Ik ben de laatste aflevering van Grey’s Anatomy aan het kijken (die van gisteravond) en wow, dit is zo heftig Zit hier keihard te huilen, en ze slaan zo de spijker op hun kop volgens mij (het gaat over seksueel misbruik).
Ah ik heb al overal gelezen dat het zo’n goede aflevering is, ben echt heel benieuwd! Alleen nu te moe om nog te gaan kijken
Ik ben net naar Dumbo geweest en ik moest weer ZO erg huilen bij die scène met die moeder, niet te doen dit. Dit is sowieso de allerzieligste Disney-scène ever, niks de dood van Mufasa, dit is tranen met tuiten
Leuk! Waar ga je heen?
Ja ik had het ook gelezen van tevoren, dat het ‘the most powerful episode until now’ was, ik vind dat hij de verwachtingen waar maakt. Ben benieuwd wat jij ervan vond als je hem gezien hebt.
Heb ook nog de nieuwe aflevering van This is us klaar staan, ook altijd zo’n jankserie, dat belooft wat voor vanavond
Mijn auto is onderdeel van de terugroepactie. Hahahah weer een bijzonder verhaal.
Wow kapot lullig, ik kom net m’n collega tegen beneden en toen vroeg hij of ik mee uit wilde dus ik zeg ja en toen zeiden ze dat ze over 15 min weg gingen, dus ik super snel naar boven om me klaar te maken. Ben ik klaar, zijn ze al weg omdat een vriend niet wilde wachten op mij.
Ja leuk, nu zit ik dus ready to go op de bank. En ik ga er echt niet in m’n eentje heen. Donder op.
Kopenhagen! Eerst een paar dagen voor mezelf en daarna heb ik ergens anders in Denemarken nog een cursus van werk en die week erna voor werk naar Frankrijk! #jetsetlife #doeiijsberen
Woooooow, dit is echt mega kut! Wat een onbeschoft.
Ik heb dit ooit gehad op de middelbare school met een een groepje dat voetbal ging kijken op het plein en een meisje dat niet wilde wachten tot ik mijn fiets van achter in de fietsenstalling had gepakt. toen ik hem had was ze weggefietst.
Ik voel serieus nog wrok tegen dat meisje.(En na haar 10 jaar niet gezien te hebben gaan we met z’n drieën naar Lowlands dit jaar. Je weet wel wie hier niet gaat wachten op een bepaald iemand )
Dit is de reden dat ik die film niet hoef te zien, kan dat niet aan!
Die voorstukjes alleen al waar hij zo zielig is geschminkt.
Wat leuk, veel plezier!
Heb je een bericht gehad? Mijne is ook onderdeel ervan, maar heb geen bericht ontvangen erover.
Thanks! Ik hoop echt dat er mensen uit willen morgen, want ben ik al lang niet geweest!
Ik wilde al heel de dag super graag mee dus nu zit ik als een klein kind te huilen op de bank omdat ik zo boos ben. Ik kan makkelijk met het OV gaan, maar dat wil ik niet in m’n eentje? Het is nu soort van al verpest. En ik snap het wel want die gozer die niet wilde wachten was degene met de auto maar jezus zeg dat dan gelijk en niet als ik in de lift sta. Ik heb nu boos gereageerd op m’n collega dus nu heb ik het idee alsof het toch al kut is als ik nog zou gaan. Bah.
Nee! Echt slecht. Door het nieuws bij de rdw gekeken.
Ja ik door jouw bericht, had het niet eens meegekregen.
Ahhh, snap helemaal dat je je zo voelt en ze konden toch ook zeggen dat ze binnen 5 minuten wilden gaan?
Ja ik weet niet echt wat niet het beste is
Ik denk dat als je alsnog gaat je vast een leuke avond hebt! Ik zou gewoon gaan want als je er eenmaal bent beslis jij in ieder geval nog zelf dat je een leuke avond wil! Niet accepteren dat zei je avond verpesten!
Ik wil graag gaan alleen zou ik dan al met hen gaan als ik zou gaan, anders ben ik namelijk gewoon alleen daar. Dus ik twijfel nog. Iets in mij roept in ieder geval heel hard dat ik ongewenst ben nu, haha. Ga er nog even overna denken
Pff ik zit hier nog steeds te janken 1,5 uur later… heeft echt diepe impact op me en het brengt ook flashbacks naar boven. Echt wow…
Is het al gelukt? Dit is een draaidop toch? Heb je rubberen schoonmaakhandschoenen of latex handschoentjes? Dan heb je meer grip!