat mijn huis heel erg schoon en netjes is. :heart:

14 likes

Ik baal er van dat ik de afgelopen maand niet goed op mijzelf heb gelet/niet goed voor mijzelf heb gezorgd en daar nu de prijs voor betaal, terwijl ik me dat totaal niet kan veroorloven.

Ik sta in een ijzerwinkel met alleen maar mannen en ik ben de langste hahah

10 likes

Zo heerlijk dat ik op t werk gewoon ff snel een griekse salade in elkaar kan flanzen

1 like

Voor de mensen die Molecule 1 parfum hebben
 Gebruiken jullie het in combinatie met andere parfum? Of gewoon los?

Los! Als ik andere parfums had zou ik het wel layeren, daar schijnt het ook heel geschikt voor te zijn, maar ik gebruik alleen deze :blush:

1 like

Helpt het als je het hier deelt, misschien kunnen andere helpen om het wat te relativeren?

Ik zag veel instagrammers met die krulborstel (?) van dyson met verschillende opzetstukken. Ik vond het effect wel mooi en dacht oke eens even kijken of het wat is, hield er al wel rekening mee dat hij 120 ofzo zou kosten. Kost dat ding VIJFHONDERD EURO

4 likes

Haha nee voor een stofzuiger mag je bij Dyson nog €200 meer neerleggen :sob:

1 like

Oh ik heb van de week naar zo’n steelstofzuiger zitten kijken maar toen ik €699 zag staan heb ik maar gauw weer weggeklikt
 :flushed:

Ik ga zaterdag naar mijn geboorteplaats km te winkelen en we combineren het met familie bezoek. Gaat helaas een hele lange vermoeiende dag worden. Nu gaan we ineens in de avond ook nog uiteten. Ik hoop dat ik de auto rit van 2 uur erna overleef.

Mijn lieve poezenbeest is dus terug en nu ligt ze heerlijk op de bank te slapen. Ik vind het zo zielig dat ik haar straks weer in een mandje moet doen. :cry: Maar ik vind het ook zielig dat ik haar nu niet wil knuffelen want teken (en dat is sowieso ook zielig voor haar).

78 likes