Zo meteen buiten bootcampen en moet zeggen dat ik er gewoon zin in heb nu het zonnetje schijnt
Same
Mijn vader heeft echt minuten lang over een appje gedaan net. Hele tijd aan het typen en weer weghalen etc. Ik appte al dat ik benieuwd was naar de lap tekst. Zijn het 2 korte zinnetjes. Smh
Olie? Of iets anders vet. Ik smeer mn haarlijn voor het verven altijd met vaseline in bijv. Dus misschien helpt et achteraf ook een beetje.
Wat is dat toch met vrouwen die een berg beklim outfit aan hebben om een dagje te shoppen. Je kunt je ook leuk comfortable kleden.
Amerikanen?
Nope Nederlanders.
Hmm, ik zie het eigenlijk nooit. Nouja, shoppen kan een sport zijn
Ik weet even niet wat ik moet en heb weer de halve nacht wakker gelegen dus ik ga het proberen het hier neer te zetten. Vannacht kwam ik voor de zoveelste keer tot besef dat ik geen vrienden of kennissen hebben. En dat voelt zo ontzettend eenzaam dat ik af en toe hele nare gedachte krijg. Ik ben halverwege de dertig en wat ik ook probeer ik ontmoet geen nieuwe mensen. Ik ben lid geworden van een sportvereniging waar ik contact probeer te leggen. Ik heb het via fora geprobeerd maar niks levert contacten op. Ik dacht leuk contact te hebben met een oud collega maar ook dat is uit het niets geƫindigd. Wat me ontzettend veel verdriet doet. Ik weet gewoon ondertussen niet meer wat ik anders moet doen maar blijkbaar heb ik iets waardoor vriendschap er niet in zit. Twee jaar geleden is na zeven jaar mijn relatie gestrand en dat heeft mij veel verdriet gedaan. Maar ik krijg steeds meer het gevoel dat ik mijn kans heb gehad. Ik zit er over te denken om in therapie te gaan om te leren hoe ik met de eenzaamheid om kan leren gaan maar vind dat ook doodeng. Ben wel blij dat ik het hier even kwijt kan.
Heb net ontbeten met een warm olvarit potje. Was lekker.
Jij komt uit A toch? Ik ook. Ik heb altijd behoefte aan nieuwe mensen ontmoeten dus zou t super leuk vinden
Ja klopt inderdaad. Volgens mij hebben wij elkaar al eens ontmoet op een foodfestival maar toen was mijn relatie echt letterlijk net een week uit en was ik niet echt leuk gezelschap.
Ja dat doe ik vanmiddag ook! Mijn zus zei gisteravond ook al in de familieapp dat we het even op elkaar af moeten stemmen ipv allemaal tegelijk gaan. Dankjewel, lief van je!
Ik ben gister 19.00 in slaap gevallen en ben net pas wakker
Wat een verdrietig berichtje ik heb me een paar jaar geleden in mijn eentje aangemeld voor een salsa cursus, omdat niemand van mijn vrienden dit leuk leek. Sindsdien heb ik een hele nieuwe kennissengroep opgedaan. Met medecursisten heb ik nummers uitgewisseld en we gaan nu vaak samen naar salsa feestjes en hier ontmoet je ook veel nieuwe mensen! Misschien is dat ook wat voor jou? Er is echt een wereld voor me open gegaan!
Ik weet niet precies waar je woont. Maar ik heb een beetje hetzelfde en vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik woon vlakbij Leiden en kom vaak in Amsterdam.
Kijk maar, als je het leuk lijkt kun je mij altijd een berichtje sturen!
Ik heb duo penotti milky hazelnuts gekocht en omg ik blijf hiervan eten
Maar Hetty en Rita zeiden dat een dagje Amsterdam toch echt zo was als de Nijmeegse vierdaagse.