Wat je even kwijt wilt #18

@Hippe_kikker @Geo Gefeliciteerd!

Edit: @Anna88 en jij ook!

3 likes

Mijn ouders komen zo en dan gaan we in de stad lunchen en even de stad in. Vanavond komt een vriendin langs :blush:

7 likes

Help mijn laptop klonk net ineens alsof hij ging opstijgen/ontploffen? Je hoort de ventilator altijd wel een beetje maar hij ging ineens heel hard en steeds sneller, tot het echt zo’n heel hoog en luid zoemend geluid was. Klonk echt alsof hij uit elkaar ging spatten dus ik wou hem zo snel mogelijk uitzetten maar toen stopte het ook weer plotseling. Hoop dat dit niet het begin van het einde is, moet m’n scriptie hier nog op schrijven :upside_down_face:

@Anna88 @Hippe_kikker @Cookiess

Gefeliciteerd mede-jarigen! :grin::tada:

2 likes

Weet niet waar die van jou zit, maar ik zorg er altijd voor dat de lucht aan de onderkant goed weg kan komen door 'm op een boek te laten ‘wippen/steunen’. Weet niet hoe ik het moet uitleggen hahah, zodat 'ie niet te heet werd. (Mijne zit aan de onderkant :sweat_smile:)

Ik ga zo mn nieuwe kitten halen :smiling_face_with_three_hearts: hoop zo dat het klikt met de poes

32 likes

Oh dat is misschien wel een goed idee ja! Hij wordt verder niet perse heet maar kwaad zal het in ieder geval niet kunnen :slight_smile:

1 like

Ohh ik hoop op spam in het kattentopic :heart_eyes_cat:

2 likes

Ja, ik geloof ook dat ze onderweg is naar Auckland. Ik lees het net op nu.nl Jeetje,wat een verschrikking in Christchurch

2 likes

Ze zeggen altijd: bij twijfel niet doen. Dus ik zou ook mijn rust pakken. Zeker als je afgelopen week nog ziek bent geweest lijkt het me goed om toch nog even op te laden. Misschien kan je met die vriendin waar het uitje voor gepland is een andere keer wat leuks doen als jij je weer fitter voelt.

1 like

Idd bij twijfel niet doen of kijken of er een mogelijkheid is om eerder weg te gaan.

1 like

Dan zou ik persoonlijk niet gaan en kijken of je een andere keer wat leuks kan gaan doen. Laat je niet gek maken. De anderen zullen vast wel begrip hebben

Thuis blijven, goed uitrusten/uitzieken en aan jezelf en je baby denken. :heart::heart:

1 like

@Madrid Of jezelf al indekken dat je maar kort blijft, of inderdaad lekker thuisblijven. Klinkt als een heel hectische tijd, dus juist heel goed om je rust te pakken.

@Noomie Gefeliciteerd! Dat is lekker :slight_smile: Veel plezier dit weekend!

2 likes

Ik ben op school en iemand hier naast mij zit met in allebei zijn handen een telefoon.

1 like

Ik kies voor “gaan”, maar dan zonder het stukje “doe niet zo moeilijk”. Het is juist hartstikke moeilijk en ik zou het super dapper vinden als je ging, maar ik zou het ook begrijpen als je dat niet meer wil / kan / durft en er voor kiest om niet te gaan.

17 likes

Hier sluit ik me bij aan. Ik vind het geen aanstellerij, het is vrij heftig hoe alles is verlopen. Maar ik denk dat je het wel beter voor jezelf kunt afsluiten als je erheen gaat. Al is het maar een kleine overwinning voor jou zelf.

2 likes

Fout gebruik van emoji’s is bij mij ook een (loze) ergernis, ik vind dit alleen aandoenlijk bij vijftig plussers (aka mijn vader).

Ik zie vaak dat deze door elkaar worden gehaald :joy: en :sob:

13 likes

Die laatste is ook mijn ergernis! Van iets balen en dan :joy: gebruiken. Ehhh je moet nu juist hysterisch lachen hoor.

3 likes

Ik zou lekker niet gaan (en dat op neutrale manier laten weten). Volgens mij heb je genoeg aan je hoofd en kan me echt niet voorstellen wat daar nog gezegd zou gaan worden dat voor jou zou helpen. Als ze het goed aan hadden gepakt waren ze eerder met je in gesprek gegaan en niet nu, naderhand.
Maar ik ben ook wel een rancuneus persoon. Knap als je wel gaat! Maar zou me lekker niet verplicht voelen hoor.

2 likes