Ik heb haar moeten googlen, echt nog nooit van gehoord maar ik ben dan ook een oma.
Iemand in het OV zei net “Zoooo bekkie! Nice!” Met andere woorden dat ik een grote mond had? Maar er klopte iets niet en die conducteur zat fout en ik kreeg niet voor niks 2 keer excuses aangeboden. Het OV went gewoon nooit.
Mijn menubalk boven in bij google chrome is opeens zwart, hoe krijg ik dit weer wit?
Ik heb ervaring met acupunctuur bij hoofdpijnklachten.
Mocht je vragen hebben hoor ik het wel!
Ja hoor, geen probleem.
Vandaag is echt totaal niet mijn dag,volgende week vrijdag is mijn laatste stagedag en ik weet gewoon geen motivatie te vinden. Ik ben ook zo vermoeid en heb enorme keelpijn en ben benauwd en mehh wil het liefste in bed liggen en slapen
Een meisje ik die niet zo leuk vind gaat verhuizen naar mijn stad. Ik denk alleen maar blijf weg, dit is mijn stadje. Best kinderachtig
Wel bewijs dat je kat erg slim is
@SpeedOfSound Knuf! Probeer een beetje mee te liften op het mooie weer!
Als haar voordeur boven is moeten ze het naar de voordeur tillen, het moet over de drempel.
Coolblue heeft toch de service dat ze m naar boven brengen en aansluiten? En Ikea brengt t/m de 4e verdieping.
Gevalletje van even bellen en vragen of ze zo lief willen zijn een sterke man te sturen die hem even naar boven wilt tillen.
Mijn vriend werkt met wasmachines en hij tilt ze zelf niet naar boven maar als er om gevraagd wordt neemt hij een collega mee om hem samen even te tillen.
@Reflect Als het er bij staat bij CoolBlue bij de specifieke wasmachine horen ze hem wel naar binnen te brengen en aan te sluiten, tot de 4e verdieping. Hier wel goede ervaring mee, ook van anderen uit m’n omgeving!
Hier staat wel uitleg + voorwaarden:
https://www.coolblue.nl/klantenservice/bezorging-van-witgoed-en-keukenapparatuur
Haar album is net uit en ik luisterde het net omdat ik 1 liedje wel tof vind maar eigenlijk is het veel van hetzelfde dus ben inmiddels weer van de hype bekomen
Ik voel me vandaag echt heel verdrietig en boos en in de war en machteloos. Bah😔
Ik heb dinsdag gesprek op werk wat ik voor moet bereiden, maar heb deze week al te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd kan worden, maar dat ik wel kan freelancen.
Ben nu al twee uur aan het uitstellen om dat gesprek voor te bereiden, heb nu het document wat ik al eerder gemaakt heb geopend, maar ik durf er niet eens naar te kijken.
Hm ik herken je gevoel van verdriet en boosheid wel vandaag.
Wil je delen wat er speelt?
Ik heb weer allemaal gezeur met m’n ex wat ik zelf heb toegelaten door hem weer een (steeds grotere) rol in mijn leven te laten spelen, maar keer op keer blijkt weer keihard dat het niet werkt tussen ons. En dat weet ik diep van binnen natuurlijk ook wel, maar toch kon ik elke keer toch niet volledig afstand van hem nemen. Ik hoop dat ik deze keer wel sterk genoeg kan zijn, want het doet me iedere keer weer super veel pijn.
Wil jij kwijt waarom jij je zo voelt?
Wat naar
Goed van je dat je weet waar het steeds mis gaat en dat het niet werkt. Is hij degene die steeds opnieuw contact zoekt waar je dan aan toegeeft?
Bij mij ook een ex, maar dan meer een ex-date. Het is nu precies een week geleden uitgegaan en omdat ik mega moe ben van deze week werken en veel sporten drukt dit net even iets meer op mijn gemoed dan zou moeten.
Ik verveel me…
Ik snap precies wat je bedoel, ik ben ook nog steeds voornemens om hem een berichtje te sturen na een week maar ik weet diep in mijn hart dat ik dit niet moet doen en dat ik door dit acceptatie-proces moet.
Verder gelukkig wel een leuk en druk weekend voor de boeg, met vanavond een verjaardag, morgen een tennistoernooi met een vriendin en 's avonds een groot familiediner op locatie.
En jij, heb jij fijne plannen?