Wat je even kwijt wilt #18

Ja hoor je kan gerust je nudes posten.

15 likes

Prachtig hoe de foto bij mij heel langzaam lade dus het duurde ff voor ik zag wat hij vast hield

3 likes

Waarom zijn pindarotsjes zo lekker? Zelfs om half 10 's ochtends

3 likes

Drie streepjes toch?

Haha waarom

Zijn jullie streepjes anders

1 like

Drie lage streepjes?

Test

3 likes

George zijn lievetlings koffie is volluto… die man heeft geen smaak. En de lamp op het werk is uit gevallen. Dus heb je altijd al een x koffie in het donker willen drinken kom vooral langs.

4 likes

Ah zielig! Hopelijk ook snel beter. Kan niet wachten tot het weer straks ook weer wat beter is, dan voel je je zelf ook meteen een stuk beter haha

Ik zat helemaal klaar met 3 laptops en een telefoon om kaartjes voor Pinkpop te kopen maar volgens mij was het niet echt nodig. Kwam er makkelijk doorheen haha.

2 likes

Ik heb goed geslapen vannacht :tada:
Het is een wonder

6 likes

Ik heb een shampoo bar besteld en ik kan niet wachten om zo mn haar te gaan wassen! Lig me hier in bed serieus te verheugen

10 likes

Ahh komt wel goed! Gewoon even wennen en dan weet je precies hoeveel gas er nodig is voor optrekken. En kun je de auto niet gewoon in zijn 1 parkeren? Dan hoef je de handrem niet te gebruiken

Ik heb straks afgesproken in een stad met een paar meiden die ik nog ken van mn opleiding. Van te voren ga ik nog even alleen in de stad shoppen. Ik ga nooit alleen shoppen (in de stad), maar heb er best zin in.

11 likes

Aah zo herkenbaar hahaha

1 like

Hij stemde voorheen altijd iets anders maar nu stemmen al z’n vrienden ineens dit en ze hebben ook een whatsappgroep en weet ik veel wat. En sturen elkaar vaak dingen door over FvD. Dus hij is helemaal omgeslagen en het maakt niet uit wat ik zeg, hij gaat het toch stemmen. Snap echt niet dat dat zo ineens kan veranderen. Echt heel irritant. @Blonde @Chuckie

2 likes

Ik was gisteren vrij van werk (normaal werk ik fulltime) en nu voelt het echt als vakantie!!! Het is pas zaterdag :open_mouth:.

7 likes

Ahhh, best schattig dat die oudere mensen dan minder handig zijn in zulke dingen

Ik weet nog dat mijn moeder een keertje de bus nam, haha. Ze had niet gepast en daar werd de buschauffeur heel boos over :roll_eyes:

2 likes

Ik heb ook een vakantiegevoel door die ene dag, echt raar haha

2 likes

Ik kan uit ervaring zeggen dat een dag vrij nemen wel goed is… bij mij kwam het ook niet aan en later op de dag kwam alles eruit. Was niet fraai.

Veel sterkte :wilted_flower:

1 like

Wat verschrikkelijk, gecondoleerd :pensive::wilted_flower:

1 like