Hmm daar zie ik bij andere websites niks over staan. Maar ik geloof je hoor. Ik heb er geen verstand van. Ik wil gewoon een andere telefoon.
Soms is het gewoon jammer dat whatsapp bestaat. Bij mijn exen ging het in real life altijd goed, op de app kon dit heel snel escaleren. Echt doodzonde.
Zou hem idd nog even in de oven zetten. In het ergste geval vernaggel je hem, maar hij is nu toch ook niet lekker…
Mijn favoriete collega en tevens werkbegeleider heeft haar ontslag ingediend, op werk loopt management alleen maar te focussen op wat iedereen wel niet fout doet, mijn aantekeningen van mijn opleidingen zijn verwoest door een zogenaamd lekvrije beker en ik heb vandaag hondenpoep met tandenstoker tussen mijn zool vandaan moeten halen dus hoe was jullie week?
Oké ik moet hier niet om lachen maar ik doe het toch want ik ben twaalf; net kwam er een reclame voorbij van Dierenkliniek: Hart van Brabant (?) waarbij ze een zieke pup lieten zien en vervolgens zegt die stem “En ook voor Kameleon Mohammed ziet het er slecht uit” Hahaha wat een naam voor een kameleon
Ik had kortstondig een kameleon en die noemde ik Vladimir. Don’t know why.
Ja dat beestje was zo zielig, dat pootje was wel echt schattig ingepakt
Zo die Edwin de Roy van Zuydewijn is ook echt totaal gestoord he. Wat een gek.
Tranen in m’n ogen bij Barney die zijn laatste wedstrijd gaat darten en het is nog niet eens afgelopen haha
Aaghrr, een collega zit vanaf morgen in de ziektewet (kwam ze vanmiddag mededelen) dus nu moeten we allerlei diensten van haar overnemen. Waaronder dus in mijn vrije weekend en ik baal er zoooo erg van. Sinds ik weet dat ik een andere baan wil, kijk ik steeds zo uit naar mijn vrije weekenden en dan komt dit weer echt als een klap. Ben er echt onredelijk chagrijnig door en haat alles en iedereen ineens terwijl die collega er natuurlijk ook niks aan kan doen…
Ugh ik dacht dat ik een bodylotion had gevonden die ik wel goed kon hebben, maar ik lig nu alsnog plakkerig in m’n bed en ik vind t zo smerig dat ik overweeg te gaan douchen. Haat aan dat bodylotion-gevoel
Klinkt lekker.
Zou daar even contact met je huurbaas over opnemen, is toch ranzig. En als ze niet weten waar het vandaan komt moeten ze maar blijven zoeken tot ze wel weten waar het vandaan komt. Ik had ook zoiets in ons vorige huis en dat bleek een ventilatiesysteem te zijn dat maar minimaal op buiten was aangesloten en vooral lucht van het ene naar het andere appartement circuleerde. Dus als de buurman curry kookte stonk het in onze douche naar curry. Toen zijn er mannetjes op het dak geweest die ergens aan hebben geschroefd en toen stonk het lekker alleen nog maar naar onze eigen lucht
Vind je die nivea in de douche bodylotion niks?
Ik vind bodylotion ook irritant. Jojoba-olie werkt veel beter! Niet zo vet en plakkerig en trekt snel in. Vooral goed als je het op een nog beetje vochtige huid insmeert.
Nog nooit geprobeerd eigenlijk! Ik haak meestal al af bij het woord bodylotion. Maar nu had ik deze gekregen en die voelde op m’n arm wel soort van luchtig (dove oxygen touch, zo toepasselijk ), maar helaas, m’n benen plakken aan elkaar haha
Ik merk dat ik de laatste tijd echt veel d/t fouten maak op het forum. Beschamend wel.
(en sowieso ook veel schrijffouten, maar vaak te wijten aan mijn telefoon, autocorrect en typen met dikke vingers)
Misschien helpt een beetje kokosolie onder de douche smeren? Ik gebruik dat altijd om mijn benen mee te scheren en heb daarna geen plakbenen maar ze zijn wel goed verzorgd.
Ja dit doe je in de douche er al op en spoel je ook af in de douche. Laat geen plakkerig laagje achter oid en is ook niet zo koud (dat vind ik altijd t ergste)
Ik wou iets voor m’n vriend zijn verjaardag bestellen, blijkt nu dat wat ik op het oog had niet meer in voorraad is. Daarnaast bleef de website heel de tijd hangen, lukte het betalen ook niet en nog allemaal gedoe, maar het is ein-de-lijk gelukt!!!
Mijn collega die echt handen vol chips aan het eten is.Niet beschaafd maar echt een een volle hand in de mond.