Vandaag is echt zo’n dag dat ik niet wil buiten komen omdat het emotioneel zo slecht gaat. Echt kut dat ik verplichtingen heb vandaag die ik niet kan afzeggen.
Ik heb net weer een brief gekregen voor schuldsanering i.v.m. een onbetaalde rekening van een verzekering. Hallo, dit is nooit een onbetaalde rekening geweest, dit is iets wat fout liep bij de verzekeringsmaatschappij (ze hadden me het verkeerde rekeningnummer gegeven) en ik probeer dit al sinds september op te lossen, maar dit lukt dus niet?! Zo frustrerend.
En ik heb enorm veel zin in hagelslag, maar dat verkopen ze hier niet . Ik heb maar gewoon chocolade ingeslagen
.
Ik ben vandaag ontslagen. Voor mijn gevoel echt uit het niets (zat nog net in proeftijd, die is hier zes maanden, met 2 weken opzegtermijn). Deed mijn werk ook gewoon goed, heb alleen niet zoveel affiniteit met het bedrijf, maar dat is toch geen reden?! En al helemaal niet als het nog nooit besproken is…
Wilde sowieso trouwens al wel weg, maar niet op deze manier. Zit echt ergens tussen wanhoop, schouders ophalen, verdriet, woede en opluchting in nu.
Dit is echt te bizar…
https://www.linda.nl/nieuws/fragmentgemist/mr-frank-visser-poes-catfight/
Gewoon de kat van je buren de hele tijd binnen laten, eten geven, naar de dierenarts brengen voor inentingen & dan als je op vakantie gaat de kat ook nog naar een pension brengen onder een valse naam
Hoe dan?!?!
Misschien heel omslachtig hoor, maar zou je geen screenshot kunnen sturen van je belgeschiedenis naar hun nummer. Als je met je mobiele telefoon hebt gebeld om af te zeggen zou dat gesprek er nog wel in staan toch?
Ja, maar omdat ik nog in mijn proeftijd zat hoefden ze ook überhaupt geen reden op te geven (wat ze ook nog even fijntjes erbij zeiden toen ik naar de reden vroeg).
Ik ben denk ik vooral zo overdonderd omdat ik het gewoon niet had aan zien komen geloof ik, en omdat ik nu ineens keihard moet gaan solliciteren, ook weer op dingen die me niet geweldig lijken. Terwijl ik nu ook al wel aan het solliciteren was, maar alleen op dingen die me echt heel leuk leken, want ik had toch gewoon salaris.
Huh maar ook niet even een bedankje voor je eerlijkheid? En heb je je bed al in elkaar gezet? Hoe slaapt het goeie matras
Wat een gedoe toch steeds met de pil. Ik heb van mijn nieuwe apotheek een andere gekregen dan normaal. Het is microgynon 30 staat erbij geschreven maar het is zo’n goedkopere versie. Dit hebben ze mij ergens anders ook een keer geflikt paar jaar terug. Ik ga het wel weer proberen want het is wel echt cheap maar ik vind het wel stom. Ik had er weinig over te zeggen omdat ik het heb opgehaald uit een afhaalautomaat net.
Ja dat is ook gestoord kan er als dierenliefhebber echt niet bij…
Dit ga ik vanavond even kijken. (Dit is een soort notitie voor mijzelf haha)
Er komt een bagels and beans op de begane grond van mijn flat. Ik west niet of ik er blij mee moet zijn.
@kika wat vervelend. Hopelijk heb je snel wat nieuws.
Krijg je wel wat mee als in geld omdat ze je ontslaan? Of telt dat in proeftijd niet.
Het is ook zo moeilijk te begrijpen dat dezelfde woorden in een andere taal iets totaal anders kunnen betekenen. Zo vertelde ik op mijn Amerikaanse highschool dat ik een vriendinnetje Floor had. ‘What, thats such a weird name, why would you call someone after the floor? That just means ground, I would never name my child ground’. NEE DUH.
Ah zo balen! Nee, dat kan ik mij voorstellen. Alleen dit gevoel lijkt mij ook niet echt prettig! Misschien hebben ze wel meteen de oplossing als je belt.
Ik word nog twee weken doorbetaald (opzegtermijn) en that’s it. Beter dan per direct I guess. Moet morgen ook meteen naar de Arbeitsamt (Duitse UWV), heb wel recht op uitkering gelukkig, dus dakloos zal ik niet worden, maar het wordt wel heel krap allemaal als ik niet snel wat vind. Mag vandaag even zwelgen van mezelf, maar vanaf morgen wordt het de hele dag vacatures zoeken en brieven schrijven
Wel nice als je korting krijgt / andere privileges op koffie / sapjes / bagels
Ah nee, echt rot! En beetje respectloos dat ze je niet eens een reden geven. Ook al zijn ze daar niet toe verplicht, dan vind ik het alsnog het minste wat ze konden doen.
Hopelijk vind je snel iets anders (= leukers!). <3
Ja is ook krap 2 weken. Gelukkig krijg je wel wat. Andere kant hoef je ook maar 2 weken daar nog te zijn.