Wat je even kwijt wilt #18

tenor

7 likes

Ik vraag me dan af hoe dat meisje dan kijkt naar homoseksuele relaties. Ik neem aan dat mannen dat die mannen zich dat super serieus genomen voelen? :thinking:

1 like

Die zin loopt niet lekker ik bedoelde te zeggen dat ik dat dat alle andere hetero’s hier met hersencellen ook oneens zullen zijn met her statement van dat meisje. En als ik nu wederom een kromme zin schrijf, mag je mij in mijn wang knijpen :stuck_out_tongue:

1 like

Geeen idee, ik durf het bijna niet te vragen. Ze zei ook dat als mannen naar je kijken het altijd betekent dat ze lust voor je hebben. Ik ben echt zo vol verbazing.

1 like

Maar het klinkt wel echt alsof ze gewoon nog heel veel moet leren. Dat kun je haar niet echt kwalijk nemen.

2 likes

Een ding is zeker, ze zal met die ideeen nooit een gezonde relatie er op nahouden en eerder ten prooi vallen aan mannen die misbruik van haar zullen maken omdat zij zichzelf dus echt ziet als lustobject? :roll_eyes:

1 like

Ergens vind ik het, naast dat ik het bizar vind, heel treurig dat zij echt zo denkt.

4 likes

Alle positive vibes hebben geholpen… ik ben zooooo opgelucht

Weg hier stond mijn functie

180 likes

Dat vraag ik me ook af. :pensive: Ik hoop toch voor haar dat ze een partner vindt die haar met respect behandelt en haar laat zien dat ze meer is dan een lustobject. Anders voorspel ik dat ze een ongezonde relatie zal krijgen…

1 like

Ik ging om half 2 even op bed liggen want had hoofdpijn. 2,5 uur later en ik lig er nog. Het is zo lekker warm onder mijn dekens <3

2 likes

Ik was ook te verbouwereerd en later dacht ik alleen maar aan zijn tekortkoming.

1 like

Nou… dat kan allebei toch? Dat ze én veel moet leren én dat ze je beledigt en je het haar kwalijk neemt?

4 likes

Wat goed, gefeliciteerd!

1 like

HELD!

1 like

@Banananana Nouja, ik kan me voorstellen als je gewoon een beetje onwetend bent, maar ik vind het eigenlijk niet oke dat als ik haar vertel dat ik serieus met iemand aan het daten ben, zij dan zegt dat dat toch nergens in uit kan lopen omdat we allebei van een bepaald geslacht zijn. Ik denk dat dat gewoon een deel fatsoen is.

5 likes

Wow, dit is zooooo cool. Gefeliciteerd!!

2 likes

Lief dat je t vraagt. Het is heel heftig haha. Het is een beetje chaos op het moment en er is ook geen duidelijk inwerk plan dus ik ben echt helemaal gesloopt en heb gevraagd of ik dit laatste uur van vandaag mag gebruiken om mijn aantekeningen bij te werken en wat te lezen op de schijf want er komt echt niks meer uit mijn handen als ik nu iets zou moeten opleveren.

Nee dat ben ik met je eens. Sowieso denk ik dan: houd je mening voor je, niemand vroeg erom.

1 like

Je verhaal stond in het date-topic en nu in het wjekw-topic, dus ik weet niet zeker of iedereen weet waar het over gaat. Ik leef zo met je mee en t is zo niet oke wat er is gebeurd :cry:

1 like

Wajow in welk jaar leeft zij? Hoe kom je aan zulke gedachten zeg. @anon39978576 die reactie zou echt het beste zijn hahah

1 like