Haha volgens mij is het inmiddels al uitverkocht!
IK HUUUUUUUUIL. JOHNNY
Je mag voor mij wel voor Neil Young in de wachtrij gaan staan, start over 34 minuten haha
Wie? Heb alleen oog voor John.
Wie wat waar hoe. En is daar uberhaubt een wachtrij voor. (Grapje)
Haha heb john al aantal keer gezien . Dus we gaan over op de oudere lullen nu.
Ik zie nu dat er een extra concert is, hoop voor je dat t lukt! Wil ook wel voor je in de wachtrij staan daarvoor hoor haha
Hahaha ook ticketmaster. Een rij vol met middelbare leeftijd - gepensioneerden gok ik
Yes! Kaartjes bemachtigd voor de 2e avond!!
Ik heb 2 tickets in de reservering nu voor john mayer 10 oktober. Wil iemand?
JA LUKT OOK AL NIET. Ik ben hier niet voor gemaakt.
JAJAJAJA
Love you! Ik heb nu 4 kaartjes, ga even kijken welke ik houd. Mocht iemand die andere 2 willen van hier, dan doe ik dat!
Omggg zoveel stress en blijdschap en verdriet hier in dit topic. Hoop dat iedereen uiteindelijk kaartjes heeft weten te bemachtigen!
Het is gelukt voor de tweede show omg ik ga huilen
Omg ik ben echt een kneus. Ik heb echt een superluie ochtend, wel een beetje opgeruimd en wat aan een sollicitatiebrief gedaan maar voornamelijk in bed gelegen en series gekeken. Ik wilde gaan sporten maar ik verwachtte een pakketje tussen 11:30 en 13:30 dus kon niet weggaan. Krijg ik een mail dat mn pakket bezorgd is, is het een brievenbuspakketje, dus had gewoon kunnen gaan sporten. Ga vanmiddag alsnog wel sporten hoor maar voel me ff dom
Ik had niet door dat de tweede avond ook meteen in de verkoop ging. Dus helaaaas
Hihihi ben ook erg happy, die ticketmaster rij lukt me nooooit en heb het altijd moeten hebben van presales (ik hoopte ook stiekem dat er nog eenf fan presale kwam maar helaas). En nu lukte het gewoon meteen! Nog een uur in de stress omdat de bestelling maar niet verwerkt werd, ga ik eindelijk door die rij lukte het bijna niet. Maar heb ze eindelijk in mn mail.
Voor de rest waar het niet gelukt is, vaak komen er in de aanloop naar het concert veel kaartjes op ticketswap, de vorige keer heb ik ze op de dag zelf gekocht voor een normale prijs!
Ik ben ook blij want Queer eye seizoen 3 staat op netflix!!
Zo’n grote aanslag, zo’n misselijkmakende terroristische actie. Ik voel me er gewoon ziek door. Is hier al een topic over? Ik zie weinig reacties in het nieuws topic, kan me niet voorstellen dat dit zo weinig is besproken. Er is live gestreamed hoe mensen neergeschoten werden!?