Ja hoor je kan gerust je nudes posten.
Prachtig hoe de foto bij mij heel langzaam lade dus het duurde ff voor ik zag wat hij vast hield
Waarom zijn pindarotsjes zo lekker? Zelfs om half 10 's ochtends
Drie streepjes toch?
Haha waarom
Zijn jullie streepjes anders
Drie lage streepjes?
Test
George zijn lievetlings koffie is volluto⦠die man heeft geen smaak. En de lamp op het werk is uit gevallen. Dus heb je altijd al een x koffie in het donker willen drinken kom vooral langs.
Ah zielig! Hopelijk ook snel beter. Kan niet wachten tot het weer straks ook weer wat beter is, dan voel je je zelf ook meteen een stuk beter haha
Ik zat helemaal klaar met 3 laptops en een telefoon om kaartjes voor Pinkpop te kopen maar volgens mij was het niet echt nodig. Kwam er makkelijk doorheen haha.
Ik heb goed geslapen vannacht
Het is een wonder
Ik heb een shampoo bar besteld en ik kan niet wachten om zo mn haar te gaan wassen! Lig me hier in bed serieus te verheugen
Ahh komt wel goed! Gewoon even wennen en dan weet je precies hoeveel gas er nodig is voor optrekken. En kun je de auto niet gewoon in zijn 1 parkeren? Dan hoef je de handrem niet te gebruiken
Ik heb straks afgesproken in een stad met een paar meiden die ik nog ken van mn opleiding. Van te voren ga ik nog even alleen in de stad shoppen. Ik ga nooit alleen shoppen (in de stad), maar heb er best zin in.
Aah zo herkenbaar hahaha
Hij stemde voorheen altijd iets anders maar nu stemmen al zān vrienden ineens dit en ze hebben ook een whatsappgroep en weet ik veel wat. En sturen elkaar vaak dingen door over FvD. Dus hij is helemaal omgeslagen en het maakt niet uit wat ik zeg, hij gaat het toch stemmen. Snap echt niet dat dat zo ineens kan veranderen. Echt heel irritant. @Blonde @Chuckie
Ik was gisteren vrij van werk (normaal werk ik fulltime) en nu voelt het echt als vakantie!!! Het is pas zaterdag .
Ahhh, best schattig dat die oudere mensen dan minder handig zijn in zulke dingen
Ik weet nog dat mijn moeder een keertje de bus nam, haha. Ze had niet gepast en daar werd de buschauffeur heel boos over
Ik heb ook een vakantiegevoel door die ene dag, echt raar haha
Ik kan uit ervaring zeggen dat een dag vrij nemen wel goed is⦠bij mij kwam het ook niet aan en later op de dag kwam alles eruit. Was niet fraai.
Veel sterkte
Wat verschrikkelijk, gecondoleerd