Wat je even kwijt wilt #18

Jeetje wat kut zeg en ook be-lach-e-lijk dat ze zo gehaaid reageren op je vraag om de reden. Wat een stelletje sukkels zeg!

Ik hoop echt dat je snel een veel leukere baan vindt die bij je past en dat je dit straks snel kunt vergeten en erop kunt terugkijken van bye bye motherfuckers!

2 likes

Gelukkig hoef ik er helemaal niet meer te zijn, mag het thuis uitzitten. Had me anders ook gewoon ziek laten schrijven door de dokter, denk dat ze dat ook wel aan zagen komen dus dat ze er daarom voor hebben gekozen me meteen naar huis te sturen.

Dat is het doel :smile:

5 likes

Een nieuw kentekenbewijs kost gewoon 40 euro :exploding_head:

Jij bent slim! Heb teruggezocht en voel me dom. Zei dat ik bijna een week van te voren heb afgezegd. Maar zie een week van tevoren een gesprek van 30 sec. Twee dagen voor de afspraak nog een gesprek met 2 min gesprek. Toen kwam het terug. Ik belde een week van tevoren en kreeg iemand die me vroeg terug te bellen. Dus dat tweede gesprek is de afmelding. twijfel nu of ik het moet sturen.

Hm, en hoelang vantevoren moet je officieel afbellen om geen boete te krijgen? Meestal is dat 24uur, in dat geval zou ik het zeker sturen!

1 like

Ja 24 uur. En ik heb twee dagen dus sowieso goed. Maar schaam me een beetje omdat ik heb gezegd dat ik een week vantevoren had afgemeld.

Naja, je kunt in ieder geval laten zien dat je gebeld hebt. 2 keer zelfs. En als de regel 24 uur is, zit je er ruim binnen. Zou het zeker als ‘bewijs’ aanhalen.

Ben echt dom, heb een rekening betaald naar een oud rekeningnummer. Hoop echt dat ik mijn geld terug krijg en dat ik niet op dubbele kosten blijf zitten.

1 like

Niet voor schamen hoor, je hebt zelfs twee keer gebeld en alsnog gewoon op tijd! Je valt dus met die twee dagen vantevoren alsnog binnen de regel dat je niet hoeft te betalen. Hoop dat het hiermee gewoon geregeld voor je gaat worden want dit is helemaal niet jou fout, terwijl je er nu wel mee zit.

1 like

Nou. Toch verstuurd met uitleg erbij. Nu proberen los te laten en ik hoor het wel. Dank jullie wel voor de tips en aanmoediging! @anon2098800 @coffeebreaks

4 likes

Ik heb al een humeur om op te schieten, gaat er iemand in de trein naast me zitten en een fucking appel vreten, god wat een geluid. :face_vomiting: :sob:

3 likes

Haha @Ladybug kun je zeggen dat je die best wil verrekenen met elkaar :crazy_face:

1 like

@Bertie ja precies.

Ik heb net in een tijdsbestek van 15 minuten een chocolade paashaasje gegeten, vier rijstwafels met oude kaassalade, twee met selderijsalade, een kinder ice-cream schtieck, vijf aardbeien en drie handjes paashagel.

2 likes

Wow dat is echt next level bemoeienis. Een paar huizen verder woont ook zo’n raar wijf dat de hele tijd mijn kat naar binnen haalt bij haar en eten geeft en dan bij ons komt aanbellen dat hij bij haar zit JA SNAP IK. Heb haar nu maar verteld dat hij op dieetvoer is en geen ander eten meer mag en dat hij niet meer naar binnen mag daar. Man man man. Vorige zomer had ze hem op amivedi gezet toen hij bij haar binnen was. Stel je voor dat een of andere gek hem op haalt bij haar, dan ben ik dus mijn kat kwijt? En hij was daar ook welgeteld een uurtje. :roll_eyes:
Maarre… de kat laten inslapen omdat hij bij de buren komt? Dan mag je je ook wel even laten nakijken.

2 likes

Ik heb zulke vage klachten de laatste tijd. Huisarts kan er niks mee. Nu zit ik te denken aan iets alternatiefs/complementairs. Heeft iemand ervaring met vage klachten (buikpijn, moe, dan weer hoofdpijn etc) en osteopaat, acupunctuur etc en wil je daarover vertellen?

Jeetje wat rot zeg. Vind dat je een erg goede instelling hebt, vandaag zwelgen en morgen aan de slag om alles op een rijtje te krijgen.
Kan me voorstellen hoe erg je overdonderd bent, zo laf als werkgevers nooit eens tussentijds aangeven dat er punten zijn waar onvrede over is.

Succes de komende tijd! Hoop dat je snel wat vind dat ook wat beter bij je past.

1 like

Ik had net een tentamen in een klein lokaal met alleen mijn klas. En ik was na 1,5 al klaar (eigenlijk eerder maar ik durfde niet weg te gaan). Ik voel me dan zo awkward om als eerste weg te gaan. Daarom ga ik normaal in grote tentamenzalen helemaal voorin zitten zodat zo min mogelijk mensen me zien weggaan.

1 like

Eerst de hele dag cursus, zometeen schoonouders (en ouders) op bezoek. Heb zo geen zin in ze, hopelijk gaan ze snel weg. Ik baal ook want doordat ze komen kunnen Mn vriend en ik niet lekker uiteten :frowning:

1 like

Mijn moeder is opgenomen in het ziekenhuis en ik krijg meteen appjes en belletjes van familie die ik nooit spreek hoe het gaat, laat me gewoon met rust ipv die neppe bezorgdheid. Je belt me normaal ook nooit hoe het gaat.

1 like

Oh gelukkig maar!! Hoef je daar in ieder geval niet naar toe haha. Zal opzich wel handig zijn als ze dit aan geven als je daar bent lijkt mij.

Ja nu heb ik dus buikpijn.

3 likes