Wat je even kwijt wilt #18

Haha volgens mij is het inmiddels al uitverkocht!

1 like

IK HUUUUUUUUIL. JOHNNY :sob:

2 likes

Je mag voor mij wel voor Neil Young in de wachtrij gaan staan, start over 34 minuten haha

1 like

Wie? Heb alleen oog voor John.

2 likes

Wie wat waar hoe. En is daar uberhaubt een wachtrij voor. (Grapje)

1 like

EXTRA CONCERT!!! @ClaireCharlotte

1 like

Haha heb john al aantal keer gezien :see_no_evil:. Dus we gaan over op de oudere lullen nu.

Ik zie nu dat er een extra concert is, hoop voor je dat t lukt! Wil ook wel voor je in de wachtrij staan daarvoor hoor haha

2 likes

Hahaha ook ticketmaster. Een rij vol met middelbare leeftijd - gepensioneerden gok ik

2 likes

Yes! Kaartjes bemachtigd voor de 2e avond!!

5 likes

Ik heb 2 tickets in de reservering nu voor john mayer 10 oktober. Wil iemand?

3 likes

JA LUKT OOK AL NIET. Ik ben hier niet voor gemaakt.

JAJAJAJA

Love you! Ik heb nu 4 kaartjes, ga even kijken welke ik houd. Mocht iemand die andere 2 willen van hier, dan doe ik dat!

2 likes

Omggg zoveel stress en blijdschap en verdriet hier in dit topic. Hoop dat iedereen uiteindelijk kaartjes heeft weten te bemachtigen!

6 likes

Het is gelukt voor de tweede show omg ik ga huilen

9 likes

Omg ik ben echt een kneus. Ik heb echt een superluie ochtend, wel een beetje opgeruimd en wat aan een sollicitatiebrief gedaan maar voornamelijk in bed gelegen en series gekeken. Ik wilde gaan sporten maar ik verwachtte een pakketje tussen 11:30 en 13:30 dus kon niet weggaan. Krijg ik een mail dat mn pakket bezorgd is, is het een brievenbuspakketje, dus had gewoon kunnen gaan sporten. Ga vanmiddag alsnog wel sporten hoor maar voel me ff dom :slight_smile:

5 likes

Ik had niet door dat de tweede avond ook meteen in de verkoop ging. Dus helaaaas

GELUKTTTTT! @Rozevarken toch bedankt voor je hulp!

4 likes

Hihihi ben ook erg happy, die ticketmaster rij lukt me nooooit en heb het altijd moeten hebben van presales (ik hoopte ook stiekem dat er nog eenf fan presale kwam maar helaas). En nu lukte het gewoon meteen! Nog een uur in de stress omdat de bestelling maar niet verwerkt werd, ga ik eindelijk door die rij lukte het bijna niet. Maar heb ze eindelijk in mn mail.

Voor de rest waar het niet gelukt is, vaak komen er in de aanloop naar het concert veel kaartjes op ticketswap, de vorige keer heb ik ze op de dag zelf gekocht voor een normale prijs!

1 like

Ik ben ook blij want Queer eye seizoen 3 staat op netflix!!

12 likes