Ahh wat sneu, beterschap en sterkte! Is het goed te genezen? Gelukkig is er nu iig duidelijkheid over wat er aan de hand is
Als het niet helemaal duidelijk is wie er âschuldigâ is, kun je toch niet anders dan die boete weggooien.
Buiten de âgrote hoofdstratenâ vind ik de Folkingestraat en de Zwanestraat altijd erg gezellig en een leuk aanbod aan iets andere winkels dan die je al in de hoofdstraten vindt.
Volgens mij is er qua lunch alweer allerlei hips bijgekomen waarvan ik de helft niet ken, maar ik vond Het opstapje altijd lekker qua lunch. Niet de mooiste inrichting, wel lekker eten en veel keuze.
De Drie Gezusters op de grote markt is leuk als je een beetje van een chique bruine kroeg uitstraling houdt voor een drankje of hapje. Het loopt achterin door naar drie cafegedeelten, dat is best leuk om gezien te hebben.
Het News Cafe en Het Goudkantoor vind ik ook altijd leuk.
Het Groninger Museum heeft soms verrassend leuke tentoonstellingen.
De kruising tussen de Poelestraat en Peperstraat is ongeveer het hart van het uitgaansleven en hier kun je ook wel gezellige cafés vinden om gewoon een drankje te doen vinden
Guys hoe kom ik ook alweer aan de ForumFemin app?
Ik zou toch aandringen dat dat bedrag wordt kwijtgescholden.
Ben je toen trouwens gecompenseerd, toen je voor niks in de wachtkamer zat? Hier krijg je dan een VVV bon.
Laat op dit feest, maar hebben âweâ een app?
Nee, alleen dat er iets fout was gegaan en nieuwe afspraak gekregen.
Ja ik had er één op mn mobiel! Of misschien was het een snelkoppeling naar de website, ik twijfel nu echt.
En om er nog maar een klassieker in te gooien: hoe zorg ik ervoor dat mân postgeschiedenis privĂ© is? Kan het niet vinden in mân profiel
Thanks!
Ok, niet netjes. Foutje kan gebeuren, maar andersom mag je wel altijd flink dokken. Terwijl mensen ook hun agenda indelen op afspreken/het regelen met werk etc.
Watt, dit zouden ze bij ons echt nooit doen? Ik kan me echt moeilijk voorstellen dat dit toen(of nu) normaal is? Maar ik heb ook wel eens wat gehoord over stadsgenoten die naar den helder fietste met schoolkamp!
Ik heb weer schade gereden aan de auto. Dit keer kon ik er echt niks aan doen, wilde weer naar voren maar dan moet je met je voet van de rem af om in 1 te zetten en tien rolde die naar achter tegen een hekje. Gas geven was niet snel genoeg en krap dus veel durfde ik ook niet. Weer krassen en putje, hopelijk kan een kennis dit reparen.
Net vorige maand nieuwe bumper dus je ziet het heel goed.
Het ging ook heel zacht en toch meteen schade.
Mijn groep 8 kamp was een [klein stadje] naar een [ander klein stadje] (met boot over het IJsselmeer) en mijn brugklaskamp was Hoorn naar Egmond aan Zee, ook beide op de fiets. Volgens mij doen ze dat nu nog steeds ;p
Ik kan helemaal niet goed autorijden hoor, maar je handrem hiervoor gebruiken (in het vervolg) is misschien handiger? Shit schade, hopelijk niet te veel kosten!
Ah balen zeg, hopelijk kan het voor niet te veel geld gefixt worden!
Ik moet gordijnen bestellen ĂĄ 200 euro maar ik durf niet.
Ik heb nachtdiensten en ik slaap dan altijd maar enkele uren. Gisteren had ik iets gekocht voor extra sterke nachtrust en ik heb serieus ieder uur gezien vandaag. Helaas heb ik vanavond college dus dan kan ik niet meer slapen. Fijn.
@ellegirltalk gebruik ik meestal niet bij het uit parkeren. Maar misschien wel idee als extra veiligheid als het zo krap uitrijden is.
@Vergeetmenietje ik ken gelukkig wat handige auto mensen.