Wat je even kwijt wilt #18

@Cadeaupapier En heb je een kort pittig kapsel? Ben benieuwd!

1 like

Ik wilde onder m’n bed stofzuigen dus ik had hem naar achter geschoven. Toen ik hem weer naar voren schoof brak de poot af :sob:. Zo dom. Maar ik denk dat het wel te fixen is, moet alleen nog even uitzoeken hoe precies :yum:

1 like

Dit is heel herkenbaar maar heb ook nog niet echt gevonden hoe ik die knop om krijg. Je zit op gegeven moment zo vast in je patronen dat het lastig is daar uit te komen. En als het me lukt, val ik vaak toch weer terug.

1 like

wat een achterlijke mensen zijn er toch…

Mijn moeder en ik kijken nu pas de All You Need Is Love kerstspecial haha

9 likes

Na mijn werk ben ik direct doorgereden naar mijn moeder in het ziekenhuis (iets met haar hart maar wel stabiel nu gelukkig) dus ik kom daar aan en toen waren mijn zus, vader, nicht + man + 2 kinderen er. Hartstikke leuk en lief dat ze komen, maar mijn moeder zei op een gegeven moment dat ze moe was en naar bed wilde, wat haar goed recht is natuurlijk, maar toen zei ze ook dat ik ook maar naar huis moest gaan. Heb in de auto echt als een klein kind zitten janken, en nu weer, ik wil gewoon quality time met mijn moeder zonder dat er telkens mensen bij zijn.

6 likes

Wat fijn. En wat leuk ook dat ze je dan opbelt en je meevraagt. Geniet ervan morgen!

3 likes

Ah, dat kan ik me zo goed voorstellen. Snap ook even niet dat mensen niet goed overleggen wie wanneer komt. Ook al is het allemaal goed bedoeld. Sterkte!

1 like

Heeft iemand tips om een kleed een beetje op te frissen? Niet alleen voor geur maar ook om schoon te maken

Met een waterstofzuigerschoonmaakding. Ik weet niet hoe zoiets heet, maar wat water geeft en direct weer opzuigt. Of op de knietjes zelf doen.

Ik heb dit, weet alleen niet waar het vandaan komt want heeft mijn vriend ooit meegebracht, maar helpt op zich goed en ook voor geurtjes e.d. eruit te halen!

2 likes

Gewoon met water?

Ja die heb ik niet :thinking:

Misschien eens bij de action kijken? En spuit je dat erop en dan klaar of met een borstel inwerken

Volgens mij hebben ze dit bij de action

Wil eigenlijk rode wijn gaan halen bij de slijterij hier beneden maar dan moet ik weer naar beneden en super ongemakkelijk want ik weet niet wat ze hebben en misschien kom ik dan perongeluk met vodka thuis.

2 likes

Ik moet morgen ‘comfortabele kleding aan voor een sportieve activiteit’ Ik heb echt zo’n stress, wil gewoon weten wat we gaan doen. :sob: Hoe kan ik me hier nou op kleden.

4 likes

Je spuit het erop, beetje inwrijven en na een tijdje in laten werken kan je het eraf stofzuigen! Het lijkt alsof je een enorme hoeveelheid scheerschuim erop spuit maar dan zonder dat het echt nat wordt.

Haha ik ga maar gewoon op safe spelen en iets ouds/lelijks aandoen want straks moeten we door de modder gaan rollen ofzo. Zul je zien dat ik daar straks in mijn kloffie in een of ander chic restaurant zit :disappointed_relieved:

1 like

Morgen weer alleen op citytrip in Europa. Echt benieuwd of er veel reizigers gaan zijn in het hostel!

En nu zit ik op de bank met 7 verschillende chocoladerepen voor me, te twijfelen welke ik zal kiezen

15 likes