Hopelijk krijg je die vlekken er wel goed uit. Ik ging lang geleden 3 dagen festivallen en had maar 1 broek mee en twee uur na aanvang knoeide ik per ongeluk rode saus van een hotdog op mijn broek waardoor ik allerlei nasty vlekken vlak bij mijn kruis had. iI kreeg het daar er niet goed uit. Lekker awkward weekend werd het want ik had ook geen langere tops of wat anders mee. :'D
Het is ook precies bij de naad van mn kont⊠fml
mân buurman heeft weer mân ramen gewassen zo lief
en vanavond geef ik een feestje en er komen zoveel mensen hoop dat het allemaal past en de politie niet komt, heb er ZOVEEL zin in!!!
Mijn dierenarts heeft net voor de 2de keer deze week mij gratis geholpen met teken verwijderen. Wat een top mensen zijn dat toch.
O my lord ik kan mezelf wel schieten. Heb net mân bed gesloopt tijdens het schoonmaken
Wat een kut gezeik met de treinen zeg jezus. Een reis waar ik normaal 20 min over doe ben ik nu al 50 minuten mee bezig. En over een halfuur hoop ik er eindelijk te zijn
Ik heb zondagavond mijn CV verstuurd en vandaag alvast een uitnodiging tot een call gehad Ben zo benieuwd, het gaat om een bedrijf vrij ver uit mijn comfortzone (Ea.s;tp aâk) en ze zijn op zoek naar een Engelstalige copywriter en ik heb aangeduid dat ik native speaker ben oeps. (Als ik moet kiezen tussen âzeer goedâ en âmoedertaalâ vind ik dat ik dichter bij moedertaal kom SORRY NOT SORRY)
Vochtig toiletpapier werkt bij mij altijd verrassend goed, mocht je dat in huis hebben.
Dat is juist de grap denk ikđ
Omg zo fijn deze dag! Ik ging net met de tram naar een afspraak, maar blijkbaar had ik niet genoeg geld op mân ov, dus toen ik een kaartje wilde kopen vroeg de conducteur waar ik heen moest en hoefde ik geen kaartje te kopen, zo lief. Vervolgens had ik na mân afspraak super veel zin in tonijn tataki, wat ze helaas niet meer hadden. Wat ze wel hadden was een redelijke grote hele blue fin tonijn op ijs, waardoor ik zojuist echt super verse tonijn sashimi heb gegeten. Ik had geen tijd om het mee naar huis te nemen, dus ik zat lekker te smullen van de sashimi in de viswinkel en doordat klanten mij dat zagen eten had de winkel echt super porties van die tonijn sashimi verkocht en uiteindeljk heb die ik sashimi gekregen van de viswinkel . Nu maar al mân bespaarde geld van vandaag uitgeven op de vrijmibo
Ik zie meerdere mensen rondlopen met blote armen en korte broeken, zo warm is het toch ook weer niet? Ik heb mijn winterjas nog aan
Dat is voor iedereen verschillend. Sommige mensen hebben het warm andere niet.
Zo fijn dat het mooi weer is vandaag! Ik had een vrije middag dus eindelijk weer eens lekker gehoepeld in het park
Ik heb een grijze vloer en echt allles is er op te zien. Na 1 dag dweilen is t alweer âviesâ⊠zelfs zonder schoenen. Nu al spijt van de keuze
Ik mocht van mezelf geen sportleggings meer kopen wegens niet nodig. Dus was al weken alles aan het wegklikken (kijken mag wel) tot iemand die legging van Aliexpress tipte in het Show je aankopen-topic. Dus toen ben ik gezwicht, nog eentje dan. Braaf 3 weken gewacht en nu was dan eindelijk de dag dat ik mijn splinternieuwe legging aan mocht.
Scheur ik eruit IN de gym
Omg, wat kut. Ik wilde die dus ook bestellen, maar denk dat ik het nu even laatâŠ
De horror
Thanks ik hoef er alleen geen meer
Oh god, mijn maxifles Burberry Brit kapot in mijn tas. Sorry voor de mensen die zo met mij in de drukke sprinter staan
Ik liep net in een jurkje met vestje in de zon en had het super warm, maar verder liep iedereen inderdaad in winterjassen, dus je bent niet de enige.