Ja echt stom! Wees daar dan transparant over.
Nee helaas geen winkel in de buurt. Maar ik kom nog wel eens in Utrecht dus dan ga ik daar maar eens inslaan inderdaad.
Ja echt stom! Wees daar dan transparant over.
Nee helaas geen winkel in de buurt. Maar ik kom nog wel eens in Utrecht dus dan ga ik daar maar eens inslaan inderdaad.
Ik heb zelf 4 kaarten besteld, 2 voor mezelf en 2 voor een vriendin maar zij probeert het ook zelf. Mocht het haar zelf gelukt zijn heb ik nog 2 tickets in de aanbieding.
Wat voor tickets zijn het? Ging echt zo hard haha
Ik DM je even!
De enige manier om deze dag door te komen is door iedere 10 minuten te denken aan de risotto die ik vanavond ga maken
Heeft iemand nog iemand nodig om in een ticket wachtrij te staan? Ik ben nu toch vrij
Ik wil ticketsss, moet echt huilen nu hoor
Mocht iemand nog wat over hebben, please DM mij
Haha volgens mij is het inmiddels al uitverkocht!
IK HUUUUUUUUIL. JOHNNY
Wie? Heb alleen oog voor John.
Wie wat waar hoe. En is daar uberhaubt een wachtrij voor. (Grapje)
Yes! Kaartjes bemachtigd voor de 2e avond!!
JA LUKT OOK AL NIET. Ik ben hier niet voor gemaakt.
JAJAJAJA
Love you! Ik heb nu 4 kaartjes, ga even kijken welke ik houd. Mocht iemand die andere 2 willen van hier, dan doe ik dat!
Omggg zoveel stress en blijdschap en verdriet hier in dit topic. Hoop dat iedereen uiteindelijk kaartjes heeft weten te bemachtigen!
Het is gelukt voor de tweede show omg ik ga huilen
Ik had niet door dat de tweede avond ook meteen in de verkoop ging. Dus helaaaas
Hihihi ben ook erg happy, die ticketmaster rij lukt me nooooit en heb het altijd moeten hebben van presales (ik hoopte ook stiekem dat er nog eenf fan presale kwam maar helaas). En nu lukte het gewoon meteen! Nog een uur in de stress omdat de bestelling maar niet verwerkt werd, ga ik eindelijk door die rij lukte het bijna niet. Maar heb ze eindelijk in mn mail.
Voor de rest waar het niet gelukt is, vaak komen er in de aanloop naar het concert veel kaartjes op ticketswap, de vorige keer heb ik ze op de dag zelf gekocht voor een normale prijs!