Wat je even kwijt wilt #18

Ik heb nu 3 geurkaarsen aangestoken om de spruitjesgeur te verbloemen, goed plan weer van mij om spruitjes klaar te maken in een studio. :roll_eyes:

1 like

Ik heb soort van toegezegd dat ik wel wat wilde doen met vrienden vanavond maar nu heb ik geen zin meer maar ben aan de andere kant ook bang om iets te missen als ik niet ga :woman_shrugging:

Ik heb dit ook gehad en ben in beroep gegaan. Ik heb een nette brief geschreven, waarin ik heb toegelicht dat die containers idd steeds vol zitten en dat ik al meerdere keren contact heb opgenomen om daarover te klagen/aan te geven dat ze weer vrijgemaakt moeten worden. Ze konden gelukkig zien dat ik inderdaad al meerdere keren contact had opgenomen en daardoor is het voor deze keer kwijtgescholden.

5 likes

Ik heb net een leuke spijkerbroek gezien. Hij zat mooi, maar was vrij stug omdat er geen rek in zat, was van 100% katoen. Hebben jullie het idee dat dat soort broeken nog uitlopen/meer naar je lichaam gaan vormen of niet?

Kennen jullie ook die dagen dat je je net even Bruce Willis voelt in the sixth sense? Van die dagen waar het lijkt alsof niemand echt je bestaan erkent of naar je luistert en je er net zo goed niet kan zijn zeg maar :joy:

Hahahaha ik moet nu wel lachen als deze post ook onopgemerkt voorbij gaat :joy: :joy:

17 likes

Ik heb broodjes die over waren mee naar huis mee gekregen en ik heb het chiquere vlees en kaasbeleg uitgekozen. Nu moet ik er nog een uur mee in het OV reizen en het meurt echt zo erg naar vlees. Ik hoop dat er niemand naast me komt zitten die dan denkt dat ik zelf zo ruik.

Edit: Ik eet zelf geen vlees en kaas maar heb ze meegenomen voor m’n ouders, heb liever dat zij ervan genieten dan dat het de vuilbak ingaat.

1 like

Weet uit ervaring dat deze broeken ook uitlopen. Ben wel benieuwd van welk merk/winkel? Vind zoveel mogelijk katoen het mooist bij een jeans! Veel steviger dan een jeans met stretch.

Thanks voor je antwoord! Nu heb ik echt spijt dat ik hem niet heb gekocht haha. Hij is van Jeans Centre, een met zebraprint dus geen normale spijkerbroek maar wie weet hebben ze die ook wel!

Ik heb net mijn pizza staan depen met een wcpapiertje. Had op mijn diepvriespizza verse champignons gedaan maar daar komt natuurlijk vocht uit. Dus had een soort soep op mijn pizza. Wie wil dat nou

3 likes

Het is het proberen waard! Kleine moeite om zo’n brief te schrijven als je daar eventueel 125 euro mee kunt besparen.

1 like

Joh ik las dit veel te snel en dacht dat je zei dat er een baby in de kamer zat die je kwijt was na het stofzuigen, alsof je hem / haar had opgezogen

Ben een beetje moe denk ik

5 likes

Jaa

We hebben om 4 uur besloten te gaan bbqen, vrienden uitgenodigd, vlees gehaald.

Nu heb ik het koud. :roll_eyes:

2 likes

Dit inderdaad! Haha. Ik word ook echt zo vaak onderbroken als ik praat op mijn werk het is echt niet normaal haha :sob:

Ik zou gewoon een bezwaarschrift schrijven hoor! Prima argument. Let me know als je hulp nodig hebt, dit is een van de onderdelen van mijn werk.

2 likes

Pro tip: gebruik hier een maandverbandje voor die hebben een hogere absorptie

7 likes

Dat is echt een goed idee!

Bijkomende tip: gebruik er geen met geurtje

9 likes

op tvgids.nl staat bij sbs6 despicable me en bij sbs9 verschrikkelijke ikke, dus lijkt me dat de engelse versie dan op sbs6 is!

1 like

Ik ga vanavond karaoke zingen en dansen op 90’s muziek. :heart:

17 likes