Iemand had haar gevonden in hun tuin… Hongerig enz. Dierenambulance heeft haar chip uitgelezen.
Je mag me een pb sturen als je wilt he <3
Hoop dat het je snel helpt
Ze is gechipt.
Nee Dokter. Bij zon chip kunnen ze zien wat de lieverlings kleur is van de kat. De kat van @Fenayi houd van turqouse en is ook de enige in die omgeving die die kleur mooi vind.
Weet je al wat je gaat slikken? Hoop dat het snel helpt!
Denk je dat ik eerder weg mag van werk als ik zeg dat ik even op een snor ga zitten?
De (franstalige) stagiaire hier op kantoor dacht dat ik “alle wettelijke dingen deed”.
Ik moet wel HEEL ernstig overkomen als iemand mij voor een juridisch medewerker mispakt hahaha.
Ik ben gewoon copywriter
Dat slik ik nu ook! Mijn angst is helemaal weg, en voel me best prima. Hoop dat het snel werkt!
Ik heb echt barstende hoofdpijn
Ik heb suuuper langzaam opgebouwd. Had daarvoor al eens wat anders geslikt en toen had ik heel erg last van bijwerkingen (al waren die na een maand ook wel weg) dus had nu in overleg met de psychiater besloten het heel langzaam aan te doen en heb bijna nergens last van gehad. Slik nu 100mg en ben denk ik met 25mg begonnen, misschien wel de helft, dat kan ik me niet herinneren. Heb ook niet iedere week opgehoogd maar het na een paar weken pas en dat werkte prima voor mij.
Wij hebben geen dyson maar een dirt devil. Werkt super! Kan me voorstellen dat een dyson wellicht beter is maar zelf dierbaren* zuigt hij goed op. Accu werkt ongeveer 45 minuten geloof ik. Ik stofzuig nu veel vaker omdat ik normale stofzuigers zo verschrikkelijk rot vond.
EDIT:*dierenharen natuurlijk als zou ik m graag loslaten op mn schoonmoeder
Wat goed van je!
Ik heb eindelijk eens gepoept op werk! Moest zo nodig en ga na werk direct door sushi eten en wil optimaal kunnen genieten van mijn sushi, dus heb mezelf over mijn poepangst heengezet hahaha
Ik was super zenuwachtig voor mijn tandarts bezoek, maar er is helemaal niks aan de hand! Over een half jaar terug komen.
Daarna heerlijk geshopt bij de kruidvat. Het leven is zo slecht nog niet.
Ik heb echt een vreselijk iets beseft vandaag en ik kan gewoon niet stoppen met denken. Ik wil echt nu al naar bed zodat mijn hoofd “uit” kan.
Voor de geinteresseerden: ik volg een studie. Hiervoor krijg in een beurs. De studie kost €6000. Ik heb een vaardigheidstoets waar je NIET voor kunt leren tweemaal niet gehaald. In principe heb ik nu nog maar een kans volgend jaar, anders wordt het risico huuuuge dat ik die beurs terug moet betalen en ik heb daar gewoon GEEN geld voor.
Dus alles wat ik nu voor die studie doe, de stage die ik loop, de lessen die ik volg, de zelfstudietaken die ik doe … hangen af van die ene toets in november en ik heb hem niet voor niets al twee x GEFAILED (76%, norm is 80%).
Ik vind het ook nog eens heel leuk maar daarnaast hangt mijn eigenwaarde echt een beetje vast aan mijn prestaties dus ik ga echt ka pot als ik dit niet af kan maken maar de kans is GROOT.
Hersenpinsels
Haha dit past te goed bij jouw forumnaam.
Ughh ik was net bij de apotheek in de buurt hier en ze mochten m’n herhaalrecept helemaal niet meegeven en ze was ook heel verbaasd dat er bij m’n gebruikelijke apotheek werd gezegd dat het wel kon, nu moet ik dus vrijdag er weer heen want anders vervalt m’n recept
Pfffff ik voel je stress
Kan je oefen toetsen maken? Als je daar allemaal 90% op haalt krijg je misschien wat meer zelfvertrouwen?
Maar 76 is bijna 80! Voor hetzelfde geld gaat ie de derde keer helemaal goed! Waarom kun je niet leren, wat wordt er getest? En als je het allemaal zo leuk vind is het niet voor niets toch?