Wat je even kwijt wilt #18

Ik heb zojuist bij een andere winkel dan die stomme hunkemöller bh’s gekocht en ze zitten veel beter dan die pruldingen van voorgenoemde winkel.

Op het moment ben ik een intens tevreden mens

10 likes

Jeetje… heftig zeg :pensive:

Wat heeft ze? :disappointed_relieved:

Sterkte en liefs, @Spaarlamp. Ik kan me de frustratie goed voorstellen.

Ik heb net zelf Nutella gemaakt (zonder melk, hoera!!!) en ik heb net alle Nutella die niet in de potjes die ik had paste met de lepel gesnoept. Ik voel me erg tevreden. :relieved:

14 likes

Triumph

2 likes

Ik ga deze zomer als het goed is dansen bij de concerten van An.d.ré R.i.eu en ik vind het zo grappig en leuk tegelijk. Ik heb vrij weinig met zijn stijl maar deze ervaring lijkt me zo bijzonder, in een baljurk tussen al die oma’s en opa’s door dansen die de tijd van hun leven hebben.

37 likes

Ha! Ik hoef de boete niet te betalen. Wordt afgedaan als foutje in de administratie.

44 likes

Welke pillen van Holland and Barret waren ookalweer goed voor de haargroei, ik heb wel MSM onthouden, maar als ik op de website kijk zie ik meerdere soorten?

Ugh zo’n stom uitgemolken gezeur met m’n date. Hij spreekt zichzelf tegen. Ik stuurde het gesprek naar een vriend en die zei exact hetzelfde. En dat ie op moest houden te zeiken. Vervolgens gaat ie ook zo denigrerend praten dat ik nog te jong ben en het niet begrijp en jaa vrind je uitspraken zijn compleet tegenstrijdig. Kan geen voicememo mee r aanhoren. “En dit luister je helemaal af jumpsuit!” Echt zo’n discussie waarbij je op een gegeven moment geen flauw idee meer hebt waar het over gaat. Ik heb hem zeiksnor genoemd want hij kan toch geen Nederlands lezen. :upside_down_face: Man man.

2 likes

Vraagt Anna Maluma er weer om?

2 likes

Hahaha als je ooit een babyborrel/shower/gender reveal organiseert voor het forum krijg je alleen maar boeketten met kaassoufflés!

5 likes

Ik gebruik deze: https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/holland-barrett-msm-750mg-60005015?skuid=005017 Werken snel en goed voor haargroei, wel best een grote pil.

1 like

Ik dacht even dat je ging zeggen dat Anna Maluma belde voor 2 kaassoufles

9 likes

Meit het wordt een kaassoufflé.

6 likes

Dit zou echt legendarisch zijn voor een wetenschappelijk onderzoek

2 likes

Ooh dit had ik ook laatst! Ik had tentamen in een collegezaal en zat helemaal bovenin. Normaal moeten de surveillant/docenten het tentamen ophalen ipv dat je zelf brengt, maar het leek me wat asociaal dat diegene dan helemaal naar boven moest, terwijl ik daarna toch naar beneden zou moeten. Heb echt serieus een kwartier getwijfeld wat ik zou doen. En ik vond het ongemakkelijk om langs alle mensen te moeten lopen.

2 likes

Dit heb ik ook een hele tijd gedaan sinds ik een keer keihard viel in de zaal. Deed niet zoveel pijn maar het galmde heel erg omdat het heel stil was en het een grote zaal was, lekker gênant. Er was ook een stom opstapje dat ik niet had gezien :woman_facepalming::woman_facepalming:

2 likes

Ik heb eindelijk een avondje voor mezelf :dancingbanana: En ik heb net bloed gedoneerd dus ik moet/mag van mezelf lekker rustig aan doen.

11 likes

Koekoek, af en toe idd. #mosterd

Beter gaan mensen mij instagrammen jwz

Ik zit in zo’n nieuwe sprinter en de omroep legt de klemtonen zo verkeerd :sob: heb het idee dat dit voorheen nog niet zo was.

Hoewel Hoorn (Horèèn) altijd al verkeerd werd uitgesproken (Horn)

2 likes