Ergens vind ik het, naast dat ik het bizar vind, heel treurig dat zij echt zo denkt.
Alle positive vibes hebben geholpen⦠ik ben zooooo opgelucht
Weg hier stond mijn functie
Dat vraag ik me ook af. Ik hoop toch voor haar dat ze een partner vindt die haar met respect behandelt en haar laat zien dat ze meer is dan een lustobject. Anders voorspel ik dat ze een ongezonde relatie zal krijgenā¦
Ik was ook te verbouwereerd en later dacht ik alleen maar aan zijn tekortkoming.
Nou⦠dat kan allebei toch? Dat ze én veel moet leren én dat ze je beledigt en je het haar kwalijk neemt?
Wat goed, gefeliciteerd!
HELD!
@Banananana Nouja, ik kan me voorstellen als je gewoon een beetje onwetend bent, maar ik vind het eigenlijk niet oke dat als ik haar vertel dat ik serieus met iemand aan het daten ben, zij dan zegt dat dat toch nergens in uit kan lopen omdat we allebei van een bepaald geslacht zijn. Ik denk dat dat gewoon een deel fatsoen is.
Wow, dit is zooooo cool. Gefeliciteerd!!
Lief dat je t vraagt. Het is heel heftig haha. Het is een beetje chaos op het moment en er is ook geen duidelijk inwerk plan dus ik ben echt helemaal gesloopt en heb gevraagd of ik dit laatste uur van vandaag mag gebruiken om mijn aantekeningen bij te werken en wat te lezen op de schijf want er komt echt niks meer uit mijn handen als ik nu iets zou moeten opleveren.
Nee dat ben ik met je eens. Sowieso denk ik dan: houd je mening voor je, niemand vroeg erom.
Je verhaal stond in het date-topic en nu in het wjekw-topic, dus ik weet niet zeker of iedereen weet waar het over gaat. Ik leef zo met je mee en t is zo niet oke wat er is gebeurd
Wajow in welk jaar leeft zij? Hoe kom je aan zulke gedachten zeg. @anon39978576 die reactie zou echt het beste zijn hahah
Ik was net ff bij Etos dus ik skeer die Victoria Sevret bodysplash ff opdoen, had die jarenlang, maar nu ruik ik de hele tijd die vieze zoete lucht gadverdamme.
Zo rook ik dus al jaren, maar rook het zelf niet.
Wauw gefeliciteerd, wat knap!
& @Matilda
Dat is bij mezelf ook mān grootste frustratiepunt. Ik zou stress moeten krijgen en bang worden dat ik de deadline niet ga halen maar ik voel die druk vaak gewoon niet? Terwijl ik donders goed weet dat het alles behalve rationeel is
@SpeedOfSound en @voortaan Knuf en hoop dat het beter met jullie gaat
Had vandaag een cursus van werk, had ik niet zoān zin in, maar overleefd en nu is het bijna weekend heeeuuuj
Heb even je verhaal gelezen en ben zoo boos op die jongen. Wat een verknipte loser. Alles wat hij zegt is absoluut niet waar!! Je bent zoveel meer waard dan zon ^@Ć&Ć·&Ć·!^@^#^#. En ik snap dat het ontiegelijk kut is als iemand zoiets naars tegen je zegt. Maar hij kent je niet en hij is niet helemaal 100. Probeer het verdriet om te zetten in een FUCK YOU!
Jij hebt helemaal niks verkeerds gedaan.
En als laatst heb ik nog een zangeres met toffe liedjes waar ik een rush van krijg en me weer happy door voel misschien heb jij dr ook wat aan. Ze heet Lizzo.
Dikke knuffel voor jou. Het is een walgelijke actie, maar die heeft niets met jou als persoon te maken, alleen maar met hem.
Gefeliciteerd, wat cool zeg!!!