Wat je even kwijt wilt #18

Was ff vergeten hoe bloed heet ik t van alcohol krijg.

Willen jullie even duimen voor me dat de verkoopster via United Wardrobe netjes alles opstuurt en het item perfect past want omg ik zit al zo lang te azen op dit ahhhhh

14 likes

Een hele toffe blazer! En heb binnenkort fotoshoot op werk dus als die optijd binnen is en past ben ik dol gelukkig.

Krijg zo bezoek maar heb echt geeeeen zin.

Ze zouden eigenlijk om 7 uur komen, maar dat werd half uur later ofzo. Terwijl ik hoop dat ze om 9 weg zijn

Mijn vriend en ik zouden naar het strand, wandelen en pannenkoeken eten. Maar toen kregen we een klein conflict. Daardoor heb ik alle emoties (verdriet door verlies, eenzaam voelen) eruit gegooid en was hij heel lief. Daar thuis zelf pannenkoeken gebakken en gossip girl gekeken. :heart:

9 likes

Jij ook!! Echt bizar druk!

Gister de hele avond van het concert van Snollebollekes mee kunnen genieten in mijn huis.:woman_facepalming:

1 like

Dit klinkt echt heel leuk, nu heb ik daar zelf ook zin in haha. Heel veel plezier!

1 like

Kan je vanavond nog een keer meegenieten? Arme jij…

Sos, ik ga naar een feestje met collega’s en het ziet er niet maar uit dat ik tussentijds diner ga hebben… kut. Dat wordt een slechte avond.

Ik zit alleen op vakantie in een restaurant en niemand appt mij :sob::sob: ik heb echt even behoefte om met vriendinnen te appen.

En er zitten 3 Britse meisje naast me, maar ik durf ze niet aan te spreken, maar heb wel zin in contact :grimacing:

2 likes

Zo’n heerlijke dag dit. Vanmorgen wakker geworden in een zonnig huis naast mijn lieve date, daarna in mijn eentje een paar uur in het bos gewandeld. Wilde toen ik thuis kwam even een dutje doen maar had m’n wekker blijkbaar niet goed gezet, want ik werd om half 7 pas weer wakker :smile: En nu op de bank met heerlijk eten en een wijntje. Ben op zich ook wel in staat om hierna gewoon weer naar bed te gaan…

3 likes

Ja vanavond is het nog een keer feest…

1 like

Ik ga heel vaak in m’n eentje naar de film en dat vind ik heerlijk maar voor deze film durf ik dat niet. Terwijl ik eigenlijk niet eens een angsthaas ben. Misschien moet ik het gewoon doen :redface:

1 like

omg ik heb dat nog nooit zien verspringen

Kees van der Spek ontmaskert vond ik eerst wel interessant, maar de aflevering van zonet vond ik toch wel apart.

Beeld je eens in dat er opeens een man komt brullen dat er een cyber criminalist actief is en dat hij zelf actie gaat ondernemen en politie erbij wil die hem gaat bijstaan wanneer hij zƩlf binnenvalt.

Nou.
Het klinkt niet als een goed idee en het bleek ook geen goed idee te zijn in de aflevering.

1 like

Zo gelukkig met Kees en Co!

1 like

Ahhh thanks voor het verhaal!! Ja ik ben nu al terug in mijn hostel, dus te laat, maar ik had het ook moeten doen ja.

Oh is t wat? T leek me echt helemaal niks, zonder Sonja en met Chantal janzen juk

1 like

Thanks! Ja de avond moet nog beginnen. Beneden is een bar die helemaal vol zit dus ik ga daar zo bij zitten! Alleen ik heb mijn laptop mee(werk) en op deze kluisjes moet je je eigen hangslot zetten, die ik dus niet mee heb. Ik twijfel of ik hem nu alsnog in mijn koffer moet doen, of juist misschien onder mijn dekens? Hmmm wat zal ik doen. Echt super onhandig dit.