Wat je even kwijt wilt #18

Ik heb mijn scriptie gehaald!!!
Vanwege persoonlijke omstandigheden heb ik echt heel veel langer over mijn studie gedaan, dus dit is zo’n goed gevoel! Ik moet nog één verslag inleveren en ik wacht nog op 't cijfer voor mijn portfolio en dan ben ik gewoon KLAAR… Wat een gek, maar onwijs goed gevoel, haha!

89 likes

Zag net dat nieuwe spam je blog topic wat gelijk gesloten was, en ik vroeg me af: zouden hier al (veel) mensen zitten die helemaal niet vanuit egf doorgesluisd zijn maar dit gewoon ergens gevonden hebben? En grotere vraag: hoe of via welke weg vind je dit forum dan???

2 likes

Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Oja dat is dan de enige weg die ik me kan voorstellen ja!

Ik zit panisch mijn mail te verversen, in het weekend gebeurt er niets dus dan zou het maandag pas worden voordat ik iets hoor.

Hopelijk hoor ik dus nog iets voor 17.00 uur anders word het een lang weekend.

Ja had m’n mentorklas, alleen ze baalden wel van de uitval (is een dubbel uur). Maar krijg nu allemaal appjes met ‘beterschap’ dus dat is wel lief!

Vaak beland ik op fora als ik iets zoek. ( hoe werkt dit apparaat. Dit is stuk hoe maak ik het enzo) Zo zouden er ook mensen naar dit forum kunnen komen. Er is al wel een antwoord op de vraag waarom hebben Mascha en Cynthia ruzie anders waren er vast meer nieuwelingen geweest.

2 likes

Jannes.

8 likes

Via Amex gingen de kaartjes dinsdag al in de verkoop, ik heb ze ook dinsdag al gehaald

Oh! Dan was ik misschien te laat met vragen aan hem haha!

Als je op bepaalde onderwerpen zoekt, kom je hier via Google ook terecht.

1 like

Godver die regen, heb echt een magaprodoctieve dag (een wonder) en nu wil ik mezelf treaten met een broodje maar zo wil ik de deur niet uit, maar heb wel mega honger ook.

1 like

#treatyoself

1 like

Ben je van suiker gemaakt?

4 likes

Ik ben ook alleen op kantoor (nieuwe baan) maar iedereen loopt hier steeds in en uit. Grrr

Ik erger me dood. Er werkt sinds kort een nieuw meisje bij ons. Op een hele andere afdeling, maar ik praat met haar in rookpauzes en onderweg naar het station. Een heel jong meisje, ook in haar gedrag. Opzich vond ik haar wel leuk, maar ze zei gister al iets waarbij ik mijn vragentekens zette en vandaag was een beetje de druppel. Ik ben nu een vrouw aan het daten (mijn vorige date is een man en dat is allemaal ook nog heel vers enzo). Dus ik had het daarover met haar en toen zei ze dat een relatie tussen twee vrouwen toch nooit stand houdt, want uiteindelijk willen we de aanraking van een man om echte waardering te voelen en pas dan voelen we ons echt serieus genomen als vrouw. En dat vrouwen alleen daten met elkaar of seks hebben met elkaar voor de gezelligheid, maar dat kan toch nooit wat serieus worden. Ik stond gewoon met mijn oren te klapperen en ben weggelopen. Wat moet je hier in godsnaam nou op zeggen.

6 likes

Oké mama ik ga al

4 likes

Ik ben al 3 dagen ziek en ik heb voor zondag een belangrijke scriptiedeadline, maar ik weet gewoon nu al dat het niet gaat lukken doordat ik met griep in bed lig. En op de een of andere manier stress ik niet eens terwijl ik mijn god niet zou weten hoe ik dit ga oplossen.

Wat een onnozel idee heeft dat meisje, ik neem aan dat ze sowieso erg onzeker is. Allereerst zeggen dat relaties tussen vrouwen niet serieus kunnen zijn en bovendien waardering laten afhangen van een man???

@hvo ik denk dat menig hetero met meer hersencellen hier het volkomen oneens is met dat statement van dat meisje.

1 like

Ik had haar met medelijde aangekeken en gezegd " Ahw je bent nog zo wereldvreemd… schattig🙂" en dan in dr wang geknepen en dan sassy weglopen.

27 likes