Wat je even kwijt wilt #18

Omg waar kijk ik naar, op het ontbijt nieuws gaat het over kaasmakers die hun kaas blootstellen aan muziek. De hiphop kaas doet het goed. Ok dan.

7 likes

Whut hahaha. Wat voor een effect heeft muziek op kaas?

Gefeliciteerd!

1 like

Zo lief! Ik moet er bijna van huilen (zijn vast de zenuwen) :kissing_heart:

10 likes

Ja er waren duidelijk verschillen in smaak en textuur. Nu wil hij 5 a 10 kazen aan hiphop blootstellen. What the actual fuck😅. Oh en gefeliciteerd!

3 likes

Ik heb sinds een week een onverklaarbare pijnlijke pols. Hopelijk hou ik dit nog vol tot dinsdag wanneer ik naar de huisarts ga:( kutte is alleen dat ik mijn arm de hele dag gebruik op werk en niet echt kan laten rusten.

Mijn ochtend brein werkt echt raar. Ik zag voor me hoe je naar je baas zou gaan en vragen of je die dag mocht twerken ipv werken ‘want het scheelt toch maar 1 letter?’ Zo flauw :crazy_face:

3 likes

Hahahahaha nja ik was vanochtend chaggie en toen had ik een blij nummer opgezet. En toen was ik aan het dansen en dacht ik … dit wil ik de hele dag doen fack werk.

Gewoon zo uitleggen aan je baas, heeft hij vast begrip voor :+1::face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik kan me er niks bij voorstellen hahaha misschien door geluidstrillingen?

En @anon39978576 dankjewel!

1 like

Er is hier in huis een hardnekkig virus. Dinsdagnacht kind hele nacht over gegeven. Gistermiddag was ik aan de beurt. En vannacht m’n vriend.
Voel me zo belabberd maar moet echt werken vandaag…

Ja! Die pakt eigenlijk alleen op echt heel wit haar. Ik zal even kijken of ik nog een foto heb van waar we die gebruikt hebben.

Op deze foto is hij het felste wat we hem hebben gekregen. Ze was al blond, toen punten echt wit geblondeerd en 2x 10-20 minuten die roze er in laten zitten. Dat roze is heel zwak qua pigment.

Summary

6 likes

Succes!!

2 likes

:heart::heart::heart::heart::heart:

2 likes

Succes! :two_hearts:

2 likes

Succes @Lovepink

En gefeliciteerd @Geo :tada:

3 likes

Mijn ex waar ik 4 jaar geleden mee samen was, is nu verloofd. Ik heb sinds hem geen relatie meer gehad dus dit steekt wel even.

Jarig! :partying_face: laatste jaartje voor de dertig, komt wel dichtbij zo…

2 likes

Gefeliciteerd! :confetti_ball:

1 like

Fijne verjaardag!
Edit: ga je nog wat speciaals doen vandaag om het te vieren?

1 like