Wat je even kwijt wilt #18

Wauw wat een goed nieuws! Is ze zelf terug gekomen? En hoe is het met haar (hem?)?

1 like

Ik heb vanochtend op de parkeerplaats van mn werk 200 euro gevonden, facking chill en een afspr. bij de kapper staat gepland en mn nieuwe nikiezzz ook.

Je moe niet focken met mn naikiesz.

43 likes

Wat wat fijn zeg! Wat super dat ze weer terug is!

1 like

Wat een geweldig nieuws :smiley: Eigenlijk hadden mensen gewoon kleiner moeten zijn dan waren we ze minder gauw kwijt.

26 likes

Ik draag al een paar dagen geen make-up omdat ik als een kluizenaar zit te studeren en m’n huid ziet er zoveel beter uit. Niet dat er hiervoor iets mis mee was, maar het lijkt egaler ofzo.

Ik ben overgestapt van Apple naar Samsung en ik wil nu het liefst beide telefoons uit het raam tiefen omdat ik whatsapp gewoon onmogelijk overgeheveld krijg :smile2::smile2:

1 like

Hahaha wat fijn.

Had niet verwacht dat er mensen van het forum in delft wonen. Voor m’n gevoel wonen er alleen mannen :joy:

Ik heb net gemaild om een afspraak te verzetten en ik voel me hier best wel schuldig over, maar dat is voor mijzelf op dit moment wel het beste. Ik ben namelijk al een aantal weken op en af ziek (wisselend van griep tot aan migraine en maagpijn) en (mede) hierdoor moest ik nog erg veel voor die afspraak doen, waardoor ik me gestresst voelde en ik een beetje in een vicieuze cirkel terecht kwam.

Hoe komt het? Is er een mogelijkheid om het even wat rustiger aan te doen?

Ik moet naar de gynaecoloog en de huisarts zei iets over 20 dagen dus ik zat al helemaal ver in m’n agenda te kijken, kan ik overmorgen al terecht. Superchill natuurlijk maar was er niet helemaal op voorbereid :sweat_smile:

1 like

Wat fijn dat ze er weer is! Ik heb er echt nog vaak aan gedacht en voor je gehoopt dat ze weer terug kwam. Zo blij voor je nu ook😁

Heb net een coachings gesprek gehad van mn werk . Het ging over hoe ik als persoon in elkaar zit zonder dat een ander dat invult . Op het laatst zag ik dingen op papier staan en werd mij gevraagd wat ik er van vond. Het enige wat ik kon zeggen was dat ik mezelf niet begrijp dat ik het zo ver heb kunnen laten komen … en dat ik van mezelf baal.
Nu wil ik het liefst een zak chips kopen om het weg te eten maar rij nu naar de sportschool omdat ik me daar ook niet rot over wil voelen.

2 likes

Oooo wat fijn dat ze weer terug is zeg!

1 like

Ik ga wel chillen met je vriend… en zijn vrienden :smirk::smirk:

2 likes

Dit is misschien een stomme tip maar wat bij mij vaak hielp om wat rustiger te worden is hidden object spelletjes spelen op mijn telefoon/laptop. Werd daar altijd in meegezogen, dingen zoeken, puzzels oplossen, de detective uithangen. Je kan bijvoorbeeld bij bigfishgames.com of nl kijken. Zij hebben enoooorm veel van dat soort spelletjes (ook voor ipad/telefoo ) die je allemaal voor een uur gratis kan spelen als free trial.
Ben je voor je maag al bij de dokter geweest? Ook dit heb ik gehad en met twee weken maagbeschermers (weer niet meer precies wat het was) was ik er redelijk snel weer van af. Sterkte <3

1 like

Ik heb een afspraak bij de kapper en toen ik binnen kwam, zeiden ze al meteen dat ze een beetje uitliepen maar ik wacht hier nu al een half uur :roll_eyes: kan alleen niet zo makkelijk terug komen qua tijd. Hoelang kan ik nog wachten voordat het okƩ is om te klagen?

Het gaat hier nu toch over kappers :stuck_out_tongue:
Ik ga zaterdag voor het eerst in jaren weer naar de kapper en ik heb eigenlijk geen idee wat ik wil, behalve een stuk eraf. Die lange bob die nu populair is, vind ik ook wel heel leuk, maar mijn haar is daar zo saai mee en ik heb nooit zin om moeite te doen met een stijl- of krultang. Maar lang haar doe ik ook alleen maar in een knot.

Struggles.

@Indolence hoe ging het bij de kaakchirurg?

Ja ze is na zes weken terug. :heart:

Gelukkig had ze maar vier teken. Ze weegt nog maar twee kilo maar de dierenartsassistente zei dat het allemaal wel weer goedkomt.

44 likes

Heb net twee mascara’s gekocht en eentje blijkbaar laten liggen bij de kassa. Baal hier zo van.