Wat je even kwijt wilt #18

Ah nee het is niet gelukt :sob: Na 40 (!!!) minuten extra in de oven waren ze zijkanten eindelijk zo goed als gaar, maar de onderkant nog steeds niet en het gare deeg was supertaai geworden. Op zich wel logisch, maar hartstikke vies natuurlijk.

Mijn dag begon zo goed omdat het me was gelukt in de relatief korte tijd die ik had boodschappen te doen én 2 dingen te bakken zodat ik mn avond vrij had. Maar toen ik thuis kwam uit werk mislukte mn avondeten en bleken allebei mn baksels dus mislukt te zijn waardoor ik er de hele avond mee in de weer ben geweest om ze uiteindelijk alsnog allebei in de prullenbak te kieperen.
Hopelijk morgen een betere dag :sweat_smile:

1 like

Ik ha zaterdag op reis en heb mijn kat net naar mijn opa en oma gebracht en mis haar nu al :frowning:

3 likes

Herkenbaar! Ik gebruik altijd olie :wink:

1 like

2e keer al dat ik een opmerking maak die al gemaakt is.

Dan lees is het topic en reageer op een berichtje, vervolgens scroll ik verder naar beneden en zie daar mijn antwoord ook al 5x staan.

Erg irritant :confused:

Ik gebruik die van Vaseline in zo’n spray vorm, die vind ik wel fijn snel intrekken. Vind dat plakkerige gevoel inderdaad ook heel viezig.

1 like

Ik ben semi aangeschoten, wel bijna thuis gelukkig al heb ik ook wel zin om nog drankjes te doen, maar naar huis gaan is verstandig!!

1 like

:pensive: Ik was de afgelopen week ziek en hoewel dat heel irritant was vind ik het altijd super chill omdat de katten op bed mogen slapen omdat ik zielig ben.
Maar nu ben ik beter en heeft mijn vriend het bed verschoond en de katten verbannen.:unamused:

Is er iemand met een raar virusje die even in mn gezicht wil hoesten?

5 likes

Bij mij werkt het gewoon normaal!

Ik zit hier in mn onderbroek en mn lila corduroy blazer ( kon mn badjas niet vinden) mn overnight oats te eten. Voel me ineens een levende instagram foto

21 likes

Ik wil mijn haar eigenlijk in een middenscheiding en dan een laag knotje maar ik lijk dan echt op Gru van despicable me :unamused:

9 likes

Ja, ego van hier tot ginder. Hij voelt zich overal te goed voor. Zonde om de rest van je leven zo door te brengen.

Je kan je taal bij instellingen weer terug zetten naar Nederlands. Ik had dit vorige week ofzo ook ineens.

Ik ben helemaal geen ochtendmens, maar toch genoot ik ervan dat het vannochtend om 6:50 al licht was en ik vogeltjes hoorde fluiten.

8 likes

Mn huid is net aan het bijkomen van een invasie van puisten, net weer een beetje rustig. Word ik weer wakker met een nieuwe :sob: laat me eens met rust.

Ik ben vrij vandaag en de zon schijnt hard, het is een goede dag. Nu alleen mijn wallen nog trotseren

1 like

Sterkte vandaag!

1 like

Haha, maar Indonesië is toch ook gewoon een populaire bestemming? Ik heb tijdens mijn 4 weken backpacken 1 keer een Nederlander ontmoet, maar op veel plekken waar ik kwam klaagde andere wel dat er zóveel Nederlandse backpacker waren, haha dus zelf internationaal valt onze groep op!

1 like

Lijkt me een verstandig besluit!

1 like

Heeft iemand die eo docu gezien verward? Ik ben er zelf verward door wtf

Waar komt dat Billie Eilish kind ineens vandaan, ze is echt OVERAL waar ik kijk

4 likes