Wat je even kwijt wilt #18

& @Junebug85 ik bedacht mij ook na mijn post dat volgens mij geen enkele zilvershampoo waarschijnlijk mijn haar net zo zacht maakt als een normale shampoo en conditioner. :sweat_smile:

Die van Fudge doet zijn werk dus goed?

https://www.salontopper.nl/producten/shampoo/fudge-clean-blonde-violet-toning-shampoo-1000ml-10202

Is het deze?

Ik heb deze bij de kapper gekocht en vind hem heel fijn, mijn haar blijft ook echt langer koel en verder vind ik het ook een goede shampoo. Ik hoef daarna niet nogmaals te wassen met een andere shampoo

Mijn vader was er vroeger van overtuigd dat hoestdrank goed voor je was, met als gevolg dat mijn broertje en ik elke avond, in maanden dat de r in de maand zat, een eetlepel hoestdrank kregen voordat we naar bed gingen.

Sloeg nergens op natuurlijk, maar oh wat was dat heerlijk

Ja die is het, ik moest even kijken want ze hebben het design van de fles vernieuwd schijnbaar. En ook de samenstelling schijnbaar, dus durf het dan niet zeker te zeggen. Hij is wel heel heftig qua kleur, je wilt bijna plastic handschoentjes aan als je 'm gebruikt, zeker als je een beetje droge handen hebt.

Ja maar daar is ook een conditioner variant van!

Nee maar eerst een zilvershampoo en daarna nog gewone shampoo is ook een beetje contraproductief toch? Dan zou ik het andersom doen.

Keuringsdienst van waarde aan de telefoon: “Er staat ~zevenlettergrepig woord waar nog nooit iemand van heeft gehoord~ op deze verpakking. Wat is dit?”
Klantenservice medewerkster die aan de andere kant van het land werkt en die hele fabriek nog nooit gezien heeft:" Oh dat weet ik zo niet"
Keuringsdienst van waarde: “Oh dat is gek, u werkt er toch?”

Fudge is hele goede inderdaad!

Voor conditoner kun je eens kijken online naar de ‘colorblaster’ in de kleur Lark van Indola. Die trekt ook het gele eruit. Wel oppassen want die is vrij sterk van kleur. Eventueel mengen met een andere conditoner of masker.

Ja die heb ik ook, maar vind ik zelf echt weinig functie hebben. Ik gebruik nu nog 1 keer per 3 wasbeurten de shampoo van fudge, en dan altijd de penetraitt conditioner van sebastian, die is echt hemels (geen zilverkleur ofzo maar maakt mijn haar zo zacht en supergoed doorkambaar)

Sowieso! :drooling_face:

Ja je hebt helemaal gelijk haha. Ik was het zelf ook gewoon alleen met zilvershampoo, maar ik bedoelde eigenlijk dat het ook een fijne voedende shampoo is.

Ja is die wat meer lila? Ik heb ook zo’n masker van blondME en die is niet paars, maar lila en doet ook niet echt iets. Behalve mn haar glad maken dan

Ja die conditioner van Fudge is lila ja. Qua kleur doet hij volgens mij weinig/niks, en qua verzorging ook echt niet genoeg. Mijn geblondeerde haar heeft iig echt meer verzorging nodig dan dat.

Wow ik herinner me dit nog! Welk programma was dit ook alweer? Ik vond die guy die het presenteerde altijd heel aardig overkomen

@Karl_Lagerfeld @Junebug85 even in spoiler want foto. Gaat over zilver conditioner.

Summary

als jullie een gepigmenteerde én verzorgende conditioner zoeken zou ik ook deze aanraden. Wel opletten want zit echt zoveel pigment in als dat het lijkt. Die blauwe streep die je op de achtergrond ziet, zo blauw komt het ook echt uit het potje. Dus ik zou beginnen met mengen met je eigen masker of conditoner. Maar deze gebruiken wij in de salon zelfs ooit als toner, dus deze doet echt wel wat voor je kleur.

Dit vind ik dus echt doodeng haha. Ik ben dan weer zo een held die dan met paars haar de douche uit komt uiteindelijk. :see_no_evil: Misschien gewoon drupje voor drupje opbouwen dan.

Ja dat zou ik dan ook doen, vooral als je echt besluit deze aan te schaffen. Gewoon eerst je eigen conditoner met een mini beetje deze erbij. Geen resultaat? Wat meer erbij. En zo door. Ik zou niet ineens puur deze er op smeren. Of even een klein plukje uitproberen.

Hoe werkt dat eigenlijk op grijze haren die ik heb? :see_no_evil:

Op natuurlijk grijs haar? Daar pakt hij niet op als het goed is. Ik heb hem zelf alleen op helemaal gekleurd/geblondeerd haar gebruikt dus ik kan niet garanderen dat dat ook echt zo is🙈

Ik wou dat ik allergisch was voor chocolade,zou zoveel schelen.