Ik heb soda in poeder vorm, moet ik daar een sopje mee maken? En helpt het nog nadat ik al heb schoongemaakt met iets wat niet hoort? (Las ik dus pas te laat, kutzooi). Ja het klinkt zo logisch maar wil het dan wel meteen goed doen nu.
Om het vocht, afkomstig uit de kattenkots, te verwijderen gebruik je soda. Strooi een goede hoeveelheid Soda over de plek waar je net het overgrote deel van de kattenkots of braaksel hebt verwijderd. De soda zal het overtollige vocht uit de bekleding trekken en kleine klontjes vormen. Om alle vocht goed te verwijderen laat je de soda enkele uren op de plek liggen. Nadat de soda het vocht heeft opgenomen kun je met een stofzuigerslang de soda verwijderen. Gebruik de stofzuiger op vol vermogen om de plek goed uit te zuigen. Is de plek nog niet volledig droog herhaal dan de stappen totdat de plek droog is.
Klopt helemaal wat je zegt ik merk dat hoe ouder ik word hoe moeilijker je nieuwe mensen leert kennen. Helaas ben ik op zowel de basis als de middelbare school flink gepest. Dus in de periode dat mensen vrienden (leren) maken gebeurde dat niet.
wat een mooie broek!! staat je echt leuk
Oh maar ik heb het al schoongemaakt dus de kots is al verdwenen. Het was ook gewoon hard geworden.
Ah neeeeeee
Je mag mij ook altijd berichten! Ik woon in Zaandam dat is niet ver bij je vandaan
En ik vind het altijd wel leuk om nieuwe meiden te ontmoeten
Ja
Ondertussen zit ik op de bank te huilen om mijn kat. Het doet me echt zoveel verdriet om haar zo te zien.
Gelukkig is ze weer veilig thuis
Ja gelukkig wel, ik hoop zo dat ze er een beetje bovenop komt. Ze heeft geen energie meer enz. Overal waar ik heen loop gaat ze mee en zodra ik stil sta ploft zij zich neer op de grond om te liggen.
(Ik heb om die reden net ook definitief toch maar besloten om geen kitten te nemen nu, hoe graag ik ook wil maar het geluk van de beestjes gaat voor)
Haha dit is mijn moeder ten top
Zal ook wel behoorlijk wat energie gekost hebben voor t beestje. Weinig eten en veel lopen…
Nu moet ze eerst weer op gewicht komen en dan komt de energie vanzelf weer terug.
Gelukkig hebben katten niet zo’n geheugen als wij dus hopenlijk is ze haar avontuur al weer vergeten.
Zou je het niet proper krijgen met een stoomreiniger?
Waarom niet?
Jammer, zijn er al een paar weg nu.
Succes dan dit weekend! Gaat vast helemaal goed komen.
Met mij gaat het oké. Deze week nog veel (half)ziek geweest, dus ik heb de afgelopen dagen maar zo veel mogelijk rust gepakt en op mijzelf proberen te focussen. Maar ook ik zal dit weekend toch echt aan de bak moeten! Gelukkig is de zon hier alweer weg
Ik zit even lekker buiten in de tuin, zo lekker! Alleen jammer dat ik de hondenstront uit de tuin van de buren kan ruiken. Waarom zou je eigenlijk je hond in je tuin laten poepen?
Omdat je te lui bent om hem uit te laten
De laatste dagen ben ik echt niet te genieten en haat ik mijzelf. Zit nu ook weer te janken om niks en ik voel zoveel agressie niet normaal