Wat je even kwijt wilt #18

Pff, had het een paniekaanval in de supermarkt en voel me zo rot nu.

2 likes

Ik sta op het punt om in huilen uit te barsten op werk

2 likes

Ik zou het dapper vinden als je gaat, maar zou het ook niet raar vinden als je niet besluit te gaan. Misschien kan je van tevoren opschrijven wat je wil zeggen? Als je bewust bent van het feit dat je niet sociaal wenselijk wil gaan doen, kan dat al helpen! En misschien is het inderdaad voor je eigen gemoedsrust ook wel fijn. Lastige keuze hoorā€¦ Succes!

@Solee You fine? Kan iemand je even opvangen of kan je ff naar het toilet ofzo?

1 like

Of als je dan zegt dat je problematisch uitstelt, dat mensen dan komen met ā€œJa ik werk ook altijd beter tegen een deadline aanā€. Uhm ik werk niet echt beter tegen een deadline aan en laat het zoals @Matilda zegt vaak zelfs gaan.

2 likes

Jaa hoor gwk heeft storing maar geen idee hoelang. IS GOED MEID

Dit beest voelt mijn onrust trouwens echt aan, wijkt al de hele ochtend niet van mijn zijde.

poes

46 likes

Is het werkgerelateerd of is het iets persoonlijks? Hopelijk voel je je snel beter

Ik ben een beetje zenuwachtig voor de kaartverkoop van John Mayer. Hoop zo dat het lukt! Vorige keer kostte het zo onwijs veel moeite en moest ik uiteindelijk alsnog mijn kaartjes verkopen en naaide een vriendin me enorm, dus hopelijk dit keer minder zorgen en twee mooie plekken.

Wilde wat bestellen op de webshop van Lush. Toen ik -helemaal op het einde- wilde gaan afrekenen, kwam er ineens ā‚¬6,- verzendkosten en ā‚¬4,- btw bij. Voelde me echt genaaid! Waarom staat dat er niet direct bij, in je winkelmandje? Ik heb het uit principe weggeklikt. Stom!

2 likes

Sjongejonge. Sta ik net in de rij aan de kassa, ik ben aan de beurt en moet pinnen. Maar een man voor mij blijft pontificaal staan met zā€™n kar incl.2 kinderen, en laadt aan de kassa zā€™n spullen in. Besluit even te wachten, maar na 10 seconden vraag ik of ik even mag betalen (caissiĆØre heeft de pin al aangezet).
Zegt die gast, ik ben voor het eerst met 2 kinderen op pad. Dus ik zeg dat ik me dan kan voorstellen dat het even wennen is.
Loopt ie weg en draait zich boos om: dus even wachten was ook wel fijn geweest.

:thinking:

@Disconnected
Bij miji is alles al uitverkocht! Direct 12.04 uur al. AAARGH

ja, heel stom. Voor mij een reden om niet online te bestellenā€¦

Is er een Lush winkel bij jou in de buurt? Ik ga zo af en toe naar DH en dan sla ik alles in wat ik wil hebben bij Lush.

Wat een gestresst altijd om concertkaartjes te bestellen :tired_face: Nog niet gelukt

Ja echt stom! Wees daar dan transparant over.

Nee helaas geen winkel in de buurt. Maar ik kom nog wel eens in Utrecht dus dan ga ik daar maar eens inslaan inderdaad.

Ik heb zelf 4 kaarten besteld, 2 voor mezelf en 2 voor een vriendin maar zij probeert het ook zelf. Mocht het haar zelf gelukt zijn heb ik nog 2 tickets in de aanbieding.

1 like

Wat voor tickets zijn het? Ging echt zo hard haha

Ik DM je even!

De enige manier om deze dag door te komen is door iedere 10 minuten te denken aan de risotto die ik vanavond ga maken

27 likes

Heeft iemand nog iemand nodig om in een ticket wachtrij te staan? Ik ben nu toch vrij

4 likes

Ik wil ticketsss, moet echt huilen nu hoor

Mocht iemand nog wat over hebben, please DM mij :sob: