@Lula ZO HERKENBAAR.
@rodepaprika dat heb ik dus gedaan met föhnborstel en nu staat het naar voren ipv omlaag zou bijna een foto posten, maar schaam me te erg.
@Lula ZO HERKENBAAR.
@rodepaprika dat heb ik dus gedaan met föhnborstel en nu staat het naar voren ipv omlaag zou bijna een foto posten, maar schaam me te erg.
Jeeezus, mijn 2e en ook direct laatste post over m’n date en onze irritante discussie. Hij melkt alles zo uit, houd gewoon op man. Dat is totaal niet hoe ik in het leven sta met dat gewauwel van hem. Ga lekker ergens anders zeiken. Nou toen was de “discussie” eindelijk over en zei ik “atta boy”. Daarom is hij alweer op z’n tenen getrapt? come on😅 klaaaar nu.
Jezus christus te paard ik ben zo onwijs ziek. Derde dag met koorts en lig constant te trippen.
Als of ik mn eigen post lees hahaga. Geen tips helaas.
Ik heb al een schoen aan !!
Het is zo saai op m’n werk dat ik debiele buzzfeed quizzen aan het maken ben (‘Wat weet jij nog van Lizzie McGuire?’. Gênant veel, blijkt…)
Ik zit in een kantoortuin en op zich kan iedereen op mijn scherm kijken, but I don’t care
Pfff de loodgieter is net weg, kijk ik naar de vloer, zitten er allemaal zwarte bergschoenafdrukken op mijn lichte laminaat
Ik heb een tip ga niet op je leuke nieuwe sandalen met hakken want dat fietst dus blijkbaar voor geen meter
Donuts van de Aldi zijn lekker
deden jullie vroeger als kind in het zwembad ook altijd je zwembroekje aan de achterkant naar binnen gevouwen, zoals een string zeg maar, voordat je de glijbaan afging? dan ging je veel sneller haha, maar dat was gevaarlijk dus dat mocht op een gegeven moment niet meer en toen moest er een badmeester bij staan om te controleren. wat een rottaak. vraag me even af of dit alleen in ons dorp gebeurde
haha sorry heel random maar dit kwam ineens bij me op terwijl ik hier de uren zit af te tellen
Ja dat deed ik hwhehe
Oh haha had even de zoekfunctie moeten gebruiken dus, stom.
Ik heb toch zo’n ontzettende schijthekel aan die KUT APA regels snap er helemaal geen fuck van en ook na 4,5 jaar niet nee.
Ik had met haatverf die ik nooit eerder heb gebruikt geknoeid op mijn wang en nu krijg ik die vlek niet weg.? Hoe komt deze amateur smurf van die vlek af of moet ik voor de rest van mij leven gaan als snurfin?
Ik krijg het weer even van de tegenvallers na tegenvallers terwijl het al rot ging en nog druk met de vorige aantal ben.
En ik kan geen verwijzing krijgen voor het ziekenhuis omdat m’n telefoon kapot is? Heb gewoon toegang tot m’n mail, waar ze die ook naartoe sturen, maar daarvoor is het ook nodig dat ik telefonisch bereikbaar ben? Vreemd verhaal dat niet duidelijker werd toen ik om opheldering vroeg. Irritant in ieder geval.
Misschien kun je op peerby kijken? Voor gereedschap werkt dat heel goed.
Je kan dit instellen in word, dan geef je alle gegevens in en dan doet hij het zelf via de APA normen
Ik voer altijd alles in in de scribbr generator, misschien kun je die gebruiken?
——-
Ik was onverwachts al om 2 uur thuis, heb alles open gegooid, de muziek lekker aan en even grote schoonmaak
Het is echt een wonder dat ik nooit een stuk tand heb afgebroken. Tikte net weer keihard met een lepel tegen m’n voortand, waarom ben ik zo lomp
Ik kom er net dus achter dat een broek helemaal niet aan mn was lijn hing maar ik die al een keer aan heb gehad van de week. En ik er mee op een reep chocola ben gaan zitten die dus is gaan smelten… alsof ik mega hard mn broek had vol gescheten.
Denk dat mercurius ofzo weer bezig is want migado wat een klunzen week was dit zeg.