Wat je even kwijt wilt #18

De auto met de losse achter ruit?

1 like

Yes.

Anders proberen met een mes of lepel een beetje dat deksel op te wrikken zodat het vacuĂŒm eraf gaat?

Misschien met een theedoek omheen? Of kort onder warm water houden dat het beetje ontdooit (of is dit raarđŸ€”?) en anders gewoon door midden snijden

Snap ik, is helemaal niet fijn. Kun je morgen overdag terug als er niemand anders gaat? Misschien overdag sls ze nog niet zo moe is?

Sterkte, ook voor je moeder

1 like

Ik heb sushi gegeten en ben nu super misselijk en mijn maag rommelt. Hoop niet dat ik ziek word
 Maar heb ook een te hoge dosis cafeïne genomen voor ik ging trainen dus dat kan het ook zijn

Nog steeds aan het huilen op de bank - maar wel met wijn, gelukkig. Kutte is dus dat ze met z’n 3en waren en 1 van hen dus de man van vannacht was :sweat: Ik voel me dus even heel erg klote dat hij niet op z’n minst zegt van ah johhh gaan jullie maar, ik wacht wel even op haar. Maar blijkbaar ben ik niet belangrijk genoeg om op te wachten, en straks zeker wel bij me willen slapen.

Calling my ex boyfriend in 3
2
1

Ik heb de laatste maanden zoveel onderhuidse ontstekingen weer
 Nu ook een paar dikke in mijn lies en het doet gewoon pijn omdat ze echt enorm zijn. Ik kan wel janken. Niet van de pijn zo zeer maar gewoon dat ik het ineens weer zo heftig heb. :cry:

Ik woon boven in een portiek met drie verdiepingen, op de eerste en tweede etage is een studentenhuis. En nu hebben ze dus een feestje met tering harde muziek en bass en ik vind het echt heel irritant? Vooral ook omdat ze het ff hadden kunnen zeggen, dan stoor je je er toch minder aan ofzo. Er wonen hier zeven mensen en er is ook echt één persoon die ze hoeven in te lichten (aangezien zij samen wonen) en dat ben ik en dat hebben ze dus niet gedaan :fu:

1 like

Ik had gisteren tzatziki gemaakt, wat ik vanavond met een salade en brood als avondetrn heb gehad maar mijn god wat meur ik uit mijn bek zeg, niet te harden. Maar goed dat we geen drankje in de stad zijn gaan doen.

OH en ik heb keuzestress/first world problems. Ik mag voor mijn werk maandag een hotel boeken in de domstad, maar ik kom er niet uit! Ik had afgelopen week echt zo’n fijne, maar die vind ik voor nu te duur

Hahaha oh maar ik heb echt niks met paarden dus dan was ik op dag één ook al gek geworden, dus had gekund.

1 like

Ik voel me zo kut en weet even niet waar ik ergens anders mijn ei kwijt kan. Ik was met vriendinnen uit, een super gezellige avond gehad, lekker veel gedanst. Daarna ging ik met 1 vriendin nog wat eten(zij heeft een opvallend geblokte broek aan). Staan we daar met zijn 2en te wachten hoor ik achter mij:’oh dat meisje met die geblokte broek heeft echt een lekkere kont maar daarnaast staat echt een kanker smerig wijf’. Oftewel dat ben ik dus
 al helemaal naar maar ik dacht ik ga er niet op reageren dus ik zeg tegen mijn vriendin we gaan echt niet in die hoek zitten maar ergens anders. Blijkbaar vonden doen jongens mij zo afstotelijk dat ze daarom bakjes met saus en frietjes naar mijn achterkant gingen gooien​:sob:
 ik voelde het gewoon en mijn vriendin zag het en andere jongens achter mij ook. Die zijn hartstikke boos op hun geworden(heel lief) en ik ben snel weg gelopen en ergens anders gaan zitten. Die jongens die dingen naar mij gooide zijn er eruit gezet door de bewaker en toen kwam een van hun nog sorry zeggen? Rot op man
 het enige wat ik deed was daar staan, niks gezegd of gekeken of wat. Blijkbaar ben ik zo afzichtelijk dat mensen zich er aan storen?? Elke keer als ik het gevoel heb dat ik weer een beetje zekerheid in mijzelf heb wordt het weer helemaal kapot gemaakt :sleepy:. Het enige fijne is dat die vriendin van mij en andere jongens zo voor mij opkwamen. Pfff klote einde kan nu echt niet slapen. Sorry voor mijn lange gezeik maar ik moest het even kwijt.

Oh en heel mijn jas zit nu onder de saus dus mag ik ook nog gaan wassen. Feest.

Wow wat een gestoorde gekken? Kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt nu. Weet dat je boven hen staat. Wel heel lief dat jouw vriendin en die andere jongens het voor je opnamen! Sorry is zo nietszeggend dan hĂš? Het is geen lang gezeik, hoop dat je toch nog kunt slapen.

2 likes

@keepyourheadup dankjulliewel voor jullie lieve berichtjes. Heb mijn slapende vriend wakker gemaakt en uitgehuild bij hem. Dat lucht al een beetje op gelukkig.

1 like

Screenshots please. Wij europeanen mogen niet op die pagina :weary:

4 likes

je bent sowieso niet afzichtelijk en echt niemand kan zich storen aan iemand anders uiterlijk, dat ligt altijd bij die persoon zelf. wat er gebeurd is zegt helemaal niks over jou, alleen maar dat die jongens waarschijnlijk te veel gedronken hebben en dan stoer willen doen tegenover elkaar en dat is blijkbaar andere mensen lastigvallen, zijn in ieder geval geen leuke mensen

Sterkte, ik hoop dat je je snel beter voelt

@Honey hopelijk voel jij je ook beter vandaag!

4 likes

Wat een eikels! Echt niet geloven wat ze zeggen, ik weet zeker dat je niet afzichtelijk bent. Zij zijn stom en waarschijnlijk dronken en willen stoer doen ten opzichte van hun vrienden. Ik hoop dat je het naast je neer kan leggen!

2 likes

Welke jas moet ik vandaag aan?

• Leren jasje
  • Winterjas

0 stemmers

Wow wat bizar dat er mensen hier toe in staat zijn! Geloof ze niet, je bent echt niet afzichtelijk!

1 like