Ik ben alvast uit verveling begonnen met de FF quiz voor 17 april te maken. Nu is mijn moeder mijn proefkonijn (hint, hint) en ze is hartstikke boos op me, omdat de vragen te moeilijk zijn
John wie
Hebben we een infiltrant?!
http://www.upcoming.nl/m/desi/26235/10-historische-eindmusicals-waarin-jij-wellicht-een-rol-speelde
Straks zeker een upcoming post over buitenspeelspelletjes die je vroeger deed omdat dit vandaag is gepost.
Ik voel me echt niet lekker vandaag en ik eet alleen, maar ik weet echt niet wat ik moet eten. Geen kracht om naar de winkel te gaan, weinig in huis en ik weet niet of bestellen wel zoān goed idee is.
Ik zit met preciessss hetzelfde dilemma
Ik twijfel ook of ik eten ga bestellen.
Ik heb toch maar eten besteld. Een schotel, dus met meerdere dingen. In de hoop dat ik iets van die dingen weg krijg, haha. Alleen nu is de verwachte bezorgtijd ineens een uur, terwijl er een half uur stond
Ik moet hier echt debiel vaak aan denken. En echt niet alleen als ik een avocado zie.
Ah gefeliciteerd! Wanneer krijg je de uitslag en moet je je andere verslag inleveren?
Hahaha uiteraard.
Dit is echt mijn favoriete vine ever en ik ga nog steeds stuk als ik 'm zie hahaha
āHistorische eindmusicalsā⦠staat er eentje tussen die ik in 2016 met mān klas heb gedaan en toen nieuw was. Is dat nu al historisch?
Ik ben geen agressief persoon maar voor het eerst sinds jaren heb ik sterk de behoefte iemand ontzettend veel pijn te doen⦠Dikke knuffel voor jou
Een sporttas kopen? Ik heb zelf gewoon een sporttas van Nike die ik gebruik
Ik heb al twee dagen een nummer in mān hood wat gaat als 'remember (korte pauze) I told ya the same thing its over" (oid) beetje popachtig, gezongen door een man.
Maar als ik Google kom ik op een nummer van Nick Jonas wat het niet is, iemand enig idee?
Mijn eten is er al 40 minuten te vroeg nu. Snap daar nooit wat van.
Of ze moet echt heeeeel erg zin hebben om die administratie ff goed aan te pakken.
:ā)