Wat je even kwijt wilt #18

Dankjewel voor je berichtje, dat waardeer ik echt! Inderdaad de paniek en de angst is heel moeilijk. Soms piept het even harder en dan zit m’n hart meteen in m’n keel, bang dat het dan altijd zo hard blijft. Ik vind het vooral ook moeilijk omdat m’n vader het dus ook heeft en best wel heftig. Ik vind het moeilijk om hem eronder te zien lijden, en nu ik snap wat hij doormaakt vind ik het eigenlijk nog moeilijker.
Ik ga me eens verdiepen in de methodes die jij noemt, interessant!

Gecondoleerd
En weet dat je niks moet doen. Kijk aan wat je prettig vind

1 like

Buhh ik moet nieuwe stofzuigerzakken en daarvoor moet ik naar de markt, maar daar heb ik toch helemaal geen zin in?

Goed opgelost, klinkt als dat het een fijne middag wordt. Veel plezier

1 like

Dan ben je toch gewoon morgen ziek? Volgens mij heb je echt recht op je vrije dag

3 likes

Een Van der Valk?

1 like

Garnalen zijn geen vlees :wink:

Mijn vriend en ik hebben ook een andere politieke voorkeur en soms is dat zooooo frustrerend. Aan de ene kant vind ik het belangrijk dat hij gewoon zijn eigen ideeen heeft over de wereld en daar zelf over nadenkt en z’n mening vormt maar aan de andere kant denk ik soms ook echt HOE kan je het zo zien?! Ik denk dat we het over de klassieke links-rechts verschillen nooit echt eens zullen worden en dat vind ik ook niet zo erg, maar als er dan xenofobe of super ongenuanceerde uitspraken over ‘uitkeringstrekkers’, vrouwen, het milieu etc voorbij komen kan ik me er wel echt over opwinden en dat staat soms echt wel tussen ons in op dat moment. Heb verder niet echt tips voor je, maar ik snap je frustratie :frowning_face:

1 like

@anon44204370 sterkte

1 like

Gecondoleerd en sterkte! Soms kan het juist ook fijn zijn om ‘gewoon’ door te gaan met je dagelijkse activiteiten, maar dat is natuurlijk super persoonlijk. Als jij denkt dat je het niet gaat trekken zou ik gewoon afmelden!

1 like

Ik zou echt elke week wel naar de kapper willen als dat kon. Zo heerlijk dat gefriemel aan je haar en dat warme water en warme föhnborstel enzo, ik ben helemaal zen :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Sterkte @anon44204370

1 like

Van der Valk Zwolle misschien? Ligt naast de snelweg dus heel makkelijk te bereiken. 16.50 pp. En anders altijd nog de IKEA ernaast.

1 like

Uch zo irritant… Ik ben maar 3 dagen ongesteld geweest (echt hard ook en toen was het ineens over) maar ik heb wel dagenlang van die pijnlijke steken helemaal onder in mijn buik/bij mijn kruis. :tired_face:

Ik ga zo naar de supermarkt alleen maar snoep, koek en chips kopen en dan blijf ik de rest van het weekend binnen met m’n stash :hugs:

7 likes

Ik ben zo brak als een kanarie en heb de hele tijd druk van bizzey in mn hoofd. drup drup drup ik laat t regenen

5 likes

Ik heb vanavond een verjaardag buiten in een tuin. Hoe verzin je het.

1 like

Mag een postbode tegenwoordig zelf bepalen wanneer hij/zij de post rond gaat brengen? Ik heb nu al een paar keer gehad dat mijn post op zaterdag niet wordt bezorgd en pas op maandag komt. Maar normaal komt de postbode nooit op maandag dus dat is best raar?
In de app staat dan ook dat het gewoon zaterdag wordt verwacht…

Win hebben alleen recht op een vrije dag de dag van de uitvaart

Gecondoleerd en sterkte @anon44204370!

1 like