Wat je even kwijt wilt #18

Ik kijk Gilmore Girls, a year in life en woww, Jess is goed opgedroogd! Al ben ik nog steeds team Logan, maar Jess is toch wel mijn temptationnnn (in fluistertoon)

7 likes

Zoā€™n grote aanslag, zoā€™n misselijkmakende terroristische actie. Ik voel me er gewoon ziek door. Is hier al een topic over? Ik zie weinig reacties in het nieuws topic, kan me niet voorstellen dat dit zo weinig is besproken. Er is live gestreamed hoe mensen neergeschoten werden!?

3 likes

#teamjess4ever :drooling_face:

3 likes

Ja, hij is eigenlijk wel zoā€™n foute jongen met stiekem een goed hart. Maar ik zie Rory meer met Logan eindigen, dan ga ik er met Jess vandoor.

2 likes

Kaarten voor Neil Young zijn binennnn

8 likes

Gaaf! Ik heb nu Neil Young een aantal jaar geleden gezien en dat was echt super tof. Vanochtend kaartjes kunnen bemachtigen voor het tweede concert van John Mayer. En moest echt even een traantje wegpikken want ondanks dat ex en ik al anderhalf jaar uit elkaar zijn was dit echt iets van ons samen en dan voelt het toch heel raar om heen te gaan.

Ik hoef de hele dag de deur niet uit dus ik blijf lekker in mijn pyjama. :v:t2: Ik twijfelde nog even om buiten stukje te gaan wandelen maar mijn huis waait al bijna weg dus laat maar haha.

3 likes

Mag ik even zeiken over John Mayer concert? Ik was om 12.02 er ook al doorheen en kon toen al niets meer selecteren. Ik denk dus serieus dat er uberhaupt (bijnaā€¦) geen kaartjes meer waren door die achtelijke American Express presale. Dat al die gasten al die kaartjes al hebben of door andere bedrijven die daar een vinger in de pap hebben en dat dus het 2e concert voor de gewone burger gaat zijn. Misschien oppervlakkig maar heb echt zin om Ticketmaster voor te dragen voor Fail2019.

Ik dacht dat ik vandaag wel les kon geven. Ik was nog geen half uur bezig en ik kotste bijna die vloer onder. Nu gelukkig al 2,5 uur in mā€™n bed, geslapen, maar nog steeds echt een naar gevoel. Ellende.

1 like

Haha, lekker toch! Ik kom vandaag uit de slaapdienst en zei net tegen mā€™n vriend ā€œIk twijfel wat ik ga doen vandaag. Ik denk niks.ā€ Hij moest wel lachen, ā€œdrukke planning jaā€. Heeeerlijk. Lekker niksen, beetje eten, beetje tukken. Mm mmm mmmmm.

1 like

Als je hebt gewerkt snap ik het helemaal wel.

Ah joh, als je vrij bent toch ook? Ik hou van niksen :blush:

1 like

Mijn oom kan via American Express, maar kon dat niet bij John zei die gisterā€¦

Dat idee heb ik ook elke keer met de presales van amex. Zodra zij betrokken zijn bij een presale is het op de normale verkoopdag vaak direct uitverkocht. En het meest bizarre vind ik dan ook het aantal kaartjes op Ticketswap.

1 like

Is er iets bekend over @Oprah of wanneer kunnen we een teken van leven verwachten? Echt heftig wat er gebeurd isā€¦ :disappointed:

1 like

Ze is veilig aangekomen in Auckland berichtte ze hier een paar uurtjes geleden geloof ik

3 likes

@Hippe_kikker

1 like

image

Iets met baby-tandjes en een pup zindelijk makenā€¦ Maar we klagen niet!

10 likes

Klopt dit dacht ik ook, maar moet zeggen dat ik in 2013 het ook echt drie keer op de normale manier geprobeerd heb (toen was er geen presale) en vorig jaar ook maar kwam had toen ook precies hetzelfde als jij. Elke keer uitverkocht na enkele minuten.
Dus denk dat het zonder die presale ook gewoon bizar snel uitverkocht is als het 3000 mensen op zo een site zitten en meerdere tickets bestellen, net als bij het tweede concert. Superkut wel want zo heb zooo weinig kans.

2 likes

Ja ik heb hem in 2016 gezien! Die keer was ik met mijn familie en nu ga ik met mijn vriend. Echt zo veel zin in!

Ik snap heel goed dat het voor jou nu raar voelt om naar John Mayer te gaan. Toch hoop ik dat je er echt van gaat genieten!

1 like