Ik zit niet lekker in mijn vel maar kan niet bedenken waarom en hoe het komt.
Omdat sommige mensen gewoon kut zijn. Neem dan geen hond denk ik dan maar ja.
Jeeeetje, hoe vaak ik dit wel niet gevraagd heb op het forum. Echt lang gezocht naar de Henk grappen
Volgens mij komen ze van Beautyglossforum of niet?
Edit: het klopt toch niet⦠Ik herinner me andere moppen, wel met henk.
En iets met pinguĆÆns en een ijsberg
Volgens mij ligt iedereen met zn reet in de zon tis rustig hierā¦
gaat ook weer verder in de tuin zitten
Serieus mn moeder koopt een nieuwe iphone maar heeft 0 technisch vestand en verwacht nu dat ik maar eventjes alles ga omzetten. Zo irritant
ik vind dit best interessant om te zien en blijkbaar ben ik toch niet zoān extreem zeldzaam geval haha. er zijn meerdere zoals ik
Wie weet er nog leuke webshops? Ik heb zegmaar truien, truien, truien en tshirts. Niks voor er tussen in, voor de lente dus. Help meeeeee!
Ahw vind dit vervelend om te lezen dat je je zo voelt. Waar woon je?
Ik heb van die licht corrigerende hemdjes van de Hema. Zitten bij mij prima!
Ah bah! Zou hem als je hem weer vindt niet opzuigen. De geur kan blijven hangen als hij geplet wordt in de stofzuiger
Ja geloof ik. Wij (Lees: mijn vriend dus), doen ze altijd snel in een babydoekje pletten. Maar dat vind ik zelf ook maar een eng idee haha
Ik had pastasaus over mijn kleed laten vallen en heb HG tapijtreiniger (op de verpakking staat een bank) gebruikt & het is weg. Echt wondermiddel! Heb het ook op een vlek op mijn stoffen bank gebruikt: ook helemaal schoon.
Heb echt een goeie week. Bijvoorbeeld nu heb ik een naad die is opengesprongen bij mn boob⦠gelukkig is het jurkje zwart en mn bh ook.
Zal dit ook nog werken denk je nadat ik het met verkeerde middelen heb schoongemaakt? Anders ga ik dat wel even kopen.
Dat weet ik niet zeker. Maar de plek op mijn bank was wel echt oud. Ik had het een soort van opgegeven, maar dit werkt dus echt.
Hmm ik ga het denk ik wel even kopen en anders is het wel handig voor nieuwe vlekken. Ik heb al wel een mini dekentje besteld die ik erover heen kan leggen zodat de kat daar kan liggen.
Thanks voor de tip!
Ik ben de hele dag al ziek en ik zie op sociale media dat iedereen lekker van de zon aan het genieten is. En ik lig hier rillend in bed voel me eventjes zielig
Mijn konijnen hebben volgens mij echt een voorkeur voor late middag-seks
Haha, ja dat denken mensen vaak bij konijnen. Daar was ik ook wel een beetje ābangā voor toen ik aan konijnen begon. Tot nu toe betrap ik ze bijna alleen maar in de late middag (maar ik denk dat ze het ook vaker 's nachts doen). Het gaat dan ook heel vaak hetzelfde. Mannetje en vrouwtje liggen apart van elkaar te slapen --> mannetje wordt wakker, rent ineens naar het vrouwtje toe (dat vaak nog ligt te slapen) en wil er meteen bovenop. Mijn konijnen zijn volgens mij super verliefd, dus ik denk niet dat ze een tekort hebben. Het vrouwtje heeft er wel niet altijd zin in om besprongen te worden.