Haha wat top dit. En gelukkig ken ik haar niet, zou wel creepy worden.
Ik ga zometeen een nieuwe telefoon kopen omdat mijn huidige telefoon echt aan vervanging toe is en ik vind het best spannend? Waarschijnlijk omdat het een grote aankoop is.
Ik heb de verkeerde paaseitjes gekocht en degene die wel lekker waren uit de zak al opgegeten. Nu heb ik niks meer voor straks na t sporten
Ze zeggen toch dat wat je tijdens de zwangerschap veel eet je baby ook lekker gaat vinden?
Ben jij straks helemaal klaar met kasssoufles, wil je kind ze continue etenā¦
Je kan haar ook Destiny noemen, lekker internationaal.
Leuk! Kom naar t date topic
Golden Destiny Maluma Feminarum!
Er is een Nationaal Baggermuseum
Ahhw Kees momma bij dwdd
Het zinnetje ātuig van de richelā spookt al een paar dagen door mijn hoofd en nu net heb ik het eindelijk in een zin kunnen gebruiken
Ben je van Dokter rossi in een Dr. Phill veranderd
Hopelijk niet qua uiterlijk
Uitstelgedrag, ga weg. Concentratie, waar ben je? Ik probeer ben al een uur bezig om een kleine alinea op papier te krijgen.
Geen, maar de een ziet er beter uit dan de ander
Ik zie nu dat ik mijn suggestie veel te laat deed haha, gelukkig!!!
Haha jeetje dat mens op de foto heeft ook echt een bijpassend luipaardprintje met zwarte blazer aan( dat is ook een luipaard toch).
Dr phill bedoel je he.
Help! Ik heb vanmiddag een appeltaart gebakken en ik wilde hem net aansnijden maar kwam tot de ontdekking dat de zijkanten en onderkant niet (helemaal) gaar zijn. De bovenkant is wel prima. Is dit nog te fiksen als ik hem (met wat folie erover om niet te laten verbranden) nog een keer in de oven zet? Helpt het als ik dan de rand eraf laat of maakt dat niks uit?
Kan zijn dat je de resterende toestelkosten wel moet betalen.
Zo dwingend Het beste is dat verder gewoon negeren. Hoewel ik me dan alsnog op zit te vreten en het dan wil uitstorten. Maar dan stopt het gezeik via de app nooit