Uhm, naja ik ben er wel mee bezig. Door o.a. op mijn vrije dagen minimaal 10 minuten in mijn ‘leesfauteuil’ te lezen, zonder muziek. Maar het blijft heel erg lastig, dus ik was inderdaad erg benieuwd hoe anderen daarmee omgaan. Een van de dingen die ik ook lastig vind, is dat ik heel erg de neiging heb om voortdurend afleiding te zoeken als ik thuis ben, in de vorm van tv/radio/internet of door sociaal contact.
Ik was aan het begin van deze week echt heel gestresst om de vele dingen die ik nog moest doen, heb keihard gewerkt en nu hoef ik nog maar twee dingen te doen waar ik nog tot maandag voor heb, super fijn.
@Evi-lena @Dubio Ik herken me ook erg in wat jullie zeggen. Ik realiseer me dat ik bepaalde dingen meer voor anderen doe dan voor mezelf, maar kan dat zo moeilijk aanpassen. Voel me er soms ook oké bij - dat dat kennelijk is wie ik ben, maar op andere momenten knaagt het weer dat ik meer bij mezelf moet blijven en mijn eigen gevoel moet volgen. Wat jij zegt @Dubio over dat je moeite hebt om echt bij je gevoel te komen en je het idee hebt dat je juist teveel afleiding zoekt is ook iets waar ik tegenaan loop. Maar ik denk ook dat het juist kan helpen om dingen te doen die je zelf echt leuk vindt, waar je zin in hebt, waar je blij van wordt en dat dat vervolgens weer kan leiden tot dichterbij jezelf/je gevoel komen.
Kan het members only gedeelte ook naar 100+ posts worden opgehoogd of zou dat amper verschil maken?
Om naar mijn dorp te kunnen gaan moet je door een tunnel en er is altijd drama in die tunnel. Gister was de tunnel al uren dicht en nu vandaag weer alles dicht. Echt ik word er niet goed van!! En je kan wel omrijden via 2 wegen, maar de bussen doen dat niet helaas
Elke dag bij mooi weer word ik gedwongen binnen te zitten met tv/radio aan. Dit omdat de buren zó onwijs kabaal maken. Nu stonden de Hollandse hits aan, dus ik mijn radio aangedaan zodat ik het niet kon horen. Als reactie staan de Hollandse hits op vol volume
Ik heb mega slecht geslapen vannacht, dus was al niet te genieten vanmorgen. Belt mn leidinggevende net met de mededeling dat ik vandaag niet meer hoef te werken en dus vrij ben. Top, rest van de dag series kijken
Nee vind ik niet een vervelend idee. Was gewoon een vraag.
Wat ga ik de aankomende 3 uur doen. Ik blijf maar staren naar mijn scherm.
- Ga je grijze haar verven
- Ga op zoek naar een overal
- Lees deze middag een boek
0 stemmers
Grijze haren verven en intussen een overal zoeken. ( Bij h&m heb je er nu 1 leuke in 2 verschillende kleuren)
Er stond laatst een leuke overall in het “show-je-laatste-aankopen”-topic
Hoe leven mensen met een fucking pony? Ik heb ‘m 3 dagen en ik word gek.
Er komt waarschijnlijk een toffe vacature vrij binnen het bedrijf waar ik werk. Er zijn al andere mensen die aangegven dat ik moet solliciteren.
Lijkt me wel een hele leuke stap, maar ik vraag me af of het niet te snel is.
Gelukkig kan ik eerst altijd een zeer informeel gesprek voeren met de teamlead van die afdeling.
Klinkt vervelend Maar hopelijk hebben de sessies effect.
Heb je nog wat kunnen ontspannen voor je ging werken? Succes alleszins! Bijna weekend
Mijn avond ging van “even wat eten langsbrengen bij collega” naar “in bed beland met de leuke vriend van collega,”.
God. Mijn benen zijn jelly.
Is hier trouwens alweer zo’n grappen en grollentopic? Ik ging daar helemaal stuk om op EGF.
De enige die ik heb onthouden:
“Waarom kan Henk niet fietsen?”
“Henk is een baksteen”
Ik functioneer zowel met als zonder pony even slecht.
Ja laten we hopen dat ik over een paar sessies hier kan juichen haha. En qua werk heb ik gedaan wat ik moest doen en ga ik nu de tijd een beetje uitzitten. Leven van een ambtenaar op vrijdag .
You can do it, soms is dat ook eens nodig