Ik heb hier ook goede ervaringen mee, behalve dat de bezorger mijn hele wc had ondergekakt incl. remsporen.
Ik heb gewoon in 4 dagen 75 km gelopen deze week tijdens mijn werk en dan moet ik morgen nog (meestal een drukke dag).
Wat is het rustig hier vanavond.
Ah Murt mussel had hier zon grappig stukje over dat nederlanders oooveral zijn. Kan hem zo 123 niet vinden maar ik ga hem voor je zoeken.
Het originele stuk is wat langer. Eerst van Nederlanders zitten overal. En dan van dat een engelse docu maker naar de jungle gaat naar een stam die nog niet ontdekt is en dan dit stukje
Ja ik mis wat actie:(. Ik ben te lui om van de bank te komen, maar zonder forum is t wel saai zo
Haha, ja dat dacht ik wel. Klinkt gezellig. Veel plezier en proficiat met je vader!
Mijn vriendinnen hadden al andere plannen. Ik had eigenlijk wel een feestje vanavond, maar daarvoor heb ik 1,5 uur reistijd enkel.
Die bloeiende magnolia’s overal
Onoo op de naad op je kont ook echt? Stonden er veel mensen om je heen aka viel het op?
Het eeuwige dilemma tussen mijn haar nog wat laten groeien of toch weer alles afhakken.
Oh ja daar kan ik ook heel slecht tegen. Zeker als het gecommuniceerd wordt zonder verontschuldiging/alsof het doodnormaal is.
Ik zou het begrijpen als je zou zeggen dat je er geen zin meer in hebt.
Oh vreselijk mn moeder kwam er gister mee dat ze een goed cadeau wist voor mn verjaardag. Hallo dat duurt nog bijna een week… Zeg nuuu!!
Ik heb echt zo’n kutweek door heel veel verschillende dingen en daarnet kreeg ik ook nog even een hoge declaratie van m’n zorgverzekering wat ik niet had verwacht (gewoon niet over nagedacht). Kan er ook nog wél iets goed gaan deze week?
Gewoon zeggen laat maar heb al gegeten joe joe.
Die laatste comment hahah.
Hahahah ja daar zit dus nu een naad waar eerst niks zat, gat zat echt bij mn kruis. Heb een trui omgedaan dus dat was prima!
Of 2 maten omhoog gaan misschien, ik had een L ipv M
He gadver, ik ga niet zo lekker mijn weekend in. Paar collega’s gaan vanavond biertjes met elkaar drinken en ik was niet uitgenodigd. Ik snap het wel hoor, ook al kan ik het met ze prima vinden, maar voel me toch buitengesloten en dat voelt naar. En nu baal ik sar ik me zo voel want het is lekker weekend en ik heb allemaal leuke dingen op de planning.
Oké ik vind het ook kut om zo mijn post te eindigen dus daarom een paar positieve dingen. Mijn zusje komt morgen bij mij slapen, ik heb een vakantie geboekt vandaag met een vriendin en ik heb een redelijk groot probleem op. Mijn werk opgelost (wat ik overigens zelf veroorzaakt had maar oké)
Ik ben alleen thuis. Heb net de veggie homestyle crispy chicken gehaald en nu ga ik lekker mn make up eraf halen, haar in een knot en netflixen
Is lang geleden!