Het is vreselijk maar vooral met Chantal.En dat Rudi nu die ene domme dude is… ik was altijd fan van Rudi maar nu niet meer
Ja ik vind Chantal wel leuk, dus ik werd er echt blij van! Het is niet zoals vroeger nee, maar wel geweoon weer heel gezellig.
Is er s’ochtends om 9 uur al taart bij de hema of moet ik persee bestellen.
Oh ja, mij werd aangeraden sowieso te wachten met betalen tot ik wat hoorde op mijn bezwaar
Ik heb de hele week al zin om om 21u te gaan slapen
Zo’n tegenvaller. Zo leuk als vroeger wordt het niet. En die lachband kan echt niet meer
Ik kom er net pas achter dat de zomertijd vannacht ingaat?!
Een fles wijn in bad opzuipen met een film erbij is tegenwoordig echt Mn ultieme avond.
Ik ben wijn aan het drinken en pindakaas uit de pot aan het eten met een lepeltje.
Rock on op de zaterdagavond.
Ik mis echt de tijd dat mijn opa en oma nog leefde, de bezoekjes en tradities die erbij hoorde.
Ik heb maanden gezocht naar een huur huis met een bad en heb het nu eindelijk gevonden, hoop dat dit nu ook mijn nieuwe hobby gaat worden.
Alleen dan met martini
Even een like om je sterkte te wensen, zit in dezelfde situatie en ben al de hele avond aan het janken en jankmuziek aan t luisteren. Achja, het kan er maar beter even uit
Er liep hier zojuist een dikke zwarte spin door de woonkamer.
Het huis staat nu in de fik
Soms heb ik echt zin om te roken, terwijl ik nooit een roker ben geweest Het lijkt me gewoon zo ontspannend.
Maargoed, ik hou het maar bij m’n fles wijn. Niet dat dat nou zo gezond is haha
Pff, en nu zit ik in de bar van mijn hostel en het is super druk , maar ik zit alleen er zitten ook allemaal groepjes druk spelletje te spelen. Hoe praat je ook alweer regen andere mensen???
Wel met een meisje uit mijn kamer afgesproken om morgen iets samen te doen!
Haha dat moet het zijn!
Ik heb een paar jaar geleden ook wel af en toe gerookt, met uitgaanssituaties… Maar ik vind het tegelijkertijd ook vies ruiken (je vingers enzo iel) en het is megaslecht voor je natuurlijk. Maar ik moet echt geen relatie krijgen met een roker want volgens mij zou ik dan gewoon mee gaan doen
Hallo… misschien is ieh wel zwanger. Of is het een fit spin die hard zn best doet om af tevallen. Niet zo gemeen doen.
In dat geval verdien ik een Nobelprijs voor het verbeteren van de wereld.
Qua spinnen ben ik het volledig eens met Wilders/Baudet. ALLE SPINNEN HET LAND UIT.
Maar even serieus die seats & sofa’s reclame???
Wie speelt Beau in de TV Kantine?