Ik heb zo een afspraak voor een oogmeting, want het is alweer 2 jaar geleden. Maar ik hoop echt dat het maar in mn hoofd zit dat ik wat minder goed zie, want ik heb eigenlijk niet echt geld voor een nieuwe bril
Waarom komen mensen terug met een gore machine en dan āhij doet het nieeā Nee hehe misschien kun je hem een x schoonmakenā¦
Ik heb vd week een noord Holland topic aangemaakt, er zijn er meer die willen meeten dus als je zin hebt?
Ik heb over @Tom_Riddle gedroomd. Jim Bakkum kwam naast me wonen, alleen hij, niet met zijn gezin. Ik had dat hier gepost, en toen zei Tom Riddle: Waar is het, dan kom ik eraan. En toen zei ik: nee dat is veel te ver voor je, het is in Rotterdam. En toen zei Tom: nee joh, geen probleem
Zo random
Omg dan was het eng accuraat
Volgens mij staat het je heel mooi!
Haha hoe breng je dat aan die mensen? En maken jullie het dan voor ze schoon of zeg je gewoon wat ze moeten doen?
Ik zoek iemand die verstand heeft van Leviās broeken . Ik ben 1.58 en heb wel eens een lentemaat 28 besteld maar die was nog veel te lang⦠Is er iemand die net zo āāgrootāā is als ik met een Leviās broek? welke maat moet ik hebben? Ik zoek eigenlijk een skinny of een mom jeans
Normaal bestel ik altijd meerdere maten, maar bij Leviās moet je vooruit betalen en dan vind ik het bedrag wel heel groot haha
We maken het gewoon schoon. En vaak geven we dan ook tips van hoe ze het in het vervolg schoon kunnen maken. We hebben ook een hoek waar we de machines even testen om te kijken wat er mis is. En dan zeggen we van we gaan eerst even deze onder delen schoon maken.
Ja ik denk inderdaad dat therapie mij kan helpen. Maar zie er ook best tegenop om die stap te nemen. Op eenzaamheid heerst een megagroot taboe en ik vind het echt doodeng om er open over te zijn.
Ik heb inderdaad gereageerd in dat topic. En aan de ene kant denk ik: wat heb ik te verliezen laten we afspreken maar aan de andere kant vind ik het ook lastig. Zoals gezegd heb ik wel eens eerder afgesproken via een forum maar dat was geen succes. En ik ben ondertussen zo onzeker geworden dat ik alleen maar beren op de weg zie. Maar mocht er op een gegeven moment een meeting komen wie weet durf ik het dan aan.
Jemig ik merk echt een verschuiving in mān leven want ik vond het net vet irritant dat die gozer (ja hij bleef uiteindelijk slapen) dus zo lang in mān nest bleef liggen terwijl ik lekker naar buiten wilde, ik ben sinds half 10 al klaarwakker. Vroeger was ik mevrouw Slaaptuit, nu heb ik helemaal zin in een gezonde groentensmoothie in de ochtend
Mijn oma is bijna zes jaar geleden overleden. En soms, zoals nu, word ik overvallen door het gevoel dat ik haar zo ontzettend mis⦠Ik heb ook een goede band met mijn moeder, maar met mijn oma was de band echt een stuk hechter. Ik mis haar altijd wel een beetje, maar vandaag gewoon heel erg .
Altijd leuk, videobellen met je ouders. Heb een half uur naar de muur en de klok kunnen kijken.
Hier begint het standaard met beeld van een oor
@Dubio Lief dat je het vraagt. Eh het wordt weer last minute werk dit weekend. Zo het forum blokkeren. Hoe is het met jou? Al wat tot rust gekomen?
Ik ga zo lunchen in de stad met mān zusje
Mijn vader stond serieus met een paardentrailer voor mān huis, ik dacht dat hij met een aanhanger zou komen. Nou goed, in een paardentrailer kun je naast paarden ook prima andere dingen vervoeren natuurlijk. Ik gooide dingen uit het raam en hij riep āheb je nog iets van ijzer?!ā Ik riep āwat is ook alweer ijzer? Ik heb nog wel een bezem die weg mag!ā Ik dacht misschien zit daar ijzer in WEETIKVEEL. Dus ik flikkerde maar een bezem naar beneden die ook van het balkon mocht. Toen kreeg ik als reactie āNEE DIT IS HOUTā. Ik kan niet meer om deze hele situatie omg haahahahah
Kutzooi. De kat heeft op mijn bank gekotst, nu heb ik het schoongemaakt maar ik weet zeker dat ik een vlek blijf zien straks. Ik baal echt zo hard, heb de banken hier nog geen week staan. Ik kan echt wel huilen.
Like voor de herkenning, niet omdat je een kutjaar hebt uiteraard.